je draaft wel erg ver door met je rivaliteit met feyenoord, opzich ok zolang het maar gezonde rivaltieit is. En het is moeilijk om geen fan van Leo te zijn na wat deze man gepresteerd heeft. Maar goed ieder zijn ding natuurlijkquote:Op maandag 31 juli 2006 20:43 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Goed ja, maar ik praat over echte Ajacieden. Leo houdt van Ajax en van Feyenoord en dan kan ik geen fan van die man zijn. Behoudens dat is het een humorvolle gozer en heeft ook veel voor Ajax gedaan, daar heb ik het niet over...
De actie wordt opgezet door een aantal mensen, die overleggen met een stuk of 10/20 mensen hoe en wat te handelen. Site is eerder uitgelekt dan de bedoeling was, vandaar dat instanties als OFA (AFCAsup) niet officieel (wel via/via) gecontact waren. Is inmiddels gebeurd, binnenkort meer nieuws.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:24 schreef PLAE@ het volgende:
Wat ik er (tot nu toe) van begrepen heb is dat t vooral een eenmansactie is die site. Of er moet inmiddels wel contact zijn opgenomen met bepaalde groepen.
Maar beter een actie dan helemaal geen actie.
Heb geen haat tegen andere clubs, alleen liefde voor mijn club. En als iemand bij de rivaal gaat spelen dan heb je geen liefde voor mijn club. En dus is Leo geen echte Ajacied.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:27 schreef ASroma het volgende:
[..]
je draaft wel erg ver door met je rivaliteit met feyenoord, opzich ok zolang het maar gezonde rivaltieit is. En het is moeilijk om geen fan van Leo te zijn na wat deze man gepresteerd heeft. Maar goed ieder zijn ding natuurlijk![]()
hmmm ok, dat kan hequote:Op maandag 31 juli 2006 21:29 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Heb geen haat tegen andere clubs, alleen liefde voor mijn club. En als iemand bij de rivaal gaat spelen dan heb je geen liefde voor mijn club. En dus is Leo geen echte Ajacied.
[font size=1]off-topic: kan je niet pm'en op fok?[/font]
Idd, alleen jammer van die vlag.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is echt een supermooie fotoDe mooiste vanhet jaar denk ik, het heeft alles, die emotie van de spelers en de fans..prachtig
Tijd dus dat de supporters het bestuur zelf mogen kiezen.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:18 schreef SoA-Holic het volgende:
Actie voeren tegen het Ajax bestuur heeft altijd zo weinig zin.
Niks mis met een speler met keiharde clubliefde.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Op die actiebanner is Heitinga net Di Canio...
En je hebt wel op Mido en De Jong?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:23 schreef -Wolf- het volgende:
Kan Pienaar niet uit dat eerste plaatje van de OP? Ik heb het niet meer zo op die jongen.
Die zat daar toch ook voor de veiligheid? Dat zullen ze dan niet zo makkelijk en snel veranderen.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:06 schreef Nashje het volgende:
Die stoeltjes gaan er ook echt wel komen. Belangrijkste punt vind ik de gracht.
Gracht en veiligheidquote:Op maandag 31 juli 2006 23:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Die zat daar toch ook voor de veiligheid? Dat zullen ze dan niet zo makkelijk en snel veranderen.
Volgens mij wel vaker, doel jij op die ene keer op zuid (126), hehequote:
wat een kutmuziek.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:27 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=foCkRMAAuFA&search=Ajax-PSV%20gatorade%20Cup
Krijg wel kippenvel na die 2-1![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |