Te druk met boetseren om je huiswerk te doen?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik had een hele goede reden om te blijven zitten in atheneum 4
Je kon thuis niet meer tekenen en daarom heb je een 3 gehaald voor tekenen?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, ik heb normaal altijd nette cijfers, maar dat jaar kreeg ik een stiefmoeder , dus ik zat niet lekker in mijn vel.
Krijg je nog wel geld van haar of niet?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, ik heb normaal altijd nette cijfers, maar dat jaar kreeg ik een stiefmoeder , dus ik zat niet lekker in mijn vel.
ik moest lachenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zelfs een hamster is nog spannender/leuker/interessanter dan TS Hamsteren: deeltje 2 voorals je echt niets te doen hebt
quote:
^^quote:Op maandag 31 juli 2006 20:34 schreef 14.gif het volgende:
Kan iemand dit topic op pauze zetten? Ik moet even weg, maar als ik terug kom heb ik alweer vet veel gemist![]()
Omdat ze geniet van haar werk, ze werkt maar halve daagjes, en ze heeft een erg leuk beroep, ze verteld zelf dat ze voor het geld beter thuis kan blijven.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:33 schreef appelsap het volgende:
Maar waarom denk je dat je stiefmoeder werkt?
Voor de status ofzo?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:33 schreef appelsap het volgende:
Maar waarom denk je dat je stiefmoeder werkt?
ohja, en als ze thuisblijft krijgt ze zeker meer geld?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat ze geniet van haar werk, ze werkt maar halve daagjes, en ze heeft een erg leuk beroep, ze verteld zelf dat ze voor het geld beter thuis kan blijven.
Je hield een sit-in op je slaapkamer omdat je geen zakgeld kreeg?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik had een hele goede reden om te blijven zitten in atheneum 4
Goh, zelfs in de zesde klas vwo schrijven ze de persoonsvorm van vertellen nog steeds met een d. Heerlijk hoopgevend.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat ze geniet van haar werk, ze werkt maar halve daagjes, en ze heeft een erg leuk beroep, ze verteld zelf dat ze voor het geld beter thuis kan blijven.
En nu denk jij dat het bij iedereen zo is?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ze is visagiste omdat ze dat heel erg leuk vind,het is haar passie, maar het salaris is volgens haar niet om over naar huis te schrijvenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ohja, en als ze thuisblijft krijgt ze zeker meer geld?
kuch ... krijg bijna krampen van het lachen..quote:Op maandag 31 juli 2006 20:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
je weet toch, 50 eetjes per uur.....quote:Op maandag 31 juli 2006 20:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vraag is aan haar waarom ze niet stopt?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ze is visagiste omdat ze dat heel erg leuk vind,het is haar passie, maar het salaris is volgens haar niet om over naar huis te schrijven
Heb jij ook passies?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ze is visagiste omdat ze dat heel erg leuk vind,het is haar passie, maar het salaris is volgens haar niet om over naar huis te schrijven
Maar het geld is verder wel gewoon nodig om leuke dingen mee te doen.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat bedoelt ze met: voor het geld kan je beter thuis blijven.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |