Krantenbezorgen? Is dat werk?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het isMaar als ik het nu tegenkom zal ik er met een grote boog omheen lopen
En wat boeit het nou dat je moet werken als je de vorige nacht uitgeweest bent?
Met een bezopen kop krantenbezorgen, onvergetelijke ervaring![]()
![]()
Dat ligt eraan, ik maak altijd een lijstje met wat ik nodig heb, en daarnaar krijg ik geldquote:Op maandag 31 juli 2006 22:07 schreef appelsap het volgende:
Maar hoeveel kleedgeld krijg je dan?
tegen zo'n groot bord voor haar kop kan echt niemand op geloof ik.... dat bord is 4x dubbel zo dik en zwaar als die 15x15 tegeltjes die ze moest tillen hoogstwaarschijnlijkquote:Op maandag 31 juli 2006 22:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou, die kleintjes niet, die waren 15X15 centimeter, maar er waren heel veel verschillende maten !
Ik zal hem nog maar even quoten voor de duidelijkheidquote:Op maandag 31 juli 2006 22:07 schreef appelsap het volgende:
Maar hoeveel kleedgeld krijg je dan?
Groningen komt ze iig niet inquote:Op maandag 31 juli 2006 22:07 schreef VoreG het volgende:
In welke stad ben je van plan te studeren? En ga je op kamers?
Ik wil samen met mijn vriendinnen of in leiden gaan studeren, of in amsterdamquote:Op maandag 31 juli 2006 22:07 schreef VoreG het volgende:
In welke stad ben je van plan te studeren? En ga je op kamers?
Nou.... brak zou ik toch niet willen werken, maarja..... ik plan mijn uitgaansgelegenheden ook zo dat ik de dag erna niet al te vroeg hoef te werkenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het isMaar als ik het nu tegenkom zal ik er met een grote boog omheen lopen
En wat boeit het nou dat je moet werken als je de vorige nacht uitgeweest bent?
Met een bezopen kop krantenbezorgen, onvergetelijke ervaring![]()
![]()
Gelukkigquote:Op maandag 31 juli 2006 22:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik wil samen met mijn vriendinnen of in leiden gaan studeren, of in amsterdam
Klandizie zul je onder de corpsballen niet hebben, verwacht ik zo.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik wil samen met mijn vriendinnen of in leiden gaan studeren, of in amsterdam
Boetseerkleien.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelukkig.
En wat ga je studeren? Tekenkunst? Vrijetijdskunde?
nee de helige boetseerkunst, dan kan ze zich overal uit boetserenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelukkig.
Mijn vader wilt dat ik rechten ga studeren....quote:Op maandag 31 juli 2006 22:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelukkig.
Oeh we gaan nu je vriendinnen afzeiken. Die zijn net zo lui en verwend als jij bent. Wat die ouders van jou moeten doormaken...quote:Op maandag 31 juli 2006 22:10 schreef Met-Yvana het volgende:
Maar ik vind mijzelf nog niet eens zö diep gezonken, als je naar mijn vriendinnen kijkt...
donderop joh....quote:Op maandag 31 juli 2006 22:10 schreef Met-Yvana het volgende:
Maar ik vind mijzelf nog niet eens zö diep gezonken, als je naar mijn vriendinnen kijkt...
ooh vertel: more juicy stories!!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:10 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik kan je nu al vertellen dat je dat niet gaat halenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn vader wilt dat ik rechten ga studeren....
Nee, dat klopt. Bij anderen is het altijd erger.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:10 schreef Met-Yvana het volgende:
Je vader...quote:Op maandag 31 juli 2006 22:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn vader wilt dat ik rechten ga studeren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |