Je bent nou toch niet vanuit Griekenland aan het fokken mag ik hopen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
GRIEKENLAND!
OMG een laptop mee,quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je bent nou toch niet vanuit Griekenland aan het fokken mag ik hopen?
Zo hoorde ik laatst al iemand die een laptop meenam naar de camping...
Is idd zo ik heb hem in NYC alleen gebruikt om te telebankieren dan is een computer wel handig in een hotelquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:10 schreef Cynic het volgende:
Het fijne van op vakantie gaan lijkt me nou juist dat je even geen computer bij je hebt...
Of je moet al in je eentje in een tentje gaan zitten. Maar waarom zou je dan eigenlijk op vakantie gaan
Bryter Layterquote:
ghehe patton in het voorprogramma van the whoquote:Wow! Just when you think things can't get any cooler or weirder. We are very happy to announce that PEEPING TOM have been asked to open the first 7 US shows for the freakin' WHO in September!!!!!! First Gnarls Barkley, then the WHO???? This is fun! I'm not talking about the Guess Who. We're talking "Won't Get Fooled Again". Pete and Roger. Madison Square Garden. Hot damn. Look for dates listed in calendar section. To be honest, not sure if any tickets are left.
Ik moest ff op internet een adres opzoeken, en toen hadden we nog 59 minuten betaalde internet tijd over. dus vandaar. gewoon op een internet pc bij t hotel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je bent nou toch niet vanuit Griekenland aan het fokken mag ik hopen?
Zo hoorde ik laatst al iemand die een laptop meenam naar de camping...
Als je afsluit krijg je vaak zo'n code voor laterquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik moest ff op internet een adres opzoeken, en toen hadden we nog 59 minuten betaalde internet tijd over. dus vandaar. gewoon op een internet pc bij t hotel.
Warm, tof, mooi strand, leuke stad, alleen momenteel nog t verkeerde hotel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als je afsluit krijg je vaak zo'n code voor laterMaar hoe is het verder daar ?
ah lullig gedoe is dat altijd ... (weet ik alles van heb in new york van de 3 keer maar 1 keer in het goede hotel gezeten .. maar toen de verkeerde kamer )quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Warm, tof, mooi strand, leuke stad, alleen momenteel nog t verkeerde hotel..
Ik ga ook maar weer eens kweken!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Laten groeien dan!
Kunnen we een baardenmeet houden!
Goede plannen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik ga ook maar weer eens kweken!
Daar hoef ik niks meer over te zeggen lijkt mequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik hoor net van Maris dat ik geen baard ga kweken. We zien nog wel!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Laten groeien dan!
Kunnen we een baardenmeet houden!
Stage lopen, maar ik heb eik niet zoveel te doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:35 schreef Cynic het volgende:
Wat doe je zoal op het moment trouwens SW? Druk aan het werk?
Eik niet, ik verveel me een beetje... Maar goed ik zit precies in een tussenfase, straks wel weer wat meer te doen...quote:
Totale leegloop iddquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:24 schreef Cynic het volgende:
Dan blijft er niet veel over de komende dagen met BB op Lowlands, PP in Griekenland en nog wat mensen in de VS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |