Vorige week in het pinkpoptopic had ik er ook al met iemand een discussie over. Ik vind dat Nutini -live- altijd een beetje een aparte stem heeft.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:59 schreef Gosjke het volgende:
Zoals ie zich op t podium gedroeg tijdens Pinkpop gedraagt ie zich altijd. Ook als ie nuchter en niet stoned is, dus nee, dat heeft daar niets mee te maken. Hij is van zichzelf gewoon extreem verlegen en in zichzelf getrokken.
En nogmaals: ik heb m nog nooit zo belabberd gehoord als vorig weekend. Normaal is hij echt VEEL beter.
Ik vind dat ook helemaal uit de hand aan het lopen is, want bijv. My Shoes zingt hij niet zo rauw. Een rauwe stem kan mooi zijn maar goed gepolijste stemmen zijn ook mooi en ik vind niet dat alle zangers in singer-songwriter genre een rauwe stem moeten hebben, Damien Rice bijv. heeft dat niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:31 schreef Gosjke het volgende:
Schotser vooral, vind ik altijd.
En ik heb 't idee dat hij er moeite voor moet doen om zijn stem zo rauw te laten klinken. In tegenstelling tot bijvoorbeeld James Morrison die dat van nature heeft, en dat moeite doen begint Paolo na een jaar van debiel veel touren en debiel veel drinken en roken wat op te breken heb ik 't idee. Ach ja, hij is nog jong, misschien moet ie een keer goed op zijn bek gaan om erachter te komen dat ie niet overal mee weg komt
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:50 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ik vind dat ook helemaal uit de hand aan het lopen is, want bijv. My Shoes New Shoes zingt hij niet zo rauw. Een rauwe stem kan mooi zijn maar goed gepolijste stemmen zijn ook mooi en ik vind niet dat alle zangers in singer-songwriter genre een rauwe stem moeten hebben, Damien Rice bijv. heeft dat niet.
waar zit jij?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga Paolo weer zien op Live Earth, ben benieuwd of hij dan nuchterder is.
Wat denk je nou zelf?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga Paolo weer zien op Live Earth, ben benieuwd of hij dan nuchterder is.
Die "Opa act" is wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:33 schreef Silaz het volgende:
Hmm Hij voert dus nog steeds die 'opa' act op.. hmm maar wel mooi gezongen vond ik
Dat wil ik meemakenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:30 schreef Numbie het volgende:
Komt over anderhalve week een nieuwe festival editie uit van These Streets, inc. bonusdisc met livetracks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |