hij zat nog wel in Sawquote:Op maandag 31 juli 2006 15:33 schreef dwerg het volgende:
Danny Glover.
Na een kwartet Lethal Weapon films, die niet bijster briljant maar wel succesvol waren, ging het van B tot erger. Alleen in The Royal Tennenbaums had hij een rol van betekenis, verder worden alle leuke rollen waar een Afro-Amerikaanse man voor nodig is gespeeld door Samuel L. Jacksoon.
Alhoewel laatstgenoemde ook in de afdaling van zijn carriere zit.
Hij kan beter een nieuwe acteerleraar nemen....quote:Op maandag 31 juli 2006 15:26 schreef BobRooney het volgende:
Ben Affleck heeft een nieuwe agent nodig. Maar ik vrees dat het al te laat is.
Eerste wie er bij mij op kwam...quote:Op maandag 31 juli 2006 15:27 schreef DeSiever het volgende:
Ontopic: Claire Forlani zou ik wel weer eens willen zien in een mooie film.
ik zie haar liever in cumswallowers #12quote:Op maandag 31 juli 2006 15:27 schreef DeSiever het volgende:
Waarschijnlijk komt dat door de associatie met In the Name of the Father.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:27 schreef DeSiever het volgende:
Het is niet 'In The Name Of The Rose', maar gewoon 'The Name Of The Rose', naar het boek van Eco, la nomma della rosa.. Ik zie deze fout heel vaak en begrijp het niet zo goed.
Ze heeft voor aankomend seizoen een rol in CSI New York gescoord als detective, iig voor 3 afleveringen, wellicht meer.quote:
wie?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:19 schreef Mike het volgende:
Van Mira Sorvino horen we ook weinig meer...
zat laatst nog in de arthouse productie The merchant of venicequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:17 schreef Mr_Romano het volgende:
Al Pacino kiest ook steeds vaker voor de easy paycheck.
Zo heb je er idd nog wel een paar. Een Oscar vroeg in je carrière vergroot die kans alleen maar natuurlijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:19 schreef Mike het volgende:
Van Mira Sorvino horen we ook weinig meer...
En terecht. Na Aliens werd het heel snel een zelfingenomen zak hooi.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Michael Biehn, na een paar leuke optredentjes in T2, The Rock en Jade heeft ie nooit echt door kunnen breken, nu speelt ie voornamelijk in die B-Films...
quote:Op maandag 31 juli 2006 15:27 schreef DeSiever het volgende:
GMTA..quote:Op maandag 31 juli 2006 16:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eerste wie er bij mij op kwam...
Bedankt. Je bent een engel, GekkeMadelief..quote:Op maandag 31 juli 2006 19:46 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ze heeft voor aankomend seizoen een rol in CSI New York gescoord als detective, iig voor 3 afleveringen, wellicht meer.
Dat is ook een b-film.quote:
De eerste Death Wish was wel ok hoor. De rest was klote.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit topic komt een paar jaar te laat voor:
Charles Bronson
Na goede films als The Dirty Dozen, The Great Escape en natuurlijk C'era una volta il West ging het gestaag bergaf. Met als dieptepunt toch wel de Death Wish reeks.
In vergelijking met de voorgaande films was het al een stuk minder en daarna werd het alleen maar erger. Een gestage kwaliteitsdaling dus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 05:00 schreef PDOA het volgende:
De eerste Death Wish was wel ok hoor. De rest was klote.
Wat een hoofd zegquote:Op woensdag 29 november 2006 19:49 schreef DeSiever het volgende:
Ik mis die gast die een gebochelde speelde in 'The Name Of The Rose' en die ik later eens terugzag in een politieserie. Een hele lelijke man, maar wel een intrigerende kop.
Opgezocht: hij heet Ron Perlman!
[afbeelding]
Ron!quote:Op woensdag 29 november 2006 19:49 schreef DeSiever het volgende:
Ik mis die gast die een gebochelde speelde in 'The Name Of The Rose' en die ik later eens terugzag in een politieserie. Een hele lelijke man, maar wel een intrigerende kop.
Opgezocht: hij heet Ron Perlman!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |