dat vind ik een prima regel salomonquote:Op maandag 31 juli 2006 23:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hmm.. We hebben hier recent discussie over gehad. Dit is een van de dingen waarover de OP aangepast moet worden, maar volgens mij was de afspraak dat als iemand zegt dat het eerder is gevraagd de vragensteller de vraag intrekt en als er echt niemand bij was die die oude vraag ook meegemaakt heeft, het dan door de beugel kan
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:23 schreef Asmodian het volgende:
Hmm.. We hebben hier recent discussie over gehad. Dit is een van de dingen waarover de OP aangepast moet worden, maar volgens mij was de afspraak dat als iemand zegt dat het eerder is gevraagd de vragensteller de vraag intrekt en als er echt niemand bij was die die oude vraag ook meegemaakt heeft, het dan door de beugel kan.
beter luck next timequote:Op maandag 31 juli 2006 23:23 schreef wyccie het volgende:
Sorry, flyguy
Wat is een ander woord voor waterkonijn?
Sportiefquote:
Ik zit al jaren te zoeken naar een restaurantje waar ik dat zou kunnen eten. Oud Belgisch recept. Schijnt ontzettend lekker te zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:23 schreef k_man het volgende:
muskusrat
er zijn maar weinig spellen zonder regels.... we kunnen wel een chaosspel proberen te startenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:24 schreef k_man het volgende:
Kom op zeg, dit spel verzuipt zo onderhand in de regels.
Friesland, heb ik begrepen. Daar moet je heen.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik zit al jaren te zoeken naar een restaurantje waar ik dat zou kunnen eten. Oud Belgisch recept. Schijnt ontzettend lekker te zijn.
Er zijn ook maar weinig spellen met meer regels dan beoefenaars.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:25 schreef flyguy het volgende:
[..]
er zijn maar weinig spellen zonder regels.... we kunnen wel een chaosspel proberen te starten
ach ja ik ben niet zo gesteld op digitale +1tjequote:
't Is gewoon psychisch, maar lijkt mij echt ontzettend vies/eng/bah. Een rat...een staart.... ieeeeeh.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zit al jaren te zoeken naar een restaurantje waar ik dat zou kunnen eten. Oud Belgisch recept. Schijnt ontzettend lekker te zijn.
Wil je een beetje bloed van me?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:26 schreef flyguy het volgende:
*stiekem zit ik hier wel in tranen...
Mijn Duits is prima, dus wil ik het originele taal lezen. Engels vind ik helemaal onzin. Lees het dan in het Nederlands.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:18 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb alle werken van Kafka eerst in het Duits gelezen en daarna in het Engels. Een kort verhaal als Die Verwandlung zou ik een ieder aanraden om in het Duits te lezen, maar iets als Der Prozeß of Das Schloß kan best in het Nederlands/Engels gelezen worden. De vertaling is doorgaans erg goed (hetgeen niet gezegd kan worden over Die Verwandlung. Het is zelfs berucht als een van de moeilijkst vertaalbare werken)
alle kerenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:27 schreef macondo het volgende:
Hebben jullie dat nu ook wel eens, dat je zit te F5-en en dat er al een nieuwe subpagina is geopend (dus in dit geval 6).. en zit te wachten op een vraag die dus elders al staat?
nee kijk altijd via my active topics of er 1 van mijn topics wat word gezegdquote:Op maandag 31 juli 2006 23:27 schreef macondo het volgende:
Hebben jullie dat nu ook wel eens, dat je zit te F5-en en dat er al een nieuwe subpagina is geopend (dus in dit geval 6).. en zit te wachten op een vraag die dus elders al staat?
Het is een feit dat het een rat is, dat is waar. Maar je moet je ook even bedenken dat een muskusrat 1 van de meest schone beesten is die ik ken. Een muskusrat leeft enkel in niet-vervuild water namelijk...quote:Op maandag 31 juli 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
't Is gewoon psychisch, maar lijkt mij echt ontzettend vies/eng/bah. Een rat...een staart.... ieeeeeh.
Mijn Duits is bagger, heb Die Verwandlung met de vertaling ernaast gelezen. Synchroonlezenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:27 schreef ChrisJX het volgende:
Mijn Duits is prima, dus wil ik het originele taal lezen. Engels vind ik helemaal onzin. Lees het dan in het Nederlands.
Heb je eens gekeken hoe bijzonder veel beoefenaars en weinig regels dit spel telt?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Er zijn ook maar weinig spellen met meer regels dan beoefenaars.
En de regels zijn meer stelregels, om ervoor te zorgen dat er niet zoveel gezeur komt. Het verloop van het spel is op zich erg simpel, maar er zitten wat 'kinks' in die het soms lastig maken, waardoor gemoederen hoog op lopen. Vandaar die regels.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:29 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Heb je eens gekeken hoe bijzonder veel beoefenaars en weinig regels dit spel telt?
Democratie is een mooi ding. Maar het schiet niet echt op. Dus pas die OP maar aan, en schrap wat van die lappen tekst met links waar geen mens op klikt..quote:Op maandag 31 juli 2006 23:29 schreef Asmodian het volgende:
A propos de OP - ik heb dus gezegd dat ik een dezer dagen (dwz morgen of overmorgen) een nieuwe OP uit wil testen en zien wat iedereen ervan vindt. Ik wou echter de top-5+Daf (nu dus de top-6) consulteren daarover voordat ik het plaats (en tegelijkertijd ook over de meet consulteren voordat ik details aan iedereen post). Wyccie, zou je me een mailtje kunnen sturen? Jij bent de enige van wie ik het e-mail adres niet heb
Tenzij het je niet bijzonder veel kan schelen en je liever niet hebt dat je mail-adres bekend wordt, wat ik goed zou kunnen begrijpen
Dat dus. Maar het kan me wel wat schelen hoor. Ik vind het namelijk heel erg vervelend dat k_man telkens honderd gokken achter elkaar doetquote:Op maandag 31 juli 2006 23:29 schreef Asmodian het volgende:
Tenzij het je niet bijzonder veel kan schelen en je liever niet hebt dat je mail-adres bekend wordt, wat ik goed zou kunnen begrijpen
Ik ook niet. Dat is inderdaad 1 optie, maar ik zit een paar andere opties af te wegenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Laat maar komen, Asmo. Ik ben ook niet erg blij met die enorme lijst oude topics, maar ik ben niet goed met fok-wiki. Sterker nog: ik snap er niets van.
Klopt niet helemaal. Ik ben er woonachtig, en heb een bijbaan in de culinaire sector (recensent) en van alle restauranten waar ik heb gegeten heb ik nog nooit een muskusrat of een waterkonijn gezien.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Friesland, heb ik begrepen. Daar moet je heen.
Jamaar, jamaar, jamaar...ik voelde me net zo belangrijkquote:Op maandag 31 juli 2006 23:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Democratie is een mooi ding. Maar het schiet niet echt op. Dus pas die OP maar aan, en schrap wat van die lappen tekst met links waar geen mens op klikt..![]()
maar in de op een link naar een wiki met alle oude topixquote:Op maandag 31 juli 2006 23:31 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat is inderdaad 1 optie, maar ik zit een paar andere opties af te wegen
Blind-dineren schijnt dan ook de trend te zijn in Frieslandquote:Op maandag 31 juli 2006 23:32 schreef Gooitzen het volgende:
Klopt niet helemaal. Ik ben er woonachtig, en heb een bijbaan in de culinaire sector (recensent) en van alle restauranten waar ik heb gegeten heb ik nog nooit een muskusrat of een waterkonijn gezien.
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat dus. Maar het kan me wel wat schelen hoor. Ik vind het namelijk heel erg vervelend dat k_man telkens honderd gokken achter elkaar doet
Je bent ook belangrijk, Soempiequote:Op maandag 31 juli 2006 23:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jamaar...ik voelde me net zo belangrijk![]()
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Het belangrijkste is dat er eigenlijk aan het begin van de OP duidelijk (het liefst in bold) moet komen te staan dat opzoeken niet geoorloofd is.
Ach gut? Mag Yahoo ook al niet meer dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:35 schreef ChrisJX het volgende:
[..]En zet er dan ook ff bij dat dit geldt voor alle zoekvormen en niet alleen voor Google
Jamaar jamaar, nu voel ik me als een kleine jongen weggestuurd!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:34 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Je bent ook belangrijk, Soempie![]()
Ik stuur jou, Daf, MaJo en Stanley straks een mailtje
Yahoo is zoooo 1998quote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach gut? Mag Yahoo ook al niet meer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |