Ah! De drugstoeristenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:42 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Checkpoint. Wiet. Fransen in auto's die dat komen halen. Enorme drukte, altijd!
Vandaag is het weer toch goed te doen!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:32 schreef Rabieluh het volgende:
Smerig grafweer, weg strand, weg toeristen, boeeeeeeeeeeh
Oja, hier ook weer binnenkortquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:40 schreef __Kirstenn het volgende:
Hier is het kermis maar zal wel weer niks aan zijn![]()
In Middelburg is het nu ook kermis, heb alleen de "achtbaan" die voor flaix stond gezien, maar voor de rest boeit het me vrij weinig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:40 schreef __Kirstenn het volgende:
Hier is het kermis maar zal wel weer niks aan zijn![]()
Die in Middelburg zal vast beter zijn dan die in Zierikzeequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:50 schreef nieky het volgende:
[..]
In Middelburg is het nu ook kermis, heb alleen de "achtbaan" die voor flaix stond gezien, maar voor de rest boeit het me vrij weinig.
Groove to chill in Vlissingen was wel ok, maar niet echt mijn muziek. Plus dat de sfeer er niet echt in zat. Maar terras was goed te doen.
pff die kermis in middelburg is lelijk! het word elk jaar erger! die achtbaan voor flaix staat er al 5 jaar ofzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:50 schreef nieky het volgende:
[..]
In Middelburg is het nu ook kermis, heb alleen de "achtbaan" die voor flaix stond gezien, maar voor de rest boeit het me vrij weinig.
Groove to chill in Vlissingen was wel ok, maar niet echt mijn muziek. Plus dat de sfeer er niet echt in zat. Maar terras was goed te doen.
In Zierikzee is inderdaad niks. Echt niks, in Renesse was het een stuk beter.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:51 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Die in Middelburg zal vast beter zijn dan die in Zierikzeeer is bijna niks heb ik gehoord
![]()
Ik ben nog niet eens geweestquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:38 schreef Maikalo het volgende:
[..]
In Zierikzee is inderdaad niks. Echt niks, in Renesse was het een stuk beter.
Is dat die waterbaan weer... ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:25 schreef triphop_war het volgende:
[..]
pff die kermis in middelburg is lelijk! het word elk jaar erger! die achtbaan voor flaix staat er al 5 jaar ofzo![]()
anyway!
groeten uit middelburg!![]()
Was niks aanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:43 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens geweestgeen tijd gehad ga vanavond even kijken
![]()
D_S, heb jij je opgegeven voor VB modquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Wij zeeuwen zijn stug, die hoeven zichzelf niet naar voren te schuiven als ze al een functie in het forum vervullen tenzij ze zich daartoe geroepen voelenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:46 schreef Kaap het volgende:
[..]
D_S, heb jij je opgegeven voor VB mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |