Als je nix anders hebt wel graagquote:Op maandag 31 juli 2006 22:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dankjewel, ze zijn heerlijk![]()
Iemand nog een biertje?![]()
Nee tuurlijk niet. Verder niet raar opkijken als verder niemand je wilt, je zogenaamde rijke vent en ook jequote:Op maandag 31 juli 2006 22:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik dit paleisje snel verlaten zal? Zeker niet voor een lelijke krappe kamer![]()
Verdienen Modje's geld....?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:21 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Alsof hier ooit een modje vrij rondloopt...... kom nou![]()
Nou, een lekker koud biertje zou wel lekker zijn! Ik heb hier nog een lauwe Grolsch liggenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dankjewel, ze zijn heerlijk![]()
Iemand nog een biertje?![]()
Ik vond het net gezellig worden...mag ik echt niet het verhaal vertellen van 1 van mijn verwaande vriendinnen?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:22 schreef appelsap het volgende:
Oké Yvana, zullen we nu stoppen met die gekkigheid.
Vertel morgen maar wat voor baan je gevonden hebt.
Relkloon!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vond het net gezellig worden...mag ik echt niet het verhaal vertellen van 1 van mijn verwaande vriendinnen?
Vertel nou wie je bent.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vond het net gezellig worden...mag ik echt niet het verhaal vertellen van 1 van mijn verwaande vriendinnen?
www.iwannabeafluffer.nlquote:
Mag wel hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 22:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Daaromquote:
Lol... ben dus niet bekend in PUB...maar dit zal me de komende tijd nog wel bijblijvenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:21 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Alsof hier ooit een modje vrij rondloopt...... kom nou![]()
Dán leef ik morgen helemaal niet meer.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
DaaromKunnen we naar een paar vaatjes nog harder lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |