Het zou tijd worden. Ze heeft toch een heel karakteristieke stijl van schilderen.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:42 schreef Soempie het volgende:
dumas?
shag her babyquote:Op maandag 31 juli 2006 23:42 schreef macondo het volgende:
[..]
wyccie, international woman of mystery was het toch?
Als je 'm goed hebt mag je daarna eerst zelf een vraag stellen, hou je daar even rekening mee?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:44 schreef Neleos het volgende:
Ik wacht nog 1 vraag af en dan ga ik ook slapen.
Hád ik kunnen doen. Maar het was niet verplichtquote:Op maandag 31 juli 2006 23:43 schreef k_man het volgende:
Je had het bij het plaatje meteen moeten kunnen roepen. [afbeelding]
Hoop je op een vervolgvraag over moderne kunst?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:44 schreef Neleos het volgende:
Ik wacht nog 1 vraag af en dan ga ik ook slapen.
Hmm, ik denk niet dat ik 'm dan goed heb.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoop je op een vervolgvraag over moderne kunst?
Hmm, ik weet wel zeker dat ik 'm dan niet goed heb. Behalve als het Mondriaan is.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmm, ik denk niet dat ik 'm dan goed heb.
Mijn bedoeling is absoluut niet een olicharchie beslissingen te laten nemen of zo. Ik heb al zo ongeveer een ontwerp-OP in m'n hoofd zitten. Hoe dan ook is de OP aan vernieuwing toe, en ik wil gewoon eerst even polsen bij een paar mensen van wie ik weet dat ze dagelijks heel veel tijd in dit topic zitten wat ze van mijn veranderingen vinden. Daarna zal ik de OP posten en dan kan iedereen zeggen wat hij/zij vindtquote:Op maandag 31 juli 2006 23:37 schreef macondo het volgende:
Jamaar jamaar, nu voel ik me als een kleine jongen weggestuurd!![]()
Ik wil absoluut ook meebeslissen over dit gewichtige punt....
Dan kun je sneller naar bed.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
ik weet 99% cker dat ik hem dan niet weetquote:Op maandag 31 juli 2006 23:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Blote mannen?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:48 schreef flyguy het volgende:
ah meer mijn smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |