Net zoals voor de terugtrekking van israel dus, iets wat israel toen al duur is komen te staan, dat zal nu niet anders worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Israel wil een bufferzone, tenminste alles lijkt die kant op te gaan dus Israel blijft nog wel even.
Verder is vol de aanval kiezen voor Hizbollah natuurlijk dodelijk.
Zoals ik al eerder zei, Hizbollah moet overleven, dan hebben ze gewonnen. Helemaal na die harde woorden uit Israel: ''wij gaan Hizbollah uitroeien''
En ik geloof er niet in dat Hizbollah gaat verdwijnen, ze zullen alleen maar meer aanhang krijgen.
we zullen zien....
hoezo alles lijkt die kant op te gaan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Israel wil een bufferzone, tenminste alles lijkt die kant op te gaan dus Israel blijft nog wel even.
Verder is vol de aanval kiezen voor Hizbollah natuurlijk dodelijk.
'ja dat was niet zo slimquote:Zoals ik al eerder zei, Hizbollah moet overleven, dan hebben ze gewonnen. Helemaal na die harde woorden uit Israel: ''wij gaan Hizbollah uitroeien'
imo is het niet eens wenselijk dat Hezbollah verdwijnt, ze moeten ontwapenen en evt aan het leger toegevoegd wordenquote:En ik geloof er niet in dat Hizbollah gaat verdwijnen, ze zullen alleen maar meer aanhang krijgen.
we zullen zien....
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, milieu is niet belangerijk joh, het gaat maar om onze aarde die vergalt wordt, is niets joh, is alleen onze enige woonplaats maar.....
AAARRRGGGHHHH, wat haat ik dit soort opmerkingen, zo ontzettend dom zijn ze namelijk.
Bij het begin van het conflict hadden ze het erover dat ze hizbollah gingen uitroeien, later werden ze wat milder en was het de bedoeling om schade aan te brengen en te zorgen dat ze niet meer de capaciteit zouden hebben om raketten af te schieten op Israel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Perez heeft dat nooit gezegd. Hij had het over een paar rake klappen uitdelen. Jodenhaat als ideologie kun je inderdaad niet uitroeien.
Ik zoek dat interview met Nova even op.
precies.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Net zoals voor de terugtrekking van israel dus, iets wat israel toen al duur is komen te staan, dat zal nu niet anders worden.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoezo alles lijkt die kant op te gaan?
ik zie helemaal nix wat daar opwijst, Israel heeft geen weken nodig om een bufferzone te bouwen dat is in anderhalve dag geregeld,
een bufferzone dus, totdat er een andere troepenmacht komt.quote:Further advance
A senior Israeli official has said the Israeli army will move deeper into southern Lebanon and hold on to that territory for several weeks, until a multinational force can deploy there.
Israel Radio, Israel Army Radio and a Israeli goverment official said ground forces would reach the Litani River, about 30km north of the Israeli-Lebanese border.
Ephraim Sneh, a senior Labour Party politician, indirectly confirmed the planned push to Litani in an interview.
Asked by Israel Radio how long troops would hold on to territory up to the Litani, Sneh said: "We are not talking about days we are talking about longer, but not about months."
Sneh, a former deputy defence minister, spoke hours after Israel's security cabinet approved a broader ground offensive into southern Lebanon.
However, two other government officials said the cabinet approved taking only a smaller area of land, a strip about seven kilometres from the border.
Jij zal nooit mogen bepalen wie wel of niet mag leven.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:15 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Moslims mogen blijven leven als ze zich normaal gedragen.
Iran wordt bang.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:32 schreef deedeetee het volgende:
Iran: Moslimlanden moeten Hezbollah steunen
Ik kijk naar het begin en constateer dat de joden die toen in Israël kwamen als beesten werden behandeld, althans dat was de bedoeling,- men zou ze immers allemaal in zee drijven-dat het niet gelukt is ligt niet aan de palestijnen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Alleen is dit geen moslim versus westen probleem, dit is een langdurig conflict met hele duidelijke redenen, zoals nu nog een grensconflict om water en om krijgsgevangenen.
Lekker makkelijk of niet soms, al het slechte in de wereld aan moslims hangen, wat een triestheid, de palestijnen worden als beesten behandeld, libanon was aan het opkruipen uit het gat dat in eerste instantie door israel is veroorzaakt en wordt nu net zo hard weer dat gat ingegooit.
JA dit is dan ook israel haar schuld, als zij wat normaler met mensen om was gesprongen dan waren terroristen niet als grassprietjes uit de grond gegroeit na een verkwikkende regenbui.
Israel is de grootmacht in deze, die heeft de middelen het anders te doen, heeft afspraken gemaakt over hoe we met mensen omgaan, zou mijn bondgenoot moeten zijn, het is israel die afspraak na afspraak aan zijn laars lapt, hoeveel resolutie's hebben we het inmiddels over, we gaan volgens mij al richting de 200....
Dus jij kan zeggen wat je wil, wat ik zeg is alleen wat realistischer, we hebben het over libanon he, wat een vrij modern land aan het worden was, weet niet of je goed hebt opgelet bij de beelden, je ziet snerterig weinig hoofddoekjes enzo bij vooral de jongeren, je ziet gewone moderne mensen.
Vanwaar komt dat nieuws dan? Hier is het nog maar 18:50 anders.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:42 schreef venomsnake het volgende:
19:39 Ahmadinejad: U.S., U.K. should be thrown off Security Council (Reuters)
![]()
Om dat soort dingen op te vangen staan er ook patriots bij Tel -Aviv en andere stedenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:51 schreef remlof het volgende:
Wanneer gaat Hezbollah nou eens Scuds afvuren? Dan kunnen ze vanuit noord Libanon elke stad in Israel treffen...
Klik!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:51 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Vanwaar komt dat nieuws dan? Hier is het nog maar 18:50 anders.
ahmedinajadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:42 schreef venomsnake het volgende:
19:39 Ahmadinejad: U.S., U.K. should be thrown off Security Council (Reuters)
![]()
Ah, is het maar één uurtje verschil? Dat wist ik niet, dacht dat het meer was.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klik!
Het is een uurtje later in Israel....
Die dingen die de vorige keer meer slachtoffers veroorzaakten dan de Scuds zelf?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:53 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Om dat soort dingen op te vangen staan er ook patriots bij Tel -Aviv en andere steden
Dat zal dan wel op militair gebied bedoeld zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bij het begin van het conflict hadden ze het erover dat ze hizbollah gingen uitroeien, later werden ze wat milder en was het de bedoeling om schade aan te brengen en te zorgen dat ze niet meer de capaciteit zouden hebben om raketten af te schieten op Israel.
bronquote:Al 828 Libanezen omgekomen
Bij de Israëlische bombardementen in Libanon zijn in drie weken tijd al 828 mensen omgekomen en 3.200 gewond geraakt. Dat blijkt uit cijfers van een commissie van de Libanese regering.
220.000 vluchtelingen
Het gaat om geïdentificeerde lijken, er wordt geen rekening gehouden met personen die zich nog onder het puin bevinden, zo liet een anonieme functionaris binnen de commissie weten. De commissie telde 898.760 ontheemden, van wie er 220.000 het Libanese territorium verlaten hebben.
400 Hezbollah-doden
De Israëlische minister Yitzhak Herzog liet ook al dinsdag weten dat het Israëlische leger sinds het begin van de bombardementen 400 strijders van Hezbollah gedood heeft. Hezbollah op zijn beurt zegt 35 Isra‘lische soldaten gedood of verwond te hebben. (belga)
Die ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Die dingen die de vorige keer meer slachtoffers veroorzaakten dan de Scuds zelf?
Jaja. Dan heb je de voorpagina van Technisch Weekblad nog niet gezien zeker.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:53 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Om dat soort dingen op te vangen staan er ook patriots bij Tel -Aviv en andere steden
Sky News, heeft Israel net gezegdquote:BREAKING NEWS
ISRAEL: 6,000 TROOPS FROM 6 BRIGADES OPERATING INSIDE LEBANON.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |