Alsook zijn zus, Umberto Tanjaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:10 schreef Sterke_Yerke het volgende:
PS: Umberto Tan zei het zelfs goed vorig jaar(weliswaar met accent)
Dit is geen topic om trots op taal te zijn. Het is gewoon een zeer slecht voorbeeld voor al die jeugd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:11 schreef ondeugend het volgende:
Je bent op je Friesche lul getrapt nu ?
Knap wel.. die zijn meestal niet zo biek zei de consumentenbond laatst.
Ja dusch...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Dit is geen topic om trots op taal te zijn. Het is gewoon een zeer slecht voorbeeld voor al die jeugd.
Ze zullen nu denken dat ze kunnen stoppen met school, en tevens presentator worden voor het jeugdjournaal.![]()
Zeer Eensch! Opzouten met dat belachelijke fries, we leven in Nederland dus praat je maar gewoon Nederlands (geldt trouwens ook voor Limbo's, Brabo's, Hagenezen, Rotterdammers, Turken, Marokkanen, Belgen, hoeren etcetera)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:46 schreef dehero het volgende:
Verzin dan een normale Nederlandse naam voor die vrachtschepen.
Ik vind dat het NOS gewoon Nederlands moet praten en geen Friese spraakgebrek moet gebruiken tijdens het journaal dus een goede actie van de presentatrice!
geen leven hebben, hoe is dat nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:10 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik was even aan het zappen, zag ik zo wat beelden van het SKS, ik dacht, hé, op de staatstelevisie nog wel. Was het dus het jeugdjournaal, zegt die presentatrice zo 'skutje' zeilen.
Toen was ik even met stomheid geslagen was haar algemene kennis tot zulks een belabberd niveau gedaald? Het is skûtsjesilen, en je spreekt het uit als 'skoetsjesilen'!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
geen leven hebben, hoe is dat nou eigenlijk?
wedden dat je nou de opmerking krijgt dat het een taal is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Dan moet je maar gewoon Nederlands praten ipv dat achterlijke dialect....
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:13 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben nog steeds voorstander van:
1) Hek om friesland
2) Afsteken in de zee laten drijven
14.gif
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:33 schreef tralalala het volgende:
skûtsjesilen
Bassie snapt het ook niet
leg het hem anders even uit!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
geen leven hebben, hoe is dat nou eigenlijk?
HAHAHAHAHHAHAAquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:44 schreef dehero het volgende:
Maak je niet zo druk man. Wees blij dat ze nog wat aandacht besteden aan dat onderontwikkelde gebied.
poeh, nou, op de brandstapel met dat wicht..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:39 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Het gaat niet om het fries! Ze vergeet gewoon een letter op te lezen en het dakje op de u wordt vergeten!!!!!!!!!!!!
Joh, ga eieren zoeken ofzo, dat je je daar druk over maakt...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:30 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Het is van groot belang.
Als de NOS al zulke fouten toestaat. Het is nu een dag geleden, en nog steeds heb ik geen enige vorm van rectificatie gezien!
De NOS neger is dan ook gewoon cool, en was ook bestgeklede man van Nederland.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:10 schreef Sterke_Yerke het volgende:
PS: Umberto Tan zei het zelfs goed vorig jaar(weliswaar met accent)
De Nederlandse Taal staat op het spel. Als je al niet eens maar naar het NOS kan luisteren voor een potje correct nederlands!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Joh, ga eieren zoeken ofzo, dat je je daar druk over maakt...
Bedankt voor het melden van dit triviale feit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:01 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
De NOS neger is dan ook gewoon cool, en was ook bestgeklede man van Nederland.
Een nepallochtoon is dus een autochtoon, waarbij je zelf aangeeft dat friezen allochtonen zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:01 schreef Nashje het volgende:
Niet zeiken. Je mag blij zijn dat Friesland nog aan Nederland vast zit, nepallochtoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |