en als je kut schud heb je dat ja, zo had ik ooit op 1 kaart na (de tien, die had iemand anders) een royal flush. jammer dat het een nieuw kaartspel was.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:04 schreef Tjahzi het volgende:
[..]
eens met pokeren, gehad eerste 3 potjes dubbel 8
toevallig gekquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:32 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat is al beter inderdaad
Ik werk bij de post en ik heb regelmatig mensen die me de weg vragen, maar wat ik laatst tegenkwamEr stond een auto stil aan de rechterkant van de weg waar ik net liep, met een man aan het stuur en een vrouw die de kaart aan het lezen was. Ik loop naar ze toe en doe mijn muziek uit. Terwijl die nog aan staat, gilt een jochie achter me iets wat ik pas veel later begrijp. Ik vraag: 'is er iets?' en dan blijkt dat het paar buitenlands is, aangezien de vrouw me (in overigens keurig Engels) vraagt waar ze zijn en zegt dat ze naar Streefkerk moeten. Op dat moment stonden ze op de Flank in Gorinchem
Ze waren van de snelweg afgegaan om iets te drinken te kopen, konden de snelweg niet meer vinden en zijn toen klaarblijkelijk net zo ver doorgereden totdat ze echt geen idee meer hadden waar ze zaten. Ik laat zien waar ze zijn en hoe ze weer op de snelweg komen richting Streefkerk. Ondertussen praten die twee met elkaar, in een Slavische taal. Na een tijdje is alles duidelijk, bedanken ze me en rijden ze verder.
Ik ga weer verder met de post en besef dan pas wat het jochie zei. Hij zei: "Het zijn Polen". Polen, op de Flank in Gorinchem, op weg naar Streefkerk
Joh, wat supertoevallig toch. Zo stond ik laatst voor 't stoplicht te wachten, en toen ben ik *niet* overreden door dat gele kutgolfje wat zo hard aan kwam scheuren! En ik ben vandaag ook *niet* het slachtoffer geworden van H5N1. Of van een terroristische aanslag.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:39 schreef Hi_flyer het volgende:
Later op een andere camping, midden in de nacht een hels kabaal. Valt de boom naast mijn tent om. HEEL de camping in rep en roer, iedereen zeggen dat ik geluk had dat ie niet boven op me was gevallen. Ben me echt dood geschrokken, dacht echt toen een hartstilstand te krijgen![]()
Het blijft toch op zijn minst opvallend dat bij windstil weer een boom omflikkert, of niet soms? Die boom was trouwens aangetast door paddestoelen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:40 schreef gronk het volgende:
[..]
Joh, wat supertoevallig toch. Zo stond ik laatst voor 't stoplicht te wachten, en toen ben ik *niet* overreden door dat gele kutgolfje wat zo hard aan kwam scheuren! En ik ben vandaag ook *niet* het slachtoffer geworden van H5N1. Of van een terroristische aanslag.
Maar ja, als ik dat allemaal wel was geweest, dan had ik dit ook niet kunnen posten he
Precies. Bomen flikkeren om. Da's 't doel van bomen, naast zich stierlijk doodvervelen omdat ze twintig jaar op dezelfde plek moeten staan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:52 schreef Hi_flyer het volgende:
Het blijft toch op zijn minst opvallend dat bij windstil weer een boom omflikkert, of niet soms? Die boom was trouwens aangetast door paddestoelen.
Hé, jouw avatar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:16 schreef Vagere_Hein het volgende:
Voor FOK! naar de E3 in Los Angeles gestuurd worden en pal voor het expogebouw een auto-ongeluk krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |