Is die gast tandarts?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:30 schreef -skippybal- het volgende:
Dr. Alban - It's My Life
Dikke gangsta-nigga van de stratuh die tandarts was![]()
[afbeelding]
Dan heb ik liever de parodie van Weird Al.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:31 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
GP blijft voor mij persoonlijk met stip de nr. 1 !
Jazeker!quote:
Bronquote:Dr. Alban (26 augustus 1957), echte naam Alban Nwapa, is een Nigeriaanse rapper, die aan het begin van de jaren '90 van de 20e eeuw enkele grote hits scoorde.
In de jaren '80 vertrok Dr. Alban op 23-jarige leeftijd naar Zweden om tandheelkunde te studeren. In 1990 studeerde hij af en werd hij tandarts. In datzelfde jaar bracht hij zijn eerste single uit, Hello Africa. Zijn grootste hit scoort hij in 1992 met de single It's my life, dat in veel landen (waaronder Nederland) de nummer 1-positie haalt.
Dit zijn bijna allemaal nummers van nog geen 3, 4 jaar oud man. Ik denk dat TS meer doelt op nummers van de vorige eeuw.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:38 schreef mstx het volgende:
hele lijst
abba TEENS dan welquote:
Fairground.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:43 schreef Maikuuul het volgende:
Dat ene liedje van Simply red - en dan i die achtbaan
Da goodmen - Give it upquote:Op maandag 31 juli 2006 18:43 schreef Maikuuul het volgende:
Dat ene liedje van Simply red - en dan i die achtbaan
bedoel je die van de Dandy Warhols ?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:29 schreef ryangozer het volgende:
bohemian likes you
Daar vond ik dus nix aan...maar de laatste paar jaar dus wel en voor het wat hardere werk : Rotterdam Terror Corps e.d. = nostalgie = zie mezelf zoweer in Parkzichtquote:
ooh jij was daar ook?!?!?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Daar vond ik dus nix aan...maar de laatste paar jaar dus wel en voor het wat hardere werk : Rotterdam Terror Corps e.d. = nostalgie = zie mezelf zoweer in Parkzicht(tjeeeess dat is gewoon fucking 14 jaar geleden ofzo
)
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhuh... maar jij denk ik toen niet aangezien je toen pas een jaar of 12/13 was![]()
Parkzicht bestaat al een aantal jaar niet meer hoor. Alleen nog restaurant Parkzicht, bedoel je die niet?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ik ben der wel eens geweest heur maar wanneer dat was......
neuh, toen ik 14 was ben ik ook wel eens naar hellraiser geweest dussuhquote:Op maandag 31 juli 2006 19:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Parkzicht bestaat al een aantal jaar niet meer hoor. Alleen nog restaurant Parkzicht, bedoel je die niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |