verder hield ie er nooit 1 tegen he..haha...quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
verder hield ie er nooit 1 tegen he..haha...
Kan me nog herinneren dat ik die dag naar de ortho moest en die gelegenheid aangreep snel daarna naar huis te gaan (ipv terug naar mn basisschool) zodat ik de wedstrijd kon kijken.quote:
Maar ze doen het welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:33 schreef jna het volgende:
SuppCC binnen, daar zetten ze wel het oude logo op![]()
Dat is waar, het wil wel zeggen dat ze het nog hebben liggen ergensquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar ze doen het welnu de rest nog
Vandaag ook binnen gekregen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:33 schreef jna het volgende:
Ah dan zal ik hem vandaag ook wel krijgenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:33 schreef jna het volgende:
Ik heb hem niet binnen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:53 schreef keijz het volgende:
[..]
Ah dan zal ik hem vandaag ook wel krijgen
Cordoba, een vraagje: waar is je username gebaseerdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:21 schreef Cordoba32 het volgende:
kreeg hem zaterdag al binnen
Hoop voor hem dat hij toch nog even wachten tot er wel een topclub komt die zich voor hem meldt.quote:
Grygera in belangstelling FC Torino
Dinsdag 1 augustus, door SV, Amsterdam, 16.26u GMT+01.00, La Gazzetta
Volgens de Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport staat Ajax-verdediger Zdenek Grygera op het verlanglijstje van FC Torino. Dat meldt het medium vandaag.
Grygera (26), wiens contract medio 2007 verloopt, mag in principe bij Ajax vertrekken. Onlangs leek de Tsjechische centrumverdediger naar Juventus te verkassen, maar de Italiaanse topclub is teruggezet naar de Serie B en daarom niet meer aantrekkelijk.
Ik hoop het niet. Strik erom en wegwezenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:34 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat hij toch nog even wachten tot er wel een topclub komt die zich voor hem meldt.
Waarom?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Strik erom en wegwezen
Staat 'm ook nog goed, dat shirt van Torino.
Hangt van het bod van Torino af. Ligt dat in de miljoenen, moet je dat gewoon doen. Zonde van je kapitaal anders, zeker gezien je Roger en Emanuelson hebt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als hij blijft als linksback
Hier ben ik 't eigenlijk wel mee eens.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:56 schreef BoNi het volgende:
Grygera heeft goed gespeeld, nooit gezeurd (ook niet toen het even wat minder met hem ging), daarnaast is hij naar mijn mening nooit volledig op waarde geschat en heeft hij niet van iedereen het krediet gehad dat hij verdient en ik denk dat dit er ook voor heeft gezorgd dat hij zijn contract niet heeft verlengd.
Ik gun hem een transfer naar een topclub en als dat volgend jaar pas zal komen, zie ik hem dit seizoen graag nog bij Ajax voetballen.
Ik zie Ajacieden zoals hij liever gratis naar een topclub gaan, dan voor een paar knapen naar een subtopper (of club zelfs daaronder) zodat 'we er dan in ieder geval nog iets voor kunnen vangen'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |