zoeen polo 2006 model ding jetserquote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef Sjakie01 het volgende:
Sinds wanneer rijden vaders in een polo?
ja, hij liet mij niet ff aan het woord ofzoquote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef bloodyserious het volgende:
Bij dat soort personen trap je toch het liefst een deuk in de auto denk ik.
Dan heb je wel een pauper vader zeg.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:37 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
zoeen polo 2006 model ding jetser
was hij ook schuldig, moet ie maar niet aan de verkeerde kant rijdenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:45 schreef 2cats het volgende:
Hij had je hagelsteendood moeten rijden! Eikel!!!!!!!!!!! Moet je je licht maar aan doen, mountainbike of niet!
Haha, mongooltje dat je er bent. Als je ooit op mij afrijd krijg je gelijk een pipa op die lelijke grafkop van je. En nu je bek houden!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:50 schreef 2cats het volgende:
Kan me niet bommen!! Als ik een fietser zonder licht zie aankomen, krijgt mijn stuur altijd de neiging naar de fietser toe te sturen........... kan ik niets aan doen.... In mijn tijd werd je als fietser zonder licht vermanend toegesproken door oom agent en deed je het nooit weer......OMDAT HET GEVAARLIJK IS, OETLUL!
Hou je gemak s johquote:Op maandag 31 juli 2006 23:50 schreef 2cats het volgende:
Kan me niet bommen!! Als ik een fietser zonder licht zie aankomen, krijgt mijn stuur altijd de neiging naar de fietser toe te sturen........... kan ik niets aan doen.... In mijn tijd werd je als fietser zonder licht vermanend toegesproken door oom agent en deed je het nooit weer......OMDAT HET GEVAARLIJK IS, OETLUL!
Uiteindelijk ben jij met je auto een stuk gevaarlijkerquote:Op maandag 31 juli 2006 23:50 schreef 2cats het volgende:
Amen.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:56 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben jij met je auto een stuk gevaarlijker
Je zou ook gewoon met je auto naast hem rijden en hem zeggen dat het gevaarlijk is wat ie doet
Schets even een ongeluk met me mee:
Jij komt als een tievusmongool met je auto op een fietser afrijden die geen licht heb
De fietser die zich eigen de tievusschrikt, die wijkt uit naar een andere rijbaan, hier word de fietser geschept door een aankomende auto met behoorlijk veel vaart
Dan ben jij meer fout omdat jij met je pleurisauto op een fietser komt inrijden
Dus DAT IS DUS GEVAARLIJKER, OETLUL!
Hij zegt dat ie de neiging krijgt om het te doen. Hij zegt niet dat ie dat daadwerkelijk doet.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:56 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben jij met je auto een stuk gevaarlijker
Je zou ook gewoon met je auto naast hem rijden en hem zeggen dat het gevaarlijk is wat ie doet
Jij komt als een tievusmongool met je auto op een fietser afrijden die geen licht heb
De fietser die zich eigen de tievusschrikt, die wijkt uit naar een andere rijbaan, hier word de fietser geschept door een aankomende auto met behoorlijk veel vaart
Dus DAT IS DUS GEVAARLIJKER, OETLUL!
ja, mijn hemel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie de neiging krijgt om het te doen. Hij zegt niet dat ie dat daadwerkelijk doet.
Dus mijn hemel, wat een overdreven reactie weer.
Alleen een neiging is al erg genoeg, dit betekend dat de desbetreffende persoon daar aan denktquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie de neiging krijgt om het te doen. Hij zegt niet dat ie dat daadwerkelijk doet.
Dus mijn hemel, wat een overdreven reactie weer.
Tsk. Jij denk stiekem vast ook aan dingen die niet mogen en dan noemen we je toch ook geen tievusmongool.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:04 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Alleen een neiging is al erg genoeg, dit betekend dat de desbetreffende persoon daar aan denkt
En mocht ie in zo'n pleurisbui zijn, en mocht hij dit doen, dan waarschuwen wij hem even wat er dan kan gebeuren![]()
Als ik hier zeg (of in ONZ) dat ik de neiging krijg om 8 jarige meisjes te neuqen (quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk. Jij denk stiekem vast ook aan dingen die niet mogen en dan noemen we je toch ook geen tievusmongool.
Dus omdat iemand anders dat doet moet jij dat ook doen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:08 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Als ik hier zeg (of in ONZ) dat ik de neiging krijg om 8 jarige meisjes te neuqen (![]()
) dan wil je de reacties ook niet weten, en dat moet jij weten als doorgewinterde FOK! User
Zeg ik ergens van: 'Die dat doet ook' ofzo?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus omdat iemand anders dat doet moet jij dat ook doen?
Zitten we in PUB ofzo?
Mijn papa heeft een Mercedesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:15 schreef Steve-O het volgende:
Mijn papa heb een TT
Nu word ik elke dag op school voor homozoon uitgemaakt
is ie dat dan ook?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:18 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Mijn papa heeft een Mercedes
Ze noemde me vader altijd pooier op school
Gewoon lekker laten schelden, vaak zijn ze gewoon jaloers![]()
allebei foute kleur. hij had deze kleur :quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:39 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ja, heb er ook een hekel aan als ze met hun polo's gaan patsen
[afbeelding]
kut te laat![]()
Of je rost die fietser in elkaar, dat dan weer welquote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef bloodyserious het volgende:
Volgens mij ben je NIET altijd de lul hoor, hier in Belgie toch niet. De fietser is bevoordeeld doordat het een zwakke weggebruiker is en daardoor zal in geval van twijfel steeds de kant van de fietser gekozen worden. Maar als blijkt dat de fietser wel degelijk in fout is en dit kan aangetoond worden, zal de fietser in fout gesteld worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:53 schreef Drasss het volgende:
Vergeet niet dat een auto bestuurder altijd de lul is als hij een fietser aanrijdt. Al is die nog stont bezopen of wat dan ook. Dat soort ongein kost hem 50% van de schade. Ben je mooi klaar mee als 1 of andere randdebiel het leuk vind om zonder licht te rijden zodat je hem niet ziet.
Kansloos dat mensen dan reageren dat 1 kerel hier te reageerd omdat volgens jullie zonder licht rijden maar een klein * foutje * is. Nog nooit een autoverzekering afgesloten hier mensen?
Totdat iemand je aanrijdt.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:34 schreef robert-dirksen het volgende:
dus ik kom net van iemand vandaan en rijd op m'n fiets naar huis, een mountainbike dus had ff geen licht op de fiets ( wist ook niet dat het laat zou worden)
Dus ik fiets naar huis, dus ik zie verderop een vw polo uit een straat komen en rijdt meteen weer achteruit de straat in, ineens komt ie op mij af, ik ga ongeveer 30km/pu dus ik keihard remmen, zegt die bestuurder zo, met z'n vriend ernaast:, ik had je wel aan kunnen rijden!' dus ik zeg: , ja, dat kan ja' hij:, of dood kunnen rijden!' en toen ging die weer![]()
net of hij nog nooit zonder licht heeft gereden![]()
klacht: waar bemoei je je mee,rijd gewoon verder zonder mij lastig te vallen![]()
Doe normaal man.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef bloodyserious het volgende:
Beter kijken, je ziet ze echt wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Doe normaal man.
Weet niet of jij een auto hebt, maar fietsers zonder licht zie je écht niet.
En knal je er op, ben jij aansprakelijk..
maar auto's hebben altijd licht op de auto zitten, en op mn fiets nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:33 schreef Goochie het volgende:
Gasten zonder licht op de fiets, mogen ze per direct van de weg halen.
Zal ik eens met mijn auto eens zonder licht gaan rijden 's nachts...eens kijken of die fietsers dat zo leuk vinden...eikels.
*eenschquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:53 schreef Drasss het volgende:
Kansloos dat mensen dan reageren dat 1 kerel hier te reageerd omdat volgens jullie zonder licht rijden maar een klein * foutje * is. Nog nooit een autoverzekering afgesloten hier mensen?
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:34 schreef robert-dirksen het volgende:
dus ik kom net van iemand vandaan en rijd op m'n fiets naar huis, een mountainbike dus had ff geen licht op de fiets ( wist ook niet dat het laat zou worden)
Dus ik fiets naar huis, dus ik zie verderop een vw polo uit een straat komen en rijdt meteen weer achteruit de straat in, ineens komt ie op mij af, ik ga ongeveer 30km/pu dus ik keihard remmen, zegt die bestuurder zo, met z'n vriend ernaast:, ik had je wel aan kunnen rijden!' dus ik zeg: , ja, dat kan ja' hij:, of dood kunnen rijden!' en toen ging die weer![]()
net of hij nog nooit zonder licht heeft gereden![]()
klacht: waar bemoei je je mee,rijd gewoon verder zonder mij lastig te vallen![]()
Zeikerdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:56 schreef Smots het volgende:
[..]
dus
Familie van Frans van Dusschoten?
Klopt. Als je ze vanachter naderd zie je meestal reflectors op een fiets.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Beter kijken, je ziet ze echt wel.
Ja, ik rij auto. Ja.
dus jij hebt zo een wagen met lichten langs de zijkant die zonder-licht-rijdende-fietsers-oplicht?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:36 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Klopt. Als je ze vanachter naderd zie je meestal reflectors op een fiets.
En bovendien:
Je hebt autolichten. En verkeersborden zie je bijvoorbeeld ook.
Of andere obstakels op de weg. Daar rijd je toch ook niet tegen aan?
En anders let je niet goed op de weg.
Dat weet je niet zeker, je had immers geen licht dat je op hem kon schijnen en het was donker buiten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:56 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
allebei foute kleur. hij had deze kleur :[afbeelding]
die gast had zn mooie lampjes in de auto aan, een er hangen ook lantaarnpalen daarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:52 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Dat weet je niet zeker, je had immers geen licht dat je op hem kon schijnen en het was donker buiten.![]()
Mijn grapje, wat doe je!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:00 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
die gast had zn mooie lampjes in de auto aan, een er hangen ook lantaarnpalen daar![]()
Nope, hier in Nederland ben je dan altijd 50% schuldig aan het ongeval. Daarom moeten dit soort fietsende harries flink pak rammel krijgen als ze zich zo geweldig vinden om zonder licht in het donker te fietsen. Zo'n idioot kost mijn verzekering klappen met geld + gezeik en smerige rotzooi aan mijn bumper.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:26 schreef darkske het volgende:
[..]
Volgens mij ben je NIET altijd de lul hoor, hier in Belgie toch niet. De fietser is bevoordeeld doordat het een zwakke weggebruiker is en daardoor zal in geval van twijfel steeds de kant van de fietser gekozen worden. Maar als blijkt dat de fietser wel degelijk in fout is en dit kan aangetoond worden, zal de fietser in fout gesteld worden.
Dus een fietser die straalbezopen tegen je aanrijd kan dus even goed in fout gesteld worden want dronken rijden met de fiets is ook verboden.
Mee eensch.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:09 schreef Drasss het volgende:
[..]
Nope, hier in Nederland ben je dan altijd 50% schuldig aan het ongeval. Daarom moeten dit soort fietsende harries flink pak rammel krijgen als ze zich zo geweldig vinden om zonder licht in het donker te fietsen. Zo'n idioot kost mijn verzekering klappen met geld + gezeik en smerige rotzooi aan mijn bumper.
Misschien moeten ze in Nederland ook maar eens een fietsrijbewijs in gaan voeren. Als je ziet hoe sommigen zich misdragen op die tweewielers, die mogen best wel een cursus fietsen gebruiken, en dat niet alleen, ook wijzen op de gevaren zoals jij noemt. Als fietser weet je vaak niet hoe het van de automoblist zijn kant is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Het gevaar van zonder licht rijden ontging mij ook altijd een beetje toen ik m'n rijbewijs nog niet had. Vervelende mongolen vond ik die bestuurders die met hun licht gingen seinen als ik zonder licht reed in het donker.
Pas toen ik zelf auto reed snapte ik hoe gevaarlijk en irritant onverlichte fietsers eigenlijk zijn. Je ziet ze echt niet rijden tot het laatste moment namelijk, en op dat laatste moment moet je uitwijken en schrik je je de tyfus... Nu ben ik zelf zo'n vervelende mongool die met z'n lichten gaat seinen.![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef bloodyserious het volgende:
Mercedes' zijn ook zo kanker fout..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:18 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Mijn papa heeft een Mercedes
Ze noemde me vader altijd pooier op school
Gewoon lekker laten schelden, vaak zijn ze gewoon jaloers![]()
Hoeveel denk jij dat een VW Polo kost en hoe een 18 jarige dat kan betalen?.. zegt volgens mij meer iets over JOUW leefomstandigheden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:08 schreef jehovaguerilla het volgende:
Shit.... TS is ook zo'n kneus die denkt dat iedereen met een nette auto die van pappa geleend heeft.
Zegt wel wat over TS zijn leefomstandigheden.
Polo![]()
Iemand van 18 kan toch zeker wel 13.000 euro neertellen voor een auto?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:10 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hoeveel denk jij dat een VW Polo kost en hoe een 18 jarige dat kan betalen?.. zegt volgens mij meer iets over JOUW leefomstandigheden.
Edit: 13000 Euro trouwens.
Kan jij 't?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:04 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Iemand van 18 kan toch zeker wel 13.000 euro neertellen voor een auto?
En die 13000 euro halen ze door te gaan werken?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:04 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Iemand van 18 kan toch zeker wel 13.000 euro neertellen voor een auto?
Pfff voor 7000 euro heb je al een hele mooie 2de hans Polo. Hoeft niet meteen een splinter nieuwe wagen op je 18de!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:10 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hoeveel denk jij dat een VW Polo kost en hoe een 18 jarige dat kan betalen?.. zegt volgens mij meer iets over JOUW leefomstandigheden.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:10 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:06 schreef juliusbackpacking het volgende:
30 op je mountainbike,
Keep on dreaming!!!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:06 schreef juliusbackpacking het volgende:
30 op je mountainbike,
Keep on dreaming!!!
We hebben het over een 2006 model niet een 1906 model.quote:
50 op flat is ook nog goed te doen, met een BMX niet meer, met een racefiets wellicht 60.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:06 schreef juliusbackpacking het volgende:
30 op je mountainbike,
Keep on dreaming!!!
Nog geen 7.000 kunnen ophoesten voor je 23equote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:18 schreef MadMarco het volgende:
7000 is nog steeds veel voor een student, denk niet dat ze dat voor hun 23e aan een auto kunnen uitgeven.
Maar TS is pauper zonder licht.
ach ik heb tenminste een autoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
We hebben het over een 2006 model niet een 1906 model.
Ik heb er geen nodig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:51 schreef Acryl het volgende:
[..]
ach ik heb tenminste een autokan je van veel paupers niet zeggen
wtf man, dat tijgerslipje in je foboquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
Je scheet wel bijna in je broek toen ze neven je stopte !!!
Polo's :/ zou wel vet zijn he gek, een lacoste polo aandoen en dan mijn mooie ketting derboven dragen
dynamo@ mountainbikequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:06 schreef roburt het volgende:
licht aan word je moe van.
beetje een dynamo aantrappen
verder gewoon niet zeuren.
als je op iemand kan richten om hem over te rijden kan je hem ook zien, dus waar heb je het over?![]()
Nee man rofl, die foto is door een fan van mij gemaakt genaamd PussyDeluxequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:03 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wtf man, dat tijgerslipje in je fobodie doe je toch niet zelf aan he?
Maar het probleem van fietsers zonder licht is wel met 1 afgenomen.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:56 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik denk precies zo over, reed vroeger nooit met licht (nu nog niet, maar ik fiets niet meer) maar het is voor de automobilist toch kut als fietser geen lamp aan heeftquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:33 schreef Hobbybob123 het volgende:
[..]
Maar het probleem van fietsers zonder licht is wel met 1 afgenomen.![]()
Door natuurlijke selectie wordt de groep fietsers zonder licht steeds kleiner.
Ik reed vroeger ook wel eens zonder licht, maar nadat ik mijn rijbewijs ongeveer 1 maand had, en er plotseling bijna iemand over de motorkap vloog omdat ik hem echt niet zag heb ik eerst die knakker helemaal verrot gescholden, en toen mezelf voor al die keren dat ik dat dus een automobilist had aangedaan.
Maar als je straks zelf autorijlessen mag volgen kom je daar vanzelf achter![]()
Normaal heb ik ook altijd licht aan hoor, alleen had dit keer me lampjes er niet op zittenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:53 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik denk precies zo over, reed vroeger nooit met licht (nu nog niet, maar ik fiets niet meer) maar het is voor de automobilist toch kut als fietser geen lamp aan heeft
normaal rij je ook meestal zonder lichtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:49 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
Normaal heb ik ook altijd licht aan hoor, alleen had dit keer me lampjes er niet op zitten![]()
maar met opzet iemand aanrijden is toch wel iets heel anders!
en al die verlichte straten in Bennekom, als je dan nog niet gezien word
dan moet je toch maar je ogen opendoenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:28 schreef arnold-d het volgende:
[..]
normaal rij je ook meestal zonder licht![]()
waarom?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:01 schreef Dreadknight het volgende:
Neem dan ook licht op je fiets... en waarom heb je in nederland in hemelsnaam een mountain bike, alsof er hier "mountains" zijn... koop een normale fiets joh.
<= heeft een hekel aan fietsers zonder licht
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:01 schreef Dreadknight het volgende:
Neem dan ook licht op je fiets... en waarom heb je in nederland in hemelsnaam een mountain bike, alsof er hier "mountains" zijn... koop een normale fiets joh.
<= heeft een hekel aan fietsers zonder licht
ja, en ff 2 straaten fietsen en ik en robert-dirksen zitten al in het bosquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je kan hier echt wel (mountain)biken hoor
![]()
Ginkelse heide, Amerongen, bossen, etc.
ik wil een ANTWOORDquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:36 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
dan moet je toch maar je ogen opendoen!!!!
//of toch maar weer je lenzen een keer indoen![]()
eat is er kind?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:46 schreef Ruuub het volgende:
klopt helemaal niks van TS's verhaal
ALs ik een beetje doortrap zit ik zo op de 40.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:06 schreef juliusbackpacking het volgende:
30 op je mountainbike,
Keep on dreaming!!!
brommers, die kunnen toch 45/50 ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:01 schreef Ezgaroth het volgende:
[..]
ALs ik een beetje doortrap zit ik zo op de 40.
Als ik dat kan met me niet-earodynamische lijft kan iedereen dat.
Brommers inhalen was altijde een hobby van me toen ik nog op school zat
Altijd leuk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:01 schreef Ezgaroth het volgende:
[..]
ALs ik een beetje doortrap zit ik zo op de 40.
Als ik dat kan met me niet-earodynamische lijft kan iedereen dat.
Brommers inhalen was altijde een hobby van me toen ik nog op school zat
Daarom haal ik m'n lampjes er altijd afquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:10 schreef Volkoren het volgende:
Paupers die mijn licht jatten zodat ik geen licht meer heb al een half jaar en geen zin heb om nieuwe te halen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |