* profiel TS checkedquote:
Je bent al over je probleem heen zo te zienquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:02 schreef Blackletter het volgende:
ik ben 16 bijna 17 kun je ook lezen in de tekst![]()
het is niet echt een probleem, ik zit er alleen af en toe mee.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:04 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Je bent al over je probleem heen zo te zien
mooi
opgelost
slotje
Misschien eens een keer met ja verder er over praten dan? Lijkt wel of je niet om het woord papa zit, maar meer om de aandacht die je stiefzus krijgt en jij niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:03 schreef Blackletter het volgende:
het is ook niet zo dat ik er telkens "last" van heb, maar soms heb ik best momenten waarop ik dat moeilijk vind, sowieso omdat mijn vader eigenlijk altijd aan het werk is, en zogoed als alle aandacht wordt besteed aan vriendin en dochtertje
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:55 schreef nietzman het volgende:
Neuh, is niet raar. Maar het is ook weer niet iets waar je je niet overheen zou kunnen zetten.
ik heb hem laatst ook gezegd dat ik vind dat hij te weinig aandacht aan me besteed. dat ik wil dat hij me wat vaker knuffeld, enz.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:29 schreef Natalie het volgende:
't Is dus de enige 'vader' die ze ooit gekend heeft. Is niet zo raar ze hem 'papa' noemt.
Waarom is het eigenlijk zo moeilijk voor je dat zijn stiefdochter hem 'papa' noemt, en is dit wel wat je daarwerkelijk dwars zit? Als ik je tekst zo lees, lijkt het meer of je het feit dat je vader meer tijd aan zijn vriendin en stiefdochter besteed dan aan jou, is wat aan je knaagt.
Waarom zeg je dat niet gewoon? Het is jouw vader, als je het idee hebt dat hij zijn aandacht niet eerlijk verdeelt dan moet je dat ter sprake brengen. Prater of niet: zolang jij niets zegt, verandert er ook niets.
En 'hints' helpen natuurlijk niet. Dat weet jij ook wel.
ik ben een vrouwquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:40 schreef senesta het volgende:
Volgens mij gaat het TS meer om het gevoel dat het hem geeft dan om of het zou moeten kunnen of niet.
Het klinkt mij wel bekend in de oren, ik vraag me dan wel af hoe de relatie met je vader was voor je bij hem woonde en hoe de relatie nu is want het probleem ligt bij jullie en heeft feitelijk niets met het meisje van doen.
Ik zou wel iets met het gevoel doen want anders gaat het steeds meer aan je vreten.
De opmerkingen over de leeftijd van TS vind ik een beetje flauw, een gevoel is niet iets van leeftijden, wel hoe je handeld vanuit dat gevoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |