Dat kan, ware het niet dat ik voordat ik dat lijstje zag niet wist wie dat wasquote:Op maandag 31 juli 2006 18:44 schreef wyccie het volgende:
Daar was ik al bang voor. Iemand anders kan het nu afmaken.
De eerste zei wyccie zelf, de ander is ook al gezegdquote:Op maandag 31 juli 2006 18:48 schreef Asmodian het volgende:
Aanvullingen op Wyccie:
Once Upon a Time in the West
Once Upon a Time in America
Ja, maar die is toch veel nieuwer. Met Julia Roberts enzo...quote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef NightH4wk het volgende:
Once Upon a Time in Mexico bestaat ook nog.
Afgezien van het laatste woord helemaal goed. Het speelt in de Mexicaanse revolutie. Het is ook de minst sterke van Leone.quote:
Ja, ik was te lui om de vraag te lezen.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, maar die is toch veel nieuwer. Met Julia Roberts enzo...
Ding Dong, Jackpot.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:50 schreef Asmodian het volgende:
is Fistfull of Dynamite al gezegd?
Gast, ik heb 15 minuten geslapen vannacht en heb een hele odyssee moeten doorstaan om m'n huisje in te komenquote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef Haruhi het volgende:
[..]
De eerste zei wyccie zelf, de ander is ook al gezegd
Hoera!quote:
In dit topic is hij niet de enige.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:56 schreef NightH4wk het volgende:
Tong80? Die post 's nachts vaak ofzo.
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:57 schreef wyccie het volgende:
Irakeez, omdat zijn punten waren verwijderd toen hij door een kennis op MSN was geflashed
Die zocht ikquote:Op maandag 31 juli 2006 18:55 schreef Neleos het volgende:
Majo, die stelde de eerste vraag.
Haha, daar heb ik niet eens over nagedachtquote:Op maandag 31 juli 2006 18:57 schreef wyccie het volgende:
Irakeez, omdat zijn punten waren verwijderd toen hij door een kennis op MSN was geflashed
Mea maxima culpa ad nauseamquote:Op maandag 31 juli 2006 18:59 schreef wyccie het volgende:
Hee, maar ik heb het ook goed hoor![]()
Stomme Asmo, puntenkaper![]()
Ik zat te twijfelen of ik hem andersom zou vragen, maar dat leek me misschien wat moelijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:59 schreef Asmodian het volgende:
South Park
Welnee, Asmo is er toch?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef Neleos het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik hem andersom zou vragen, maar dat leek me misschien wat moelijk.
Ook nog ja. En nog wel wat meer.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef NightH4wk het volgende:
En Team America: World Police.
South Parkquote:Op maandag 31 juli 2006 18:59 schreef Neleos het volgende:
Waarvan kennen we Matt Stone en Trey Parker?
quote:
Nu niet meer?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:02 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Trouwens ja: ik had het geweten. Ben lang fan geweest
Yahay!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen of ik hem andersom zou vragen, maar dat leek me misschien wat moelijk.
Asmodian + 1
Ook al zo'n fraaie film. Laatst vroeg ik hier ook Cannibal The Musical, maar die heb ik naar binnen moet lepelen.quote:
Misschien nu weer wel. Ze zijn een tijdje van de slimme satire afgestapt om alleen maar te gaan shockeren, dat vond ik een beetje onnodig. Maar de afgelopen paar seizoenen hadden weer een paar echte parelsquote:
Natuurlijk!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:05 schreef nodisch18 het volgende:
Alcatraz!
Ik heb van het laatste seizoen bijna alles wel gezien, en die vind ik erg goed ja.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Misschien nu weer wel. Ze zijn een tijdje van de slimme satire afgestapt om alleen maar te gaan shockeren, dat vond ik een beetje onnodig. Maar de afgelopen paar seizoenen hadden weer een paar echte parels
Ohja? Die heb ik gemist. Je hebt geluk dan.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:12 schreef ChrisJX het volgende:
4 oktober 1992
(laatst ook al een vraag over geweest)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |