???????quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb ook een keer mijn telefoon laten vallen in het trappenhuis in de faculteit, waar hij tussen de spijlen door vijf verdiepingen omlaag donderde. In de kelder vond ik hem terug in een klein mandje vol handdoeken, geheel onbeschadigd![]()
Dat hadden je ouders gewoon afgesproken met de ouders van dat meisje hoor. Alleen hadden ze het bij wijze van verrassing niet verteldquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:20 schreef KRS het volgende:
Toen ik nog heeeel klein was, ging ik ieder jaar met mijn ouders kamperen in Frankrijk.
Toen had ik nog geen flauw benul hoe groot dat land was.....
In die tijd had ik ook een vriendinnetje die toevallig ook rond dezelfde tijd ging kamperen in Frankrijk.
Dus wij dachten; "Leuk! Dan kunnen we daar ook samen spelen!!" (Ja, wisten wij veel..)
Toen ik het aan mijn moeder vertelde had zij zoiets van; "Ja hoor, misschien kom je haar wel tegen..... NOT"
Toen gingen we eindelijk weg, 2 dagen erover gedaan om op die camping te komen en we rijden de camping op en ik roep; "Kijk, papa mama, daar is '......' " !!!!!!!!!!
Was ze dus gewoon echt op dezelfde camping! Hoe toevallig kan het zijn??
quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:30 schreef gronk het volgende:
Alleen jammer dat je geluk nu op is voor de rest van je leven.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat hadden je ouders gewoon afgesproken met de ouders van dat meisje hoor. Alleen hadden ze het bij wijze van verrassing niet verteld![]()
Ze wil de illusie niet verbrekenquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:44 schreef KRS het volgende:
[..]
Nietus..... Mijn moeder heeft het er nu nog wel eens over, dat dat toen zo ontzettend toevallig was..
Wel erg vreemd!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:15 schreef Cool_Runner het volgende:
willem van hanegem woont hier om de hoek
Dat je dat onthoudtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:01 schreef JonKeL het volgende:
Ik was vandaag met een maat aan de banjaard aan het vissen. We kwamen er met afgaand water. Op een gegeven moment moesten we dus een stuk naar voren om dichter bij het water te komen. Onze buren hetzelfde verhaal. Ze lieten hun spullen staan waar ze zaten, namen alleen hengel, steun en stoel mee. Steeds moesten ze heen en weer lopen. Op een gegeven moment stond die buurman weer op om naar ze spullen te lopen. Die maat van me zei toen: het is tijd dat hij ze spullen meeneemt naar het water. Dit was precies wat die buurman toen deed.
Hehe, René en Willy van de Kerkhof, zekerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:25 schreef Eland het volgende:
[..]
Dat je dat onthoudt![]()
![]()
. Maak es wat ruimte voor nuttiger herinneringen zeg
![]()
Ik dacht er niet aan, maar nu je het zegt, inderdaad! Zoiets blijft dus echt ook in je hoofd zitten, onbewustquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:32 schreef LeoVulpes het volgende:
[..]
Hehe, René en Willy van de Kerkhof, zeker![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |