Dat zeg ik niet, dat zegt mn vriendinquote:Op maandag 31 juli 2006 16:42 schreef ivetje het volgende:
Een bril is juist in deze tijd meer en meer een mode-item aan het worden hoor. Dus wat jij zegt is juist niet waar.
Wat is jouw mening dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:49 schreef miss_schaapje het volgende:
ieder zn eigen mening he
Ik lees toch echt dat je vriendin het onzin vind dat ie uit de mode is...en het is een discussie dus lijkt mij dan dat jij het tegenovergestelde zegtquote:Op maandag 31 juli 2006 16:36 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik heb laatst een discussie een vriendin gehad (bril dragend) en die vond het onzin dat een bril uit de mode is.
En het is ook handig tegen vliegjes op de fiets.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:51 schreef Klonk het volgende:
ik draag al brillen zolang als ik me kan herinneren, en het is voor mij een mode artikel, als ik hem zat ben koop ik een nieuwe.
Een bril kan bij dames ontzettend sexy staan.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:44 schreef bolletje_25 het volgende:
Een bril vind ik één van de grotere afknappers aan een meisje.. Lenzen
is afhankelijk van de dame in kwestie....maar geef je geen ongelijkquote:Op maandag 31 juli 2006 17:13 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Een bril kan bij dames ontzettend sexy staan.![]()
![]()
![]()
gehannes met brillenquote:Op maandag 31 juli 2006 17:30 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Ik heb mijn bril alleen savonds en als ik net wakker ben op. Overdag gewoon lenzen vooral omdat het veel gemakkelijker is dan dat gehannes met een bril de hele tijd.
voor jou misschien, maar alle dingen die jij benoemt heb ik nog nooit last van gehadquote:Op maandag 31 juli 2006 18:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
gehannes met brillen
ik vind lezen toch een stuk rottiger, airco aan droge ogen, als ze ergens in je oog verdwijnen, of nog leuker je verliest ze, schoonmaken, dat noem ik gehannes.
een vieze bril maak je zo schoon en staat ie scheef ga je ff langs de brillenboer die hem weer recht zet
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:05 schreef Beroepsgokker het volgende:
Gepest omdat je 'n bril had? Ik werd ook weleens uitgescholden voor brilsmurf of brillen jood, maar kon er altijd wel om lachen eigenlijk. Was allang blij dat ik kon zien.
Dit is toch sexy:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
bij man ok bij vrouwen beetje dommig. die laatste groep zie ik liever zonder. denk maar aan fofot's die je met vrouwen ziet, maar dan indenken zonder. beter dus.
zonder bril beter.quote:
Zonder bril is ze idd ook niet slechtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zonder bril beter.
mijn voorkeur.
klopt. een vrouw ziet er idd aantrekkelijker uit zonder bril. hoe het met mannen zit weet ik niet. neemt natuurlijk niet weg dat een vrouw met een bril er niet lelijk uitziet. ik kijk gewoon liever door die bril heenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:27 schreef AirRaid het volgende:
thuis drag ik gewoon mijn bril maar als ik ga werken of ga stappen doe ik mijn lenzen in.
met bril is ze meer een persoon dan zonder bril.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zonder bril beter.
mijn voorkeur.
mwoa... ik zou het er wel op kunnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:31 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
met bril is ze meer een persoon dan zonder bril.
zonder bril is ze het zoveelste 13 in 1 dozijn mokkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |