Blaxje ofzoquote:
Het is een emoquote:Op maandag 31 juli 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
[[url=http://fotoboek.fok.nl/userpics/117058/117058.jpg]afbeelding][/url]
Inderdaad. Maar hij heeft wel een droge stem voor een 15-jarige, dat wel.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:25 schreef -skippybal- het volgende:
Goed gesprek....
Ik vroeg het me ook net af.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:26 schreef Sanne het volgende:
Waarom luister ik hier naar?
Ohquote:Op maandag 31 juli 2006 21:48 schreef SunChaser het volgende:
En Nikky en Blinky zijn weer terug van vakantie. Dus ook hun horen we weer met de gebeurtenissen op het forum en met de stelling!
Hoi! Jij nog hier!?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:42 schreef Blaxje het volgende:
Hoi lieve users!
Of zo.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
Haha,die presentatorgast is gitarenman, denk ik.
![]()
Guitarist >>?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:37 schreef Litso het volgende:
Brian, aandachtshoer.
Die was gisteren op TVquote:
Het is handiger als je de muziek er even uitknipt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:29 schreef Jaguarized het volgende:
Voor eenieder die de aflevering van vanavond nog eens wil terugluisteren.
Die link is inderdaad geheel op eigen risicoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:33 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Het is handiger als je de muziek er even uitknipt.
Je hebt al ervaring zie ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:20 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Wanneer komt Alberto Vermicelli in de uitzending??? Stay tuned!!
Jarenlange radio-ervaring bij de lokale omroepquote:
Ow ja joh?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:37 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Jarenlange radio-ervaring bij de lokale omroep![]()
Berg en Terblijt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:53 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Falcon Radio.
Podcast mag helaas niet, van meneer BUMA en SENA omdat er muziek in zit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:20 schreef remlof het volgende:
Ik heb de uitzending gemist, dus vraagje:
Wanneer komen de podcasts online? Wil het nog wel in m'n auto terugluisteren voor maandag
Ow jah is goed, dan kap ik die ".m3u" er zelf wel vanafquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Podcast mag helaas niet, van meneer BUMA en SENA omdat er muziek in zit.
Maar de stream hoop ik zo snel mogelijk online te hebben
ssssssstquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow jah is goed, dan kap ik die ".m3u" er zelf wel vanaf
Zeg, moet jij niet naar Martijn luisteren nu?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hmm ik kan jou natuurlijk ook als schuldige aanwijzen
'Jah ik Lush teveel bij Sanneh, dan krijg je dat he!'
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:47 schreef Canisfire het volgende:
Kut ik wist dat ik maandag iets vergeten was.
He dat vervloekte Final Fantasy ook
Ik moet niks. En ik luister alleen Fokradioquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:38 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet naar Martijn luisteren nu?
Hij is live bezig atm
maar maar maar ik moest die crystals gewoon vindenquote:
Ow, nee, dan ist goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
maar maar maar ik moest die crystals gewoon vinden![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |