abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40355891
Ik heb zelf een bril en lenzen, maar draag vrijwel altijd lenzen omdat dat fijner zit én ik vind lenzen mooier staan bij de meeste mensen. Een bril staat een stuk serieuzer (vind ik dan) en lenzen wat sportiever / spontaner.

Ik heb laatst een discussie een vriendin gehad (bril dragend) en die vond het onzin dat een bril uit de mode is. Ze snapt niet dat iedereen aan de lenzen is. Volgens haar staat een bril bij iemand net zo leuk als lenzen. Maar doordat ik heb gezegd dat ik lenzen over het algemeen mooier vind staan, zit ze erover te denken om ook lenzen te proberen.

Hoe zit dat bij jullie? Draag je lenzen en zo ja, waarom? En vind je mensen over het algemeen serieuzer bijv. die een bril dragen? (als je op straat iemand tegen komt bijv).

Houd het aub een beetje netjes hier.
pi_40355978
Ik heb zelf geen lenzen/bril!
Een vriendin van mij heeft ook een bril en lenzen en als ze dan een bril draagt is dat echt niet lelijk. Ze heeft een heel mooi montuurtje Maar ik vind dat niet alle mensen een bril kunnen hebben, maar dat is mijn mening! Bij mij bijvoorbeeld zou een bril ook niet echt geweldig staan!
Noot noot.
  maandag 31 juli 2006 @ 16:42:44 #3
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_40356089
Een bril is juist in deze tijd meer en meer een mode-item aan het worden hoor. Dus wat jij zegt is juist niet waar.
Mijn vriend draagt een bril en zonder heeft ie een blote-billen gezicht Het staat niet serieus vind ik, ligt aan het montuur. Je moet er idd wel het hoofd voor hebben, maar over het algemeen vind ik een bril wel leuk staan. Vaak vind ik met bril leuker dan zonder bij de mensen die een bril en lenzen hebben.
To infinity…and beyond!
  maandag 31 juli 2006 @ 16:44:21 #4
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_40356141
Een bril vind ik één van de grotere afknappers aan een meisje.. Lenzen
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
  maandag 31 juli 2006 @ 16:46:20 #5
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_40356217
Ik heb ook een bril zonder montuur, best een cool ding.

Maar ook al zou ik lenzen willen dragen, dan kan dat in mijn geval niet omdat lenzen mijn oogafwijkingen niet volledig kunnen corrigeren.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  maandag 31 juli 2006 @ 16:49:10 #6
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_40356317
ieder zn eigen mening he
miss_schaapje
pi_40356363
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:42 schreef ivetje het volgende:
Een bril is juist in deze tijd meer en meer een mode-item aan het worden hoor. Dus wat jij zegt is juist niet waar.
Dat zeg ik niet, dat zegt mn vriendin . Maar ik vind haar sowieso knap, of ze nou een bril draagt of niet.
pi_40356375
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:49 schreef miss_schaapje het volgende:
ieder zn eigen mening he
Wat is jouw mening dan?
  maandag 31 juli 2006 @ 16:51:51 #9
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_40356402
ik draag al brillen zolang als ik me kan herinneren, en het is voor mij een mode artikel, als ik hem zat ben koop ik een nieuwe.

en ik ken meerdere mensen die er beter uit gaan zien van een brilletje
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 31 juli 2006 @ 16:53:29 #10
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_40356443
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:36 schreef Beroepsgokker het volgende:

Ik heb laatst een discussie een vriendin gehad (bril dragend) en die vond het onzin dat een bril uit de mode is.
Ik lees toch echt dat je vriendin het onzin vind dat ie uit de mode is...en het is een discussie dus lijkt mij dan dat jij het tegenovergestelde zegt

Maar goed, boeit niet.
To infinity…and beyond!
  maandag 31 juli 2006 @ 17:05:41 #11
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_40356778
ik heb een bril, lenzen nooit geprobeerd (ja, geprobeerd in de winkel in te doen, maar dat duurde me te lang) dus heb altijd een bril op

en waarom zou het uit de mode zijn?? Ik heb het idee dat steeds meer mensen weer een bril opzetten...
  maandag 31 juli 2006 @ 17:08:42 #12
80536 Jig
Klere kachel!
pi_40356861
Ik heb bril en lenzen, en vind met bril minder als met lenzen. Bij dames vind ik over het algemeen een bril niet mooi, tenzij het een beetje secretaresse-achtig lijkt dan is het heel mooi(/sexy).
asd
pi_40356892
Eerst en vooral: er zijn nu eenmaal mensen die geen lenzen kunnen dragen en daarom een bril moeten dragen

Ik persoonlijk vind het helemaal niet erg om een bril te dragen. Je kan af en toe eens veranderen van montuur en zoals reeds gezegd, er zijn heel modieuze brilletjes waardoor je er helemaal niet ouderwets uitziet ofzo.
Ik ken zelfs een aantal mensen die gewoon een bril dragen om een bril te hebben. Hun ogen zijn perfect, zonder bril, maar ze vinden het gewoon een leuk extraatje.

Het hangt er ook veel vanaf hoe je de mensen kent: met of zonder bril. Veel mensen schrokken toen ik opeens een bril droeg, maar al die mensen kunnen mij nu praktisch niet meer zonder bril voorstellen.

En ik denk nu echt niet dat ik er meer of minder serieus uitzie met of zonder bril
pi_40356909
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:51 schreef Klonk het volgende:
ik draag al brillen zolang als ik me kan herinneren, en het is voor mij een mode artikel, als ik hem zat ben koop ik een nieuwe.
En het is ook handig tegen vliegjes op de fiets.

En m'n ogen zijn ooit eens gered door m'n bril. Ik heb ooit eens frituurvet in mijn gezicht gekregen. Zonder bril was ik misschien wel blind geweest.
pi_40356970
Ik heb een bril en zou in principe wel graag lenzen willen, maar daar durf ik niet aan. Allebei m'n ouders kunnen niet tegen lenzen, dus ik neem daar maar geen risico's mee.
Op zich maakt het mij niet veel uit of iemand een bril of lenzen heeft. Tenzij het echt zo'n ouderwetse, grote bril is; dat hoeft voor mij niet zo nodig
pi_40356998
ik heb sinds een jaar lenzen. Na 10 jaar een bril te hebben gedragen. Ik vind het achteraf mooier staan. Daarbij ook functioneler met bijvoorbeeld sporten. Met zwemmen ging er bijvoorbeeld een wereld voor me open.
  maandag 31 juli 2006 @ 17:13:43 #17
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_40357001
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:44 schreef bolletje_25 het volgende:
Een bril vind ik één van de grotere afknappers aan een meisje.. Lenzen
Een bril kan bij dames ontzettend sexy staan.
pi_40357040
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:13 schreef Radjesh het volgende:

[..]

Een bril kan bij dames ontzettend sexy staan.
is afhankelijk van de dame in kwestie....maar geef je geen ongelijk
pi_40357093
Ik zie er zonder bril wel heel anders uit. Dat iemand een bril op heeft hoeft geen minpunt te zijn,een bril maakt een man of vrouw niet lelijker. Je moet er gewoon aan wennen...
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  maandag 31 juli 2006 @ 17:23:39 #20
130803 Gripper
Get a grip
pi_40357254
Ik draag een bril en lenzen. Tot voor kort had ik een oude bril die van ellende uit elkaar viel, en die droeg ik dan ook niet: alleen het stukje van badkamer naar slaapkamer. Toen kreeg ik van de opticien de sterke suggestie om toch maar eens wat vaker een bril te dragen, om de bloedvaatjes wat meer lucht te geven. Die zagen er volgens hem wel erg zuurstofarm uit.
Nu heb ik een redelijk hippe bril, en draag ik m wat vaker. Bij het sporten nog altijd lenzen in, dat is gewoon het lekkerst. Een bril glijdt van je neus als je zweet, of ik stoot m van m'n hoofd, gedoe. 's Avonds thuis doe ik ze sowieso vaak wel uit.

Het ligt er een beetje aan hoe de pet staat, soms draag ik een week een bril als ik daar zin in heb. Ik voel me ook niet meer of minder zeker met bril op dan zonder.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  maandag 31 juli 2006 @ 17:26:40 #21
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_40357317
Heb al jaren een bril en vind mezelf zo kaal zonder bril. Ik zie een bril zelf dan ook meer als een mode accesoire, een ander montuur kan je zo een andere look geven.
pi_40357412
Ik heb mijn bril alleen savonds en als ik net wakker ben op. Overdag gewoon lenzen vooral omdat het veel gemakkelijker is dan dat gehannes met een bril de hele tijd.
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_40358192
Ik heb beide, maar draag mijn bril nauwelijks, ondanks dat ik een heel goed gezicht heb voor een bril. De meeste monturen staan mij gewoon wel goed, vooral de wat opvallendere modellen. Toch draag ik lenzen, omdat je dan het gezicht beter ziet en het vooral veel praktischer is. Geen gezeik met vieze glazen en brillen die afzakken enzo.
pi_40358854
Volgens de meeste in mijn omgeving zie ik er met bril leuker uit,vind het zelf l ook leuker vooral omdat ik me zonder bril zo kaal voel (moest laats ff m'n bril laten maken dus liep ff naar een andere winkel,voelde me echt vreselijk kaal zonder dat ding) en tegenwoording zijn er zoveel leuke monturen.ken zelfs mensen die een bril zonder sterkte dragen gewoon omdat ze het leuk/hip vinden.10 jaar terug heb ik eens lenzen geprobeerd maar kon er echt niet tegen,nu hoef ik ze niet meer.
01-08-2008
  maandag 31 juli 2006 @ 18:52:58 #25
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_40359459
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:30 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Ik heb mijn bril alleen savonds en als ik net wakker ben op. Overdag gewoon lenzen vooral omdat het veel gemakkelijker is dan dat gehannes met een bril de hele tijd.
gehannes met brillen

ik vind lezen toch een stuk rottiger, airco aan droge ogen, als ze ergens in je oog verdwijnen, of nog leuker je verliest ze, schoonmaken, dat noem ik gehannes.

een vieze bril maak je zo schoon en staat ie scheef ga je ff langs de brillenboer die hem weer recht zet
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_40360462
Ik draag al jaren een bril en i kzorg gewoon da tik altijd een montuur heb dat bij mijn hoofd past en waar ik aan herkend kan worden. En dat staat los van 'mode'. Mijn zelfportrettattoo is zelfs met bril, zo erg vind ik ze bij me horen!
  maandag 31 juli 2006 @ 19:26:03 #27
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40360540
Het ligt aan de persoon. Bij sommige mensen staat een bril heel goed.

Ik doe het zelf met contactlenzen. Met een bril word ik er niet mooier, leuker, of intelligenter op.
pi_40360741
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:52 schreef Klonk het volgende:

[..]

gehannes met brillen

ik vind lezen toch een stuk rottiger, airco aan droge ogen, als ze ergens in je oog verdwijnen, of nog leuker je verliest ze, schoonmaken, dat noem ik gehannes.

een vieze bril maak je zo schoon en staat ie scheef ga je ff langs de brillenboer die hem weer recht zet
voor jou misschien, maar alle dingen die jij benoemt heb ik nog nooit last van gehad
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_40362842
Ik draag al sinds mijn tweede een bril. Op mijn zestiende had ik hem een tijdje niet meer nodig, maar ik vond mijn gezicht zo saai zonder bril. "Gelukkig" had ik later wel weer een bril nodig. Ik mag overigens niet eens lenzen dragen.
pi_40371277
Vroeger gepest met mn bril, dus dat ding doe ik nooit meer buitenshuis op.
Lenzen voelt veel beter.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_40371393
Gepest omdat je 'n bril had? Ik werd ook weleens uitgescholden voor brilsmurf of brillen jood, maar kon er altijd wel om lachen eigenlijk. Was allang blij dat ik kon zien .
pi_40371422
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:05 schreef Beroepsgokker het volgende:
Gepest omdat je 'n bril had? Ik werd ook weleens uitgescholden voor brilsmurf of brillen jood, maar kon er altijd wel om lachen eigenlijk. Was allang blij dat ik kon zien .
niet alleen daarmee..
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_40371539
pfff sorry hoor, maar dit is een serieus topic en geen huilie topic voor zielige mensen.
pi_40371589
Vrouw + bril =

niets mis mee toch
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:18:19 #35
143254 Crux
T3h Biatch
pi_40371852
Heb nu zo'n 2 maanden lenzen en bevalt perfect. ik heb het gevoel dat m'n ogen er zelfs beter van zijn geworden (ik droeg m'n bril alleen binnenshuis, terwijl ik toch een redelijk grote oogafwijking heb) . Want de laatste tijd kan ik ook prima kijken zonder lenzen in. Maargoed, heb ze verder altijd wel in
pi_40371966
Ik draag zelf geen bril of lenzen, maar vind mannen met een bril echt onweerstaanbaar
Als ik moest kiezen tussen een man met een bril en een zonder bril, dan zou ik definitely voor diegene met een bril gaan!
Waarom lenzen als je ook een bril kan dragen? het is ook veel beter voor je ogen
Ik vind brillen echt heel sexy, volgens mij heb ik dan ook een echte brillen-fetish
Bij vrouwen heb ik pcies hetzelfde (hoewel ik niet op vrouwen val).
ik vind het echt heerlijk om naar een vrouw met zo'n secretaresse look te kijken
4
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:23:47 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40372050
bij man ok bij vrouwen beetje dommig. die laatste groep zie ik liever zonder. denk maar aan fofot's die je met vrouwen ziet, maar dan indenken zonder. beter dus.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_40372386
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
bij man ok bij vrouwen beetje dommig. die laatste groep zie ik liever zonder. denk maar aan fofot's die je met vrouwen ziet, maar dan indenken zonder. beter dus.
Dit is toch sexy:
4
pi_40372396
Ik draag geen bril/lezen maar anders was de keus snel gemaakt: een bril. Lijkt me super om gewoon goed af te kunnen wisselen, ander brilletje en je ziet er weer heel anders uit
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:37:07 #40
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40372429
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:35 schreef Brunette het volgende:

[..]

Dit is toch sexy:
[afbeelding]
zonder bril beter.

mijn voorkeur.
pi_40372505
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zonder bril beter.

mijn voorkeur.
Zonder bril is ze idd ook niet slecht
4
pi_40461073
thuis drag ik gewoon mijn bril maar als ik ga werken of ga stappen doe ik mijn lenzen in.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 20:28:33 #43
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40461101
Ik draag op het werk het liefst mijn bril omdat dat prettiger is met de airco, maar als ik ga stappen of sporten moeten mijn lenzen toch wel in.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 3 augustus 2006 @ 20:49:33 #44
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40461713
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:27 schreef AirRaid het volgende:
thuis drag ik gewoon mijn bril maar als ik ga werken of ga stappen doe ik mijn lenzen in.
klopt. een vrouw ziet er idd aantrekkelijker uit zonder bril. hoe het met mannen zit weet ik niet. neemt natuurlijk niet weg dat een vrouw met een bril er niet lelijk uitziet. ik kijk gewoon liever door die bril heen
pi_40462982
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zonder bril beter.

mijn voorkeur.
met bril is ze meer een persoon dan zonder bril.

zonder bril is ze het zoveelste 13 in 1 dozijn mokkel
pi_40463028
Ik vond zonder bril meestal ook beter, al moet ik zeggen dat ik laatst een meisje tegen kwam die er wel erg goed uitzag inclusief bril .

Ikzelf draag lenzen omdat ik een bril gewoonweg niet vind staan .
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:40:14 #47
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_40463248
Ik draag vanaf mijn 12e een bril. Heb tussendoor wel een jaar of 2 lenzen gedragen maar vond het zo'n gedoe. Vaak droge ogen en zo'n gekloot met in en uit doen. Ik ben dus weer terug naar de brillen en dat bevalt veel beter!
Enige nadeel is zomers dat wisselen tussen bril en zonnebril op sterkte
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:57:43 #48
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40463754
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:31 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

met bril is ze meer een persoon dan zonder bril.

zonder bril is ze het zoveelste 13 in 1 dozijn mokkel
mwoa... ik zou het er wel op kunnen.
pi_40465424
Ik heb lenzen, draag wel af en toe mijn bril omdat dat beter is voor de ogen. Dat doe ik meestal op virje dagen, als ik nergens heen hoef. Eerlijk gezegd vind ik bij mij lenzen leuker staan dan een bril (al zegt de naaste omgeving dat een bril goed staat). Ik wissel dus af. Voordeel van lenzen is ook dat ze niet beslaan en er geen druppels op blijven zitten.
Ach ik denk dat het een persoonlijke keuze is wat je leuk / prettig vindt.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:57:19 #50
144098 ChristianeV
Christiane rond de wereld
pi_40465652
wat zijn de ervaringen met een zonnebril op sterkte? geld waard?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')