Dat kan, ware het niet dat ik voordat ik dat lijstje zag niet wist wie dat wasquote:Op maandag 31 juli 2006 18:44 schreef wyccie het volgende:
Daar was ik al bang voor. Iemand anders kan het nu afmaken.
De eerste zei wyccie zelf, de ander is ook al gezegdquote:Op maandag 31 juli 2006 18:48 schreef Asmodian het volgende:
Aanvullingen op Wyccie:
Once Upon a Time in the West
Once Upon a Time in America
Ja, maar die is toch veel nieuwer. Met Julia Roberts enzo...quote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef NightH4wk het volgende:
Once Upon a Time in Mexico bestaat ook nog.
Afgezien van het laatste woord helemaal goed. Het speelt in de Mexicaanse revolutie. Het is ook de minst sterke van Leone.quote:
Ja, ik was te lui om de vraag te lezen.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, maar die is toch veel nieuwer. Met Julia Roberts enzo...
Ding Dong, Jackpot.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:50 schreef Asmodian het volgende:
is Fistfull of Dynamite al gezegd?
Gast, ik heb 15 minuten geslapen vannacht en heb een hele odyssee moeten doorstaan om m'n huisje in te komenquote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef Haruhi het volgende:
[..]
De eerste zei wyccie zelf, de ander is ook al gezegd
Hoera!quote:
In dit topic is hij niet de enige.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:56 schreef NightH4wk het volgende:
Tong80? Die post 's nachts vaak ofzo.
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:57 schreef wyccie het volgende:
Irakeez, omdat zijn punten waren verwijderd toen hij door een kennis op MSN was geflashed
Die zocht ikquote:Op maandag 31 juli 2006 18:55 schreef Neleos het volgende:
Majo, die stelde de eerste vraag.
Haha, daar heb ik niet eens over nagedachtquote:Op maandag 31 juli 2006 18:57 schreef wyccie het volgende:
Irakeez, omdat zijn punten waren verwijderd toen hij door een kennis op MSN was geflashed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |