hij's gaaf. Mooie kleur luchtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:18 schreef Danny het volgende:
Ok, deze heb ik gemaakt met photomatix pro 3.0 vanuit één enkele RAW (NEF) file.
Heb me bewust ingehouden met de knopjes om het lekker subtiel te houden. Het effect van amper een minuut werk vind ik erg goed. Zeker vergeleken bij m'n eerdere fake-poging hierboven.
[ afbeelding ]
Tja wilde hem even snel upladen en had geen zin om ergens anders een profilletje aan te maken, vandaar.quote:jammer van dat party flock
Er worden al bussen ingezet op dat traject.quote:
quote:
dacht dat het niveau hier wel wat hoger zou zijn als op pf... maar dat valt toch weer tegen...quote:Er worden al bussen ingezet op dat traject.
Welkom op Fok. Er mag moet hier ook gelachen worden.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:06 schreef spuit_elf het volgende:
[..]
[..]
dacht dat het niveau hier wel wat hoger zou zijn als op pf... maar dat valt toch weer tegen...
Sorry maar als je op PF host vraag je er ook een beetje om. Gebruik www.tinypic.com of flickr.com voor échte hosting.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:06 schreef spuit_elf het volgende:
[..]
[..]
dacht dat het niveau hier wel wat hoger zou zijn als op pf... maar dat valt toch weer tegen...
thanks net een flickr account aangemaakt, zal ze daar direct ff posten!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Sorry maar als je op PF host vraag je er ook een beetje om. Gebruik www.tinypic.com of flickr.com voor échte hosting.
tnxquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:33 schreef elcastel het volgende:
Ziet er keurig uit hoor, gave plaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |