abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 13:20:54 #76
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40864963
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ow ben jij er ook weer. Ik constateer een tegenspraak in de uitspraken van Huupia34, en wil graag weten hoe hij dat ziet. Beetje vreemd dat jij dan begint over 'proberen Huupia te pakken'. Jij hoeft mij trouwens niet te vertellen of ik wel of niet iets toevoeg, ik benader gewoon iets vanaf de andere kant dan Huupia dat in dit geval doet, en dus ga ik in discussie. Daar is een forum voor nietwaar. Dat ik niets toevoeg hoe jij dat graag wil zien is jouw probleem, niet het mijne, maar vooralsnog beweeg ik me prima binnen de richtlijnen van het forum en als je daarover met mij in conclaaf wil is daar een feedback forum voor.
Als jij de discussie wilt voeren of wel of geen verkiezingen iets uitmaakt voor iemand die van mening is dat politici weinig maar dan "puppets" zijn -> open er dan een topic over. Het heeft weinig tot niks met dit topic te maken en je kon er alleen op in haken vanwege die opmerking van Huupia. De tweede keer dat je er iets uitpakt om een naastliggende discussie te starten. Ik vraag je dus nu hiermee te stoppen en hier niet op door te gaan. En idd, verder commentaar kan in fb.
pi_40867232
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oke....maar die schaduwregering, die is oppermachtig neem ik aan? Is dat dezelfde regering als die (volgens jou) achter 9/11 zit en zo? Want als die regering zo ontzettend supermachtig is, dan vind ik het heel vreemd dat een nieuwe president 'een nieuwe fortuyn' zou kunnen zijn. één persoon die ineens een bedreiging is voor die supermachtige schaduwregering?

En als die regering echt zo machtig is, zouden ze dan niet de hele verkiezingen regisseren, zodat er een president komt die hun zint? En als er geen -in hun ogen- geschikte kandidaat is, zou die nieuwe president (to be) dan niet vermoord worden ofzo?

Ik vind het heel gek dat jij altijd maar praat over 'de regering' die achter alle complotten zit (want die oppermachtige regering loopt als een rode draad door zowat elke conspiracy theorie) en dat hele geblaat, maar dat er nu ineens een 'nieuwe fortuyn', een soort Lone Warrior die de NWO danig in de weg zou zitten, zou opstaan die de schaduwregering zou kunnen weerstaan zonder dat die daar wat aan kan doen.
ik acht die gasten( die ook achter 9/11 zitten) inderdaad zeer machtig en tot alles in staat, en idd ik ben het met northern star eens dat een martiall law gewoon nog minder rechten voor de burgers betekend.

verder ben ik ff klaar om jouw proberen uit te leggen hoe die lieden te werk gaan.

daar is genoeg info over te vinden.

probeer eens het boek "regeren vanuit het duister" van jim marrs

wij worden het toch niet eens

ik zweer je dat ik hoop dat het allemaal onzin is, maar ik vrees van niet
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_40869931
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 06:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nu is Hersh van joodse komaf en zal 'de schuld' voor de oorlog tegen Libanon eerder bij Bush leggen dan bij Israel (Bush made us do it), maar de rode draad is hier de trein richting oorlog tegen Iran. Kick off WW3.
Seymour Hersh is Amerikaan en er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij de voorkeur geeft aan Israel in vergelijking met de Verenigde Staten. Misschien als je gelooft dat in een joodse samenzwering.
Helpt waar hij kan!
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 18:18:24 #79
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40875055
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:36 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Seymour Hersh is Amerikaan en er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij de voorkeur geeft aan Israel in vergelijking met de Verenigde Staten. Misschien als je gelooft dat in een joodse samenzwering.
Nee hoor, en persoonlijk mag ik hem graag lezen en meestal ben ik het helemaal met hem eens. Die opmerking had ik beter achterwege kunnen laten maar Hersh heeft die neiging soms om Washington alleen als de agressor aan te wijzen. Op zich denk ik dat het zo gegaan is als in dat artikel staat. Washington en Tel Aviv hebben de agenda's naast elkaar gelegd en daaruit is de aanval op Libanon uit ontstaan. En ook Hersh brengt het duidelijk in verband met Iran.

Daarvoor plaatste ik de link ook.

"If there was to be a military option against Iran's nuclear facilities, it had to get rid of the weapons that Hizbollah could use in a potential retaliation at Israel.

Daar staat gewoon dat de oorlog tegen Libanon was om de juiste voorwaarden voor de oorlog tegen Iran (en Syrië) te creeeren.

Ik denk dat dit Alex Jones onder andere ook dit bedoelt als hij het heeft over dat alle pijlen dezelfde kant op wijzen.
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 22:38:12 #80
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40884627
Alex Jones' False-Flag Terrorism Alert Mentioned On FOX News

De timing van de nieuwslezers *kuchje* ook. Fair and Balenced.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:43:08 #81
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_40884847
FOX News
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_40885482
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:38 schreef NorthernStar het volgende:

[[url=http://images.fok.nl/upload/060816_21290_jones.jpg]afbeelding][/url]

Komt 'ie op TV, is het nog niet goed
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 23:08:49 #83
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40886115
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:56 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Komt 'ie op TV, is het nog niet goed
Niet voordat ik beelden zie van bepaalde mensen afgevoerd worden in boeien.

Op propagandamatrix vieren ze het als een overwinning.

"Well done people, your direct action in putting Alex's alert out may have just prevented the globalists from being able to pull off a major staged attack in the short term."

Ben zelf niet zo optimistisch. Als het geplanned staat gaat het toch wel door, de reden maakt minder uit. Of dat nu een nieuwe 'staged attack' is of iets anders.
quote:

Ivashov characterized the world today as "standing on the brink of a big, world civil war.... There are simultaneously destabilizations in the Caucasus, and armed aggression in the Middle East. Overall, it may be said that a conflict-provocation scheme is in operation in the Balkans, the Caucasus, the Middle East, and Central Asia.... And that gives us the basis for saying that the world is on the brink of some very unpleasant events."

Russian General: LaRouche Is Right; Financial Oligarchy Is Behind This War
pi_40901454
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:38 schreef NorthernStar het volgende:

[[url=http://images.fok.nl/upload/060816_21290_jones.jpg]afbeelding][/url]

die kerel verslikt zich bijna in het nieuws - hilarius

leuke term trouwens van alex jones" neo-fascist bloodsuckers"
weereens wat anders dan molemfascists
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_41066878
Zo, is dit het dan? De kick-off? Iran beschiet en bezet Roemeens booreiland
pi_41067519
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:33 schreef dubya het volgende:
Of deze :
quote:
22/8/06 Noord-Korea dreigt met aanval tegen de VS

Noord-Korea heeft na het begin van gezamenlijke manoeuvres tussen Zuid-Koreaanse en Amerikaanse troepen zijn oorlogsretoriek opnieuw verscherpt en met een "first strike" gedreigd.

Geen verplichting
Het Noord-Koreaanse volksleger voelt zich niet meer verplicht zich aan het wapenstilstandakkoord van 1953 te houden, zo citeerde het officiële persagentschap KCNA een militaire woordvoerder. De manoeuvres in Zuid-Korea beschouwt het land als een "oorlogsactie". De strijdkrachten van de Verenigde Staten en Zuid-Korea zijn maandag de jaarlijkse troepenoefeningen begonnen. (belga)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_41075276
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:33 schreef dubya het volgende:
vreemd dat het nergens terug te vinden is. niet op nu.nl, niet op prisonplanet.com en ook niet op cnn.com

stukje desinfo om iran te bashen

lees de reacties op de fp eens,, kippen zonder kop. bla,bla,bla(zonder de feiten ff te checken)

doet me denken aan die iraanse jodensterren(ook zo'n broodje aap)

de propaganda machine draait op volle toeren
Benjamin Franklin
pi_43149752
quote:
"There is a 90% chance we are gonna see bone-shattering mega-attacks in the United States, Canada, or England—or Israel...It could be both. In the next couple months...by mid-October....We're talking about the total end of America, total martial law...I am predicting you will have huge terrorist attacks in the Western world by, at the latest, late October.."
--Alex Jones, InfoWars, August 10, 2006
Wat een verrassing toch dat het niet is uitgekomen.
pi_43162244
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:23 schreef gorgg het volgende:

[..]

Wat een verrassing toch dat het niet is uitgekomen.
Daar zat ik idd gisteren net aan te denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')