Als je nix anders hebt wel graagquote:Op maandag 31 juli 2006 22:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dankjewel, ze zijn heerlijk![]()
Iemand nog een biertje?![]()
Nee tuurlijk niet. Verder niet raar opkijken als verder niemand je wilt, je zogenaamde rijke vent en ook jequote:Op maandag 31 juli 2006 22:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik dit paleisje snel verlaten zal? Zeker niet voor een lelijke krappe kamer![]()
Verdienen Modje's geld....?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:21 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Alsof hier ooit een modje vrij rondloopt...... kom nou![]()
Nou, een lekker koud biertje zou wel lekker zijn! Ik heb hier nog een lauwe Grolsch liggenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dankjewel, ze zijn heerlijk![]()
Iemand nog een biertje?![]()
Ik vond het net gezellig worden...mag ik echt niet het verhaal vertellen van 1 van mijn verwaande vriendinnen?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:22 schreef appelsap het volgende:
Oké Yvana, zullen we nu stoppen met die gekkigheid.
Vertel morgen maar wat voor baan je gevonden hebt.
Relkloon!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vond het net gezellig worden...mag ik echt niet het verhaal vertellen van 1 van mijn verwaande vriendinnen?
Vertel nou wie je bent.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vond het net gezellig worden...mag ik echt niet het verhaal vertellen van 1 van mijn verwaande vriendinnen?
www.iwannabeafluffer.nlquote:
Mag wel hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 22:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Daaromquote:
Lol... ben dus niet bekend in PUB...maar dit zal me de komende tijd nog wel bijblijvenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:21 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Alsof hier ooit een modje vrij rondloopt...... kom nou![]()
Dán leef ik morgen helemaal niet meer.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
DaaromKunnen we naar een paar vaatjes nog harder lachen
Kan je zeggen dat je je dood gelachen hebt.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:27 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dán leef ik morgen helemaal niet meer.
Eeej niet verkopen, maar uitdelen...ik ben ook heel royaal met de bitterballen hoor!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:22 schreef UncleFunk het volgende:
Doe maar een krat.
Ik drink ze niet allemaal zelf op, ik verkoop ze aan medeFOK!kers.
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:26 schreef appelsap het volgende:
Weet je wat nog het zieligste is..
Al zou dit een kloon zijn.
Er zijn serieus mensen op deze wereld die zo denken.
Dat denk ik ook jaquote:Op maandag 31 juli 2006 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lol... ben dus niet bekend in PUB...maar dit zal me de komende tijd nog wel bijblijven![]()
u riep?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Eeej niet verkopen, maar uitdelen...ik ben ook heel royaal met de bitterballen hoor!
Wie komt er straks met de rum enzo![]()
zo mogelijk vind ik bij deze pub nog triest dan met-yvanaquote:Op maandag 31 juli 2006 22:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja
Dit is absoluut het beste topic in PUB van 2006 en mischien wel sinds PUB's oprichting
Liever niet...quote:Op maandag 31 juli 2006 22:30 schreef Met-Yvana het volgende:
Hoe post ik ookalweer plaatjes?
De SC is heel gezellig hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 22:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo mogelijk vind ik bij deze pub nog triest dan met-yvana![]()
Dat is te veel werk joh!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[ img] url plaatje [/ img]quote:Op maandag 31 juli 2006 22:30 schreef Met-Yvana het volgende:
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:30 schreef Met-Yvana het volgende:
1 |
Begin er maar niet aan...wie weet slijt je je gemanicuurde nageltjes nog wel meer dan je vanaaf al gedaan hebtquote:Op maandag 31 juli 2006 22:30 schreef Met-Yvana het volgende:
ik had gisteren een goatse te pakkenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:31 schreef hollander76 het volgende:
Och arme, en straks gaat ze ook nog vragen wat tubgirl is
Tubgirl?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:31 schreef hollander76 het volgende:
Och arme, en straks gaat ze ook nog vragen wat tubgirl is
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:33 schreef Blame het volgende:
[..]
Tubgirl?
http://www.shocking.com/xtreme/tubgirl.jpg
U riep?quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:29 schreef VoreG het volgende:
De enige reden dat je nog niet moddervet bent is, omdat je te lui bent om eten te pakken.
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:29 schreef VoreG het volgende:
De enige reden dat je nog niet moddervet bent is, omdat je te lui bent om eten te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |