Universitaire studie kleurbelevenis met als minor bevrijdende boetsierkunst op relaxerende muziek.quote:
Ach, het recht op zakgeld heeft zij inmiddels al verworven, dacht ze. Daarmee slaagt ze wel cum laude!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat je dat niet gaat halen
Prachtig werk, waarmee je jezelf erg goed ontwikkeld:quote:
Zoals jij ze klaarmaakt, kan ik ze niet afslaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Iemand bitterballen?
Ja hier.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Iemand bitterballen?
NIET ! maar mijn nichtje (Yanniicke in het fotoboek) en ik delen wel haar kabelfoon email, want ik heb alleen hotmail, en daarmee kon ik geen lid wordenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:11 schreef appelsap het volgende:
[..]
Je vader...
En ik dacht dat je zo zelfstandig was.
Nou zeg op, van wie ben je een kloon?
Idd.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Prachtig werk, waarmee je jezelf erg goed ontwikkeld:
1. Goede zelfdiscipline omdat je verplicht vroeg op moet staan
2. Elke morgen het laatste nieuws tijdens het bezorgen en daarna lezen (Wereldkennis)
3. Je geheugen ontwikkelen door al die nummers te onthouden
4. Uiteindelijk leer je zelfs dat slapen op de fiets ook mogelijk is en dan ook direct dat het een heel slecht idee isHetzelfde geld voor het bezorgen met een bezopen kop
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Iemand bitterballen?
En je zelfstandigheid.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
NIET ! maar mijn nichtje (Yanniicke in het fotoboek) en ik delen wel haar kabelfoon email, want ik heb alleen hotmail, en daarmee kon ik geen lid worden
Ehm, en dat zonder enige wereldkennis?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn vader wilt dat ik rechten ga studeren....
Jezus man.... je maakt me geilquote:Op maandag 31 juli 2006 22:11 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Universitaire studie kleurbelevenis met als minor bevrijdende boetsierkunst op relaxerende muziek.
Nu je dat zo stelt he... Waarom komt dat popje daar niet tegen in opstand?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ehm, en dat zonder enige wereldkennis?
En je gaat toch studeren wat je zelf leuk vind ofzo? Dat beslist je vader toch verdomme niet![]()
Graag maar niet van Met-Yvana, ik heb ze graag warmquote:Op maandag 31 juli 2006 22:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Iemand bitterballen?
Misschien dat als ze gaat studeren wat pappie graag wilt, ze dan weer zakgeld krijgt.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En je gaat toch studeren wat je zelf leuk vind ofzo? Dat beslist je vader toch verdomme niet![]()
Opstand klinkt als bewegenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:15 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nu je dat zo stelt he... Waarom komt dat popje daar niet tegen in opstand?
Je moet ze ook nog zelf halen, hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:15 schreef Blame het volgende:
[..]
Graag maar niet van Met-Yvana, ik heb ze graag warm
Ik wil mijn kleedgeld niet in gevaar brengen ! Met mijn nieuwe plannetje is dat mijn enige bron van inkomsten die ik vrij kan bestedenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben toe aan de sterke drankquote:Op maandag 31 juli 2006 22:13 schreef UncleFunk het volgende:
Bier hier.
Dan krijg je er helemaal geen, zelfs niet koud.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:15 schreef Blame het volgende:
[..]
pas op vd katquote:Op maandag 31 juli 2006 22:15 schreef Blame het volgende:
[..]
Dan zal je ze nog niet van haar krijgen maar van haar burenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:15 schreef Blame het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die rechten al verspeeld heeft.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:15 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien dat als ze gaat studeren wat pappie graag wilt, ze dan weer zakgeld krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |