Enkele historische quotes:quote:Op zondag 30 juli 2006 01:04 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik word zo langzamerhand gek van mijn ouders zeg.....
Vandaag was het weer die heerlijke dag, de laatste zaterdag van de maand, de dag dat mijn portomonnee gespekt zal worden...maar het ging iets anders..
Gewoonlijk geeft mijn vader s'morgens mijn zakgeld, maar vandaag kwam ik laat uit bed, dus ik vroeg hem vanavond om mijn zakgeld.....,,Je gaat maar werken voor je centen, je geeft je geld veels te makkelijk uit, op jouw leeftijd werkte ik al blablabla" kreeg ik naar mijn hoofd gesmeten....echt, om ziek van te worden. Nu zit ik dus zonder geld, en met dat ,,ga werken" op mijn kamer, pissig
Misschien heeft één van jullie hier ook ervaring mee? Of misschien een argument om mijn vader mee te verpletteren?
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hoppa, naar het uitzendbureau toe en een vakantiebaantje zoeken.
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:11 schreef Met-Yvana het volgende:
Maar dat is toch rotwerk? In de kassen en op de boerderij enzo....?
Morgen naar het uitzendbureauquote:Op zondag 30 juli 2006 17:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik had altijd een afspraak met mijn vader dat ik gewoon mocht afstuderen op zijn kosten, zolang ik er maar mijn best voor deed.....dus ik dacht dat een normaal leven inclusief de afstudeerbelofte was.....maar dit schijnt niet zo te zijn. Ik dacht altijd te beginnen met werken na mijn studie![]()
Reden om vandaag niet naar het uitzendbureau te gaanquote:Op maandag 31 juli 2006 18:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad morgen, aangezien mijn ouders vandaag moesten werken, maar morgen is mijn vader vrij.
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:33 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik was gewoon laat uit bed, en ik had totaal geen zin om te fietsen vandaag
, dat hebben we allemaal toch weleens?
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Lui? Zo wil ik het noemen, maar ik ben bang dat hobbies/sociale contacten erg in het gedring komen als je zo vroeg , eigenlijk op een onmenselijke tijd, je bed uit moet om krantjes te bezorgen...
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ontwikkel me thuis juist zeer goed, ik ben creatief bezig, en ik lees veel....
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Studeren doe ik natuurlijk voor de status, om een leuke tijd te hebben, en het is altijd handig...
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb maatschappijleer gehad, en met een ruime voldoende afgesloten hoor![]()
En andere mensen maar voor je laten betalen?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind jongerenwerk dus NIET normaal. Het nare is gewoon dat het helemaal ,,ingebakken" is in de maatschappij ,, zo, werk jij niet? Luie donder". Maar hebben we allemaal niet gewoon BETERE dingen te doen dan werken? Je kunt je in de tijd dat je werkt veel beter ontwikkelen op de vlakken die je zelf uitkiest, zou dat niet veel beter zijn?
doodverwensing!!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:20 schreef VoreG het volgende:
Abortus met terugwerkende kracht is zo gek nog niet....
Euhm....het liefst een beetje zoals ik nu woon......quote:Op maandag 31 juli 2006 20:22 schreef freecell het volgende:
maar we willen gewoon weten of ze morgen werk heeft
En ik wil weten wat voor huis ze wil op één salaris, met kinderen, met shoppen en met de hele dag knutselen met de kinderen
morgen gaat ze naar de uitzenburo..quote:Op maandag 31 juli 2006 20:22 schreef freecell het volgende:
maar we willen gewoon weten of ze morgen werk heeft
En ik wil weten wat voor huis ze wil op één salaris, met kinderen, met shoppen en met de hele dag knutselen met de kinderen
En dat is? (ongeveer?)quote:Op maandag 31 juli 2006 20:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Euhm....het liefst een beetje zoals ik nu woon......
Ik weet niet of je bekend bent rond zwijndrecht, maar het is een leuk 2 onder 1 kap huis, met een mooie tuin vind ik zelf...quote:Op maandag 31 juli 2006 20:23 schreef appelsap het volgende:
En hoe is dat?
1ste deel gelezen?!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:23 schreef Burbo het volgende:
Wat is dit voor huillie-topic?
Luxe vrijstaande villa met overdekt zwembadquote:Op maandag 31 juli 2006 20:23 schreef appelsap het volgende:
En hoe is dat?
whehehe.. soort van als ik bekend was met zwijndrecht, kan ik ongeveer inbeelden hoe je woont ?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik weet niet of je bekend bent rond zwijndrecht, maar het is een leuk 2 onder 1 kap huis, met een mooie tuin vind ik zelf...
Zo goedkoop is dat niet hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik weet niet of je bekend bent rond zwijndrecht, maar het is een leuk 2 onder 1 kap huis, met een mooie tuin vind ik zelf...
peer vraag!!!!quote:
Belletje gaat rinkelenquote:
Die kan je van jouw zakgeld later echt niet betalen hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och , een goed lopend eigenbedrijf ofzoquote:Op maandag 31 juli 2006 20:27 schreef appelsap het volgende:
[..]
Zo goedkoop is dat niet hoor.
Wat voor werk moet je man dan doen?
je mag trouwens best reageren op mijn reactie aan het begin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |