Nou gewoon een sufbubbelquote:
Nee, SW-geldzak is leeg...quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
u praat in raadsels ? Ga je nog mee naar LL SW ?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:03 schreef Cynic het volgende:
Mijn baard gaat ook weer goed. Ik had bedacht dat ik mooi als zwerver naar Engeland kan gaan
nadat ik het geheel met een baardtrimmer bewerkt heb heeft het nooit meer gejeukt .. dat licht dus aan de scheer eindejes aan het haar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:04 schreef Cynic het volgende:
Ik zit nu net weer in de jeuk-fase, maar ik hoef toch alleen maar te werken dus dat maakt niet uit
Vooral op je kin en je bovenlip .. mn wangen vind ik nog niet zo ergquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:17 schreef Cynic het volgende:
Scheren is ook stom werk, laten we wel zijn...
okay goed bezigquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:41 schreef Cynic het volgende:
Dat was wel erg gaaf, goede show gespeeld!
Ik zou het nog wat laten groeienquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het wel ideaal maar 1 keer in de week scheren.
ik laat het denk ik maar zoquote:
Dat weet ik dan weer niet, die elektrolui houden van heel andere dingenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
okay goed bezigveel gothics geimponeerd
Bah, wat een vieze baard BBquote:
Beter dan zo'n gatenbaard !quote:
Daar zitten inmiddels stukken minder gaten inquote:
Ja vandaag wel en daar ?quote:
Laten groeien dan!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:45 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Daar zitten inmiddels stukken minder gaten in
Tofquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Laten groeien dan!
Kunnen we een baardenmeet houden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |