abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 augustus 2006 @ 00:03:21 #226
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_40403130
quote:
Het is m.i. eerder nieuws dat de toppresentatoren van de NOS slechts een schijntje verdienen in vergelijking met hun collega's bij andere omroepen, en er toch voor kiezen om niet de overstap te maken naar het grote geld bij bijvoorbeeld Talpa.
Talpa heeft geen nieuwsuitzending, dus dat is geen vergelijkingsmateriaal.

Als je persé wil vergelijken zou je eventueel het RTL Nieuws kunnen nemen. Zonder wat nadere informatie ben ik er nog niet van overtuigd dat Loretta Schrijver veel meer verdiend dan Philip Freriks of dat Harmen Siezen tandenknarsend naar het salaris van Rick Nieman kijkt.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_40403317
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:59 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik bedoelde de 90% van de media die vandaag wel aandacht hebben besteed aan de topsalarissen van de NOS presentatoren.
Maar die zijn niet goed of fout. Een rare kwalificering voor mensen die wel of geen neiuws brengen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40404150
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:02 schreef Knarf het volgende:

[..]

Misschien zijn die presentatoren niet gevraagd.
Jack van Gelder is lang in onderhandeling geweest met Talpa, en kon daar meer verdienen dan bij de NOS.
quote:
Ik denk zelfs dat de redactie meer invloed heeft op het aantal kijkers van een programma dan de presentator. Men kijkt niet naar Philip of Mart (alhoewel Sacha hier misschien buiten valt ), men kijkt naar 'het journaal' en 'studio sport'.
Mensen als Mart Smeets en Jack van Gelder hebben denk ik een groot aandeel in de hoge kijkcijfers van het late night-programma Studio Sportzomer, en hebben veel ervaring op sportgebied. Vergelijkbare programma's bij de commercielen kwamen qua kijkdichtheid niet in de buurt.
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:03 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Talpa heeft geen nieuwsuitzending, dus dat is geen vergelijkingsmateriaal.
Waar staat dat het om de journaallezers gaat? Ik vermoed in ieder geval Mart Smeets en Jack van Gelder bij deze grootverdieners horen, en de derde persoon zal dan wellicht Philip Freriks zijn.
pi_40407446
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:34 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Aandacht staat niet gelijk aan 'opschuiven'. Dat is op deze manier onderbouwd in ieder geval een onzinnige stelling. Deze personen zijn veel in het nieuws geweest in de afgelopen twee jaar en dus horen nieuwsrubrieken daar aandacht aan te besteden. Bij Verdonk bijvoorbeeld is er altijd wel een tegenstander als gast in de studio bij Nova, dus het zijn nauwelijks promotiepraatjes voor haar beleid.
uhm .. Nova heeft niets met de NOS te maken hoor
pleased to meet you
pi_40407591
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:09 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik had een voorbeeld gegeven:

Topinkomens blijven stijgen

...dan wordt toch duidelijk hoe hypocriet hun opstelling is als ze de namen van hun eigen topverdieners niet prijs willen geven.
heb jij dat bericht wel gelezen ?
ten eerste wordt er niemand door het slijk gehaald
en ten tweede gaat het daar niet alleen om salarissen die dubbel zo hoog zijn maar ook om bonussen van miljoenen ..
en daar zou je dan geen nieuws over mogen brengen/vraagtekens bij zetten omdat je zelf ook een topsalaris hebt ?
pleased to meet you
pi_40407692
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 02:54 schreef moussie het volgende:

[..]

Dat wel. NOVA is van de VARA, NPS en de NOS.
pi_40407753
kende dit nieuwsbericht niet maar als het klopt is het wel uberhumor
  Trouwste user 2022 woensdag 2 augustus 2006 @ 03:34:11 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_40407756
Dione

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40407924
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 03:20 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Dat wel. NOVA is van de VARA, NPS en de NOS.
Nova is van de Vara/NPS en de parlementaire nieuwtjes van DenHaag vandaag zijn van de NOS ..
de NOS heeft dus niets te maken met wie er aan de tafel zit commentaar te leveren op wie dan ook
pleased to meet you
pi_40407961
Inderdaad, nova is niet politiek gebonden, ik kijk er graag naar
  woensdag 2 augustus 2006 @ 07:06:08 #236
79262 Dwersdriever
pi_40408798
quote:
Waar staat dat het om de journaallezers gaat?
Het gaat om jouw stelling dat de salarissen bij de publieke omroep zo veel lager zijn dan die voor gelijke functies bij de commerciële omroepen. Die klopt gewoon niet. Is Wilfred Genee zoveel beter betaald dan Tom Egberts? Caroline Tensen was ook bij de PO al een absolute topverdiener.
quote:
Ik vermoed in ieder geval Mart Smeets en Jack van Gelder bij deze grootverdieners horen, en de derde persoon zal dan wellicht Philip Freriks zijn.
Jack van Gelder is geen werknemer van de NOS. In ieder geval twee jaar geleden was hij nog een freelancer die per uur betaald werd.
We Came A Long Time Ago
  woensdag 2 augustus 2006 @ 07:09:32 #237
79262 Dwersdriever
pi_40408809
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 02:54 schreef moussie het volgende:

[..]

Leren lezen. Het gaat erom dat volgens SCH een aantal programma's, waaronder NOVA, naar rechts aan het opschuiven zijn omdat ze aandacht besteden aan het trio Pastors/Verdonk/Wilders. Dat is op die manier gesteld volstrekte onzin. Dit punt van de discussie staat los van het verhaal over de grootverdieners bij de NOS.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dwersdriever op 02-08-2006 07:21:56 ]
We Came A Long Time Ago
  woensdag 2 augustus 2006 @ 08:33:06 #238
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_40409229
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:37 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Jack van Gelder is lang in onderhandeling geweest met Talpa, en kon daar meer verdienen dan bij de NOS.
[..]
Dan zullen de secundaire arbeidsvoorwaarden misschien veel slechter geweest zijn. En misschien durfde hij niet. Bij studio sport zit hij niet echt op de schopstoel, dus moest Talpa wel erg overbieden voordat Jack dat risico wilde nemen.
quote:
Mensen als Mart Smeets en Jack van Gelder hebben denk ik een groot aandeel in de hoge kijkcijfers van het late night-programma Studio Sportzomer, en hebben veel ervaring op sportgebied. Vergelijkbare programma's bij de commercielen kwamen qua kijkdichtheid niet in de buurt.
[..]
Barend en van Dorp deden het ook goed bij RTL.
quote:
Waar staat dat het om de journaallezers gaat? Ik vermoed in ieder geval Mart Smeets en Jack van Gelder bij deze grootverdieners horen, en de derde persoon zal dan wellicht Philip Freriks zijn.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_40409365
Publieke Omroep
pi_40409515
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 08:46 schreef SCH het volgende:
Publieke Omroep
Anders had je nooit werk gehad
pi_40409522
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 08:55 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Anders had je nooit werk gehad
Inderdaad, voor RTL4 ben ik veel te goed
pi_40409534
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 08:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Bovendien ben je te rechts voor het RTL nieuws
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_40409539
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 08:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Inderdaad, voor RTL4 ben ik veel te goed ambtenaar-achtig.
pi_40409642
Ambtenaren
pi_40409649
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 08:57 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Bovendien ben je te rechts voor het RTL nieuws
En veuls te dik
pi_40411466
En SCH gaat weer met het topic aan de haal waarna het niveau ineens nog lager is dan de gemiddelde Onzin thread
pi_40411528
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:39 schreef _The_General_ het volgende:
En SCH gaat weer met het topic aan de haal waarna het niveau ineens nog lager is dan de gemiddelde Onzin thread
Het is een SCHande - in een goed inhoudelijk Tikorev-topic met nieuwe inzichten en veel originaliteit kritische opmerkingen maken. Boehoe
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:43:34 #248
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40411576
quote:
Publieke Omroep
quote:
quote:
Ambtenaren
quote:
En veuls te dik
pi_40411602
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is een SCHande - in een goed inhoudelijk Tikorev-topic met nieuwe inzichten en veel originaliteit kritische opmerkingen maken. Boehoe
originele en kritische opmerkingen?
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 08:46 schreef SCH het volgende:
Publieke Omroep
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 09:05 schreef SCH het volgende:
Ambtenaren
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 09:05 schreef SCH het volgende:

[..]

En veuls te dik
Bedoel je niet kinderachtig gepost?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:45:25 #250
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_40411623
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:02 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik heb het RTL nieuws niet gezien vandaag. Maar het feit dat zowel de Telegraaf, als de Volkskrant, als de NRC, als het AD en zowat alle nieuwssites er aandacht aan hebben besteed behalve de NOS toont imo aan dat het groot nieuws was vandaag.
Het is komkommertijd, hoor...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')