Tiu estas ne vero!quote:Op maandag 2 mei 2005 19:46 schreef Murray het volgende:
Esperanton esta tre malfacila.
Dankon!quote:Op maandag 2 mei 2005 22:30 schreef ultra_ivo het volgende:
Bonege ke vi malkovris esperanton. Bonvenon en esperantujo!
Ik spreek al heel wat jaren esperanto. Heb het ooit geleerd (in '88), daarna aktief geworden als esperantist. Het is voor mij veel meer geworden dan aleen maar een taal.
Via nomo estas tie.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:47 schreef RCHY het volgende:
Kie estas mia nomo en la listo?
Eterna peko.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:24 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja eh, ik las iets over huiswerk, en toen nam mijn enthousiasme wat af.
http://www.cdrummond.qc.c(...)lain/files/ascii.htmquote:Op maandag 2 mei 2005 19:52 schreef Biancavia het volgende:
En heeft iemand enig idee hoe ik zonder te copy-pasten een kommetje op de u en een dakje op de g en h enzo kan krijgen?
quote:Helaas kunnen we deze letters met kapjes erop niet zonder meer op het scherm zetten. En lukt het ons via bepaalde programma's wel, dan is het de vraag of iedereen ze op de eigen computer zal kunnen lezen. Daarom is er door Esperantisten die via internet met elkaar contact hebben, o.a. het volgende op gevonden. In plaats van een kapje ^ boven de letter, schrijven we een kapje ^ voor de letter. Misschien dat de kapjesletters op den duur wel in de ASCII-reeks zullen worden opgenomen.
Dormu is gebiedende wijs. En bongusta slaat denk ik meer op ĉokolado dan op slapen.quote:
En ik heb die grammatica inmiddels wel gelezen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |