Ja als ik t geld had..........quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:52 schreef Lennox het volgende:
Je kan zelf ook 2 ton bieden.
Thx!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:14 schreef Grumpey het volgende:
heb even meegeholpen voor je, verveelde me toch
eerst even die wk1 uitstekend playmaking pull hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:04 schreef Grumpey het volgende:
ik ga er weer mee stoppen, over enkele weken.
staat gepland voor week 1, 2 en 3quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
eerst even die wk1 uitstekend playmaking pull he![]()
Jullie mogen hem hebben van 18 of 19quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
eerst even die wk1 uitstekend playmaking pull he![]()
1 2 3 4 | Gewone zitplaatsen: 9000 Overdekte zitplaatsen: 5000 Zitplaatsen in de VIP-boxen: 250 |
Wordt morgen wonderbaarlijk. Tevens al 18,2 extra XP points. 5.5* als centrale def, 4 als aanvallende back en 5 als normale back.quote:Cédric Creusot [1 maal een kaart gekregen] [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 9 180, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ik zou zorgen dat je weer een 63-25-10-2% verdeling krijgt, zsm..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:15 schreef rompompom het volgende:
Mijn stadion ziet er sinds vandaag zo uit:
[ code verwijderd ]
Die verneukte verhoudingen was mijn beginnersfout
Da's een verbouwing van zes ton, dat heb ik nu niet. Ik werk er met stapjes naar toe gewoonquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:26 schreef Daemon19 het volgende:Fanclub: 1100 leden
[..]
Ik zou zorgen dat je weer een 63-25-10-2% verdeling krijgt, zsm..
was afgelopen weekend ook het geval, tegelijk met tranfercompare-problemen. doet die het nu wel? Anders is dezelfde fout weer erin geslopen namelijk, zal hij binnenkort wel even uitvallen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:35 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb een speler verkocht, staat bij mijn clubnieuws, maar het staat niet tussen mijn transfergeschiedenis. Ook staat het niet bij zijn eigen transfergeschiedenis
clown = populair + goed leiderschap.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:29 schreef Outpost76 het volgende:
Edit : een clown is die populair , evenwichtig en eerlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |