Bij Barça liet Cruijff hem meestal als 8 spelen overigens.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:39 schreef Sethje het volgende:
fucking hell dat is een spelmaker een nummer 10, als 18 jarig jonkie heeft ie daar misschien ff gespeeld bij barca maar bij espanol(of hoe schrijf je dat?) en villarael een midmid,nummer 10 die het liefste NIET meeverdedigd.

Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:45 schreef Nashje het volgende:
Uitstraling vind ik belabberd van Roger. Wat dat betreft weet ik zeker dat 't met Gabri goed komt. Het lijkt alsof Gabri veel meer inzet toont dan Roger.

Alsof uitstraling alles zegt, misschien is hij wel als een snaar gespannen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:45 schreef Nashje het volgende:
Uitstraling vind ik belabberd van Roger. Wat dat betreft weet ik zeker dat 't met Gabri goed komt. Het lijkt alsof Gabri veel meer inzet toont dan Roger.

Dat zijn miljoenen met hem eens natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:51 schreef Haruhi het volgende:
Hij zou Riquelme dus ook niet in zijn team willen.

Wat boeit mij het hoe iemand eruit ziet of dat hij geen uitstraling heeft als hij maar goed speeltquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:45 schreef Nashje het volgende:

Natuurlijk, miljoenen(quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zijn miljoenen met hem eens natuurlijk.

Meer omdat hij geen volledige wedstrijden goed kan spelen, zoals op het WK bleek. En omdat je 3 man moet opofferen voor hem en dat vooralsnog nooit prijzen opgeleverd heeft.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:56 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Natuurlijk, miljoenen() mensen zouden 1 van de beste spelverdelers van de wereld niet in hun team willen hebben omdat hij altijd een chagarijnige bek trekt. Droom verder ofzo
.

en omdat ie bij Barcelona geen moment heeft laten zien dat hij echt een "wereldspeler" is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Meer omdat hij geen volledige wedstrijden goed kan spelen, zoals op het WK bleek. En omdat je 3 man moet opofferen voor hem en dat vooralsnog nooit prijzen opgeleverd heeft.

Dus jij vergelijkt het niveau op een WK met dat van de Eredivisie?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Meer omdat hij geen volledige wedstrijden goed kan spelen, zoals op het WK bleek. En omdat je 3 man moet opofferen voor hem en dat vooralsnog nooit prijzen opgeleverd heeft.

We kunnen pas oordelen als het er straks écht om gaat, inderdaad.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:00 schreef Nashje het volgende:
Wat een felle reacties.
Ik wil alleen maar zeggen dat Roger een beetje overkomt van 'het zal allemaal wel'. Naja, ik zal me wel vergissen. Hopelijk speelt ie over een paar weken de sterren van de hemel.

En dan zeggen ze dat Feyenoord-spelers lelijk zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:07 schreef Trancelocator het volgende:
@ twi: hier nog wat mooie foto's. Misschien zit er wat geschikts bij.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee, ik sta niet meer in dat stadionoverzicht.

Maakt niet uit, wij vallen niet op mannen. Dat het bij jullie nou 1 grote vleeskeuring is...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:27 schreef daaaaan het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat Feyenoord-spelers lelijk zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |