Ik hoop het vanavond nog.. al is 2.960.000 vast te veelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:21 schreef komrad het volgende:
ga je je MF verkopen qyn ??
Ik heb de Dominicaanse Republiekquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
flagchaser: check
heb in vietnam mn 45e gehaald, coolste tot nu toe kenia/pakistan/verenigde arabische emiraten
zuid-amerika compleet op suriname na![]()
![]()
counter de volgende friendly eens en kijk welke counterrating je haalt. als dit formidabel of hoger is zou ik aan een counter team gaan bouwen en dus 2 maal in de week 532 spelenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat raad je dan aan? Ik heb zo met verdedigen trainen nog steeds 9 plekken lijkt me behoorlijk. Iets anders kan ik me zo nietvoorstellen dan krijg ik all1 maar minder trainie plekken.
![]()
Dat staat vooraan natuurlijk. 4-5-1 leek me een noodzaak, maar gezien de slechte aanval niet wenselijk. Ik zou ook liever 3-4-3 gaan spelen en spitsen trainen, maar dan moeten m'n middenvelders nog wel wat groeien. Vermoed dat dat na komend seizoen wel de tactiek wordt. Full attackquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:03 schreef Yankee_One het volgende:
heb je hier geen zin, zou ik overstappen aanraden. het spel moet natuurlijk wel leuk blijven
quote:Reinder van Breukhoven (93913101) Zondag heeft ie mee gespeeld en nu dus nog maar 2,3 weken trainen voordat ie formidabel is!!!![]()
Die had ik dus nog niet te koop moeten zetten!! Wie wil er 2 ton bieden??? Dan wordt ik je supporter!
quote:- Kampioen in IX (naar boven bijgesteld doel, na inschatting competitie)
quote:- Aan het eind van het seizoen genoeg geld hebben voor een goed coach.
Check, 3 spelers zijn naar uitstekend gegaan, echter zijn er gedurende het seizoen trainees verkocht en gekocht, zodat ik er nog een paar redelijk heb.quote:- M'n eerste spelers de uitstekend positiespel in trainen. Indien mogelijk een stuk of 2 a 3. Trainees allemaal naar goed toe.
Beste doelsaldo is behaald, maar heb 5 goals meer tegen als de concurrentie. Was ook een beetje vreemd doel, met 3-5-2 PM training achterafquote:- Minste tegengoals / beste doelsaldo in m'n competitie is een leuk bij-doel.
Yup, veranderde bij een van m'n trainees keurig mee.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:08 schreef Lennox het volgende:
heb ik nog even vraagje. Als ik morgen een speler op de TL zet die zeker gaat stijgen, verandert dit dan ook vrijdag op de TL lijst (anders schrikken mensen misschien van de prijs)? nog nooit geprobeerd vandaar.
Dat moet je op alltid bekijken. Of gebruik de Firefox extensie Foxtrick, dan staat het meteen bij je wedstrijdverslag:)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:40 schreef MacMauser het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraag over het spelen met speciale tactieken. Dit seizoen heb ik eigenlijk alle wedstrijden 3-5-2 normaal gespeeld. Ik heb een ploeg met sterke passing op het middenveld. Is er dan een tactiek die daar goed voor is?
Gister heb ik voor het eerstvleugelaanval gespeeld en daar tactiekvaardigheid formidabel mee gehaald. Is dat dan zo dat ik daardoor meer hatstat heb gehaald door deze vaardigheid of had ik meer hatstat (en dus beter gespeeld) als ik normaal had gespeeld?
Kijk eens op www.hottrick.org. Geweldige site, vooral de beginnershandleiding.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:52 schreef MacMauser het volgende:
Ja, van die countertactiek da snap ik wel. Maar ik blijf meestal 3-5-2 spelen, dus counter schiet dan nie op. Ik wil me er toch eens wat in gaan verdiepen...
Nee ik heb ook nooit een cent uitgegeven aan jeugd-opleiding!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:15 schreef Ciscus het volgende:
Ben ik de enige die nog nooit een cent aan opleiding heeft uitgegeven?
Thnx en Grumpey ook. Mocht iemand net voor zn kwalificatiewedstrijd nog een koopwoede krijgen, dan kan ik hem misschien voor een leuk bedrag kwijt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:58 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, veranderde bij een van m'n trainees keurig mee.
quote:Reinder van Breukhoven (93913101) Zondag heeft ie mee gespeeld en nu dus nog maar 2,3 weken trainen voordat ie formidabel is!!!![]()
Die had ik dus nog niet te koop moeten zetten!! Wie wil er 2 ton bieden??? Dan wordt ik je supporter!
Ja als ik t geld had..........quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:52 schreef Lennox het volgende:
Je kan zelf ook 2 ton bieden.
Thx!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:14 schreef Grumpey het volgende:
heb even meegeholpen voor je, verveelde me toch
eerst even die wk1 uitstekend playmaking pull hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:04 schreef Grumpey het volgende:
ik ga er weer mee stoppen, over enkele weken.
staat gepland voor week 1, 2 en 3quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
eerst even die wk1 uitstekend playmaking pull he![]()
Jullie mogen hem hebben van 18 of 19quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
eerst even die wk1 uitstekend playmaking pull he![]()
| 1 2 3 4 | Gewone zitplaatsen: 9000 Overdekte zitplaatsen: 5000 Zitplaatsen in de VIP-boxen: 250 |
Wordt morgen wonderbaarlijk. Tevens al 18,2 extra XP points. 5.5* als centrale def, 4 als aanvallende back en 5 als normale back.quote:Cédric Creusot [1 maal een kaart gekregen] [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 9 180, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ik zou zorgen dat je weer een 63-25-10-2% verdeling krijgt, zsm..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:15 schreef rompompom het volgende:
Mijn stadion ziet er sinds vandaag zo uit:
[ code verwijderd ]
Die verneukte verhoudingen was mijn beginnersfout
Da's een verbouwing van zes ton, dat heb ik nu niet. Ik werk er met stapjes naar toe gewoonquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:26 schreef Daemon19 het volgende:Fanclub: 1100 leden
[..]
Ik zou zorgen dat je weer een 63-25-10-2% verdeling krijgt, zsm..
was afgelopen weekend ook het geval, tegelijk met tranfercompare-problemen. doet die het nu wel? Anders is dezelfde fout weer erin geslopen namelijk, zal hij binnenkort wel even uitvallen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:35 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb een speler verkocht, staat bij mijn clubnieuws, maar het staat niet tussen mijn transfergeschiedenis. Ook staat het niet bij zijn eigen transfergeschiedenis
clown = populair + goed leiderschap.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:29 schreef Outpost76 het volgende:
Edit : een clown is die populair , evenwichtig en eerlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |