Ja, waar Dizer voor afzegdequote:Op maandag 31 juli 2006 23:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En Sven heeft ook wel eens ge Idol meet, dus hij doet t in ieder geval![]()
Heb jij skaai gezien in het echt?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, waar Dizer voor afzegde. Dus qua afzeggingen staat het 1-1 ja
!
En ik heb ook gemod-meet met Skaai, Cc en Duiveltja!
Wat een hoeren TT zegquote:Op maandag 31 juli 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
Mijn TT was veul toffer trouwens
ShowChat #346: Sven is tof :9 (en atbbvo ook O+)
HA, IN YOUR FACEquote:
Is Cc echt zo mooi?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, waar Dizer voor afzegde. Dus qua afzeggingen staat het 1-1 ja
!
En ik heb ook gemod-meet met Skaai, Cc en Duiveltja!
Doe 'm dan toequote:
Dat ie een lekker ding is en dat ik hem wil... daaromquote:Op maandag 31 juli 2006 23:29 schreef Svensational het volgende:
Wat heb jij tegen atb trouwens, Dizer!
Ik dacht dat je die spycam in mijn huis zou weghalen!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat Zhenar zich nu aan het aftrekken is op de verwarring die hij geschapen (hihi, ik zei geschapen) heeft met betrekking tot de nummering van de topics![]()
En tóch kwam ik naar de meets, ik geloof dat nu wel duidelijk is welke SC'ers ik wél tof vindquote:Op maandag 31 juli 2006 23:28 schreef PeRi het volgende:
JA MAAR SVEN WAS ZIEK,
Die heb ik weer teruggeplaatstquote:Op maandag 31 juli 2006 23:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die spycam in mijn huis zou weghalen!![]()
![]()
!
Zet 'm verdomme eens in die TT danquote:Op maandag 31 juli 2006 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat ie een lekker ding is en dat ik hem wil... daarom
Ja, en Duiveltja ookquote:
Neeeeheee... mijn TT is toffer. Klaar. Punt. Ik mis Bupatihquote:Op maandag 31 juli 2006 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zet 'm verdomme eens in die TT dan!
Jij ondeugd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |