Nee.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:33 schreef mcDavid het volgende:
Heet je pa "Jan Willem", ch?
"Predictable" is my middle name.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:33 schreef Chowi het volgende:
Ik wist gewoon dat "Wezep" in de TT zou komen..
Is mijn leesvoer al onderweg, Stof?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:36 schreef Stofje het volgende:
Niets lekkerder dan koffie drinken uit een mok van de Bloedbank.
Ik ben rond 3 of 4 uur in Utrecht. Ik zal je vanaf daar even mijn rekeningnummer geven. Ik zal denk ik €7,50 vragen of zo, is dat oké? Ik stuur het boekje vandaag of morgen dan op.quote:
Daar durf ik de gok wel voor te nemen.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:42 schreef Stofje het volgende:
Ik ben rond 3 of 4 uur in Utrecht. Ik zal je vanaf daar even mijn rekeningnummer geven. Ik zal denk ik €7,50 vragen of zo, is dat oké? Ik stuur het boekje vandaag of morgen dan op.
Het is dan uiteraard wel jouw taak om positieve reclame te maken op BeF, opdat meerdere BeFfers het boekje kopen.quote:
Maar voor mij is het uiteraard goedkoper hè?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is dan uiteraard wel jouw taak om positieve reclame te maken op BeF, opdat meerdere BeFfers het boekje kopen.
Nee, ik denk dat lager dan €7,50 niet echt mogelijk isquote:Op maandag 31 juli 2006 11:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar voor mij is het uiteraard goedkoper hè?.
7,50 is natuurlijk een prima bedrag, ik dolde maar wat.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat lager dan €7,50 niet echt mogelijk is. Ach, het boekje is het zéker waard, dat durf ik best te beweren.
.
Ze komen hem niet eens brengen?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:10 schreef mcDavid het volgende:
há, de brief dat ik van me opleiding geschopt ben ligt op het postkantoor!
In gedachten wel.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:16 schreef Q. het volgende:
Zijn we al in Wezep?
Ik ben er nu niet, hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:16 schreef Q. het volgende:
Zijn we al in Wezep?
Neen, in Hilversumquote:Op maandag 31 juli 2006 12:16 schreef Q. het volgende:
Zijn we al in Wezep?
100% mee eensquote:Op maandag 31 juli 2006 12:37 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Hilversum maar stom!
Ja, jij bent intimiderend.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:39 schreef Chowi het volgende:
Omdat ik er woon, zeker, joog?
Tof.quote:
Dan moet je wel naar hilversumquote:
Nou ja, dat valt toch wel mee!quote:
Nee! Jij naar Wezep. Mja, dan heb je nog niets, want ik ben daar niet.quote:
Nou, misschien in het echt wel maar hier kom je over als een harde tante.quote:
In werkelijkheid ben ik een zachte en kwetsbare dame.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, misschien in het echt wel maar hier kom je over als een harde tante.
Zucht, problemenquote:Op maandag 31 juli 2006 12:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee! Jij naar Wezep. Mja, dan heb je nog niets, want ik ben daar niet.
Oh, dan is het goed. Is daar nog misbruik van te nemen of zit er nu een muur van emotioneel staal om de zachte en kwetsbare gedeeltes?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
In werkelijkheid ben ik een zachte en kwetsbare dame.
Waar ben je dán? In de winkel van je ouders?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:42 schreef Chowi het volgende:
Nee! Jij naar Wezep. Mja, dan heb je nog niets, want ik ben daar niet.
Ik niet. Ik heb er goede herinneringen aan.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:38 schreef jogy het volgende:
Ik vind Wezep een beetje eng.
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:37 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Amersfoort maar stom!
Over een paar maanden werk ik in Amersfoortquote:
Waar in Amersfoort?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over een paar maanden werk ik in Amersfoort
Industrieterrein aan de A1quote:
Dat zijn er genoeg. Nog een kloteplek ook. Ik zit tenminste nog lekker middenin de stad.quote:
Ach, het scheelt met wegvluchten, ik zit meteen op de goede snelwegquote:Op maandag 31 juli 2006 13:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn er genoeg. Nog een kloteplek ook. Ik zit tenminste nog lekker middenin de stad.
Dat zou kunnen gebeuren en weet je, we zouden het niet eens weten!quote:
In de file.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het scheelt met wegvluchten, ik zit meteen op de goede snelweg
Vlakbij de nieuwe IKEAquote:Op maandag 31 juli 2006 13:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn er genoeg. Nog een kloteplek ook. Ik zit tenminste nog lekker middenin de stad.
De goede kant op, ik heb er haast nooit filequote:
Hilversum heeft trouwens een verschrikkelijk auto-onvriendelijke binnenstadquote:Op maandag 31 juli 2006 13:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon zwaaien naar alle vrouwen van rond de 48 die het RAET gebouw in of uit lopen!quote:Op maandag 31 juli 2006 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou kunnen gebeuren en weet je, we zouden het niet eens weten!
Oeh, die weet ik te zitten.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gewoon zwaaien naar alle vrouwen van rond de 48 die het RAET gebouw in of uit lopen!
Staat daar tegenwoordig GPR op?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gewoon zwaaien naar alle vrouwen van rond de 48 die het RAET gebouw in of uit lopen!
ja of niet, natuurlijk
Als kassajongenquote:
Ik ben 15 minuten kwijt om Hilversum uit te komenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hilversum heeft trouwens een verschrikkelijk auto-onvriendelijke binnenstad
Ik weet dat je het over Amersfoort hebt. Maar het moest me van het hart!
Maar op het gebouw.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Niet op haar voorhoofd, in ieder geval!
Die klote centrumringquote:Op maandag 31 juli 2006 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben 15 minuten kwijt om Hilversum uit te komen
Mijn reistijd gaat dan ook met 20 minuten naar beneden als ik in amersfoort zit.
inderdaadquote:Op maandag 31 juli 2006 13:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die klote centrumringAls je er voor het eerst komt en je mist je afslag, ben je een half uur een rondje rijden
![]()
Ik ben er maar één keer geweest gelukkig, maar ik weet precies welke spoorbomen je bedoeltquote:Op maandag 31 juli 2006 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
inderdaad
En ik neem de kortste route om weg te vluchten, maar dan nog een kwartier door kutafgestelde stoplichten en vooral die irritante spoorbomen die denken dat er een trein aan komt. Ja over 10 focking minuten idioten!
Die ja.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben er maar één keer geweest gelukkig, maar ik weet precies welke spoorbomen je bedoelt
Houden zo!quote:Op maandag 31 juli 2006 13:29 schreef Litso het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest.
Tot over een half jaar, dán moet jíj er effe gaan kijken...quote:Op maandag 31 juli 2006 13:30 schreef Litso het volgende:
Ok.
gezelligquote:Op maandag 31 juli 2006 13:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ook niet.
En ja, ik heb een 12-maanden ban van me opleiding!
En dat allemaal op dat hele kleine stukje aarde!quote:Op maandag 31 juli 2006 13:46 schreef Litso het volgende:
You're telling me that 15 million screaming fans are never wrong
I'm telling you that 15 million screaming fans are fucking MORONS!
Daar is helaas heel gemakkelijk misbruik van te maken.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Is daar nog misbruik van te nemen of zit er nu een muur van emotioneel staal om de zachte en kwetsbare gedeeltes?
Wil je een knuffel?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar is helaas heel gemakkelijk misbruik van te maken.
Maar waar ben je nou? Anders weten we niet _waar_ we misbruik van je moeten maken.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar is helaas heel gemakkelijk misbruik van te maken.
quote:
Ja, jemig, dat zeg ik natuurlijk niet. Je bent toch wel gek als je je onderduikadres gaat vermelden!quote:Op maandag 31 juli 2006 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar waar ben je nou? Anders weten we niet _waar_ we misbruik van je moeten maken.
Zit er een boekenkast voor?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, jemig, dat zeg ik natuurlijk niet. Je bent toch wel gek als je je onderduikadres gaat vermelden!
Als ik dat niet gepost had was je vast en zeker overtuigd geweest van mijn goede bedoelingen en had ik al een beginnende vertrouwensband gecreëerd die ik later dan weer grof kon misbruiken.quote:
Hoe weet jij...quote:
Nee hoor, daar prik ik dwars doorheen.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik dat niet gepost had was je vast en zeker overtuigd geweest van mijn goede bedoelingen en had ik al een beginnende vertrouwensband gecreëerd die ik later dan weer grof kon misbruiken.
Ik denk dat ik wel weet waar je bent.quote:
Gewoon meedoen.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:05 schreef Litso het volgende:
Kleffende mensen in je huiskamer zijn irritant
Echt niet!quote:
Je houdt wel van maagdenvlies?quote:
Okeujdanniet.quote:
Ik moet even plassen.quote:
Dan moet je dat doen, hm.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:17 schreef Chowi het volgende:
Ik moet even plassen.
Ik ben bang dat er een beest met vlijmscherpe tanden in het toilet zit.quote:
Met jam!quote:
Neh, het is leuk voor een keertje maar dan is het ook wel weer grappig geweest. En daarbij komt nog het feit dat (zonder afbreuk te willen doen aan je eerzaamheid) ik niet het vermoeden heb dat je het maagdenvliesje nog hebt.quote:
Dat zei ik ook een keer. Tegen mijn vriendin. Toen we op bed lagen.quote:
Vooral bier!quote:
Makkelijk, gewoon 5 scheppen aarbeienjam in de hals van een vol biertje doen, vrouw ondersteboven tegen de muur zetten en met een jezusklap dat flesje naar binnen rammen en snel weer het ( nu kermende) meisje op de voeten zetten en eronder hangen.quote:
dat er 5 scheppen jam in die hals kunnen. Toch eens uit proberenquote:Op maandag 31 juli 2006 14:28 schreef jogy het volgende:
nu ben ik een beetje misselijk.
Toch wel enkel en alleen de 5 schepjes hè, anders voel ik me toch enigszins schuldig.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat er 5 scheppen jam in die hals kunnen. Toch eens uit proberen
mocht er een zesde in passen dan meld ik dat eerst hier.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Toch wel enkel en alleen de 5 schepjes hè, anders voel ik me toch enigszins schuldig.
Anders neem je eerst even een slok!quote:Op maandag 31 juli 2006 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
mocht er een zesde in passen dan meld ik dat eerst hier.
En als er maar 4 in passen dan schep ik die 5de ergens anders![]()
Heb jij ze in Belgie ook verraden?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met het verraden van meisjes die zich verstoppen.
Dat heb ik gezien, ja!quote:Op maandag 31 juli 2006 14:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met het verraden van meisjes die zich verstoppen.
Ik wil dan wel aardbeienjam!quote:Op maandag 31 juli 2006 14:47 schreef mcDavid het volgende:
of nog beter: laat je mij eerst even een slok nemen.
Ik ook idd!quote:
Wel een goede plaatsquote:Op maandag 31 juli 2006 14:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet zo moeilijk als je ze zelf eerst verstopt.
Ik vond het handiger hoe ik die andere gozer er bij heb gelapt. Ondanks dat blijf ik wel bescheiden, natuurlijk.quote:
En dat briefje naar de telegraaf, briljantquote:Op maandag 31 juli 2006 15:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vond het handiger hoe ik die andere gozer er bij heb gelapt. Ondanks dat blijf ik wel bescheiden, natuurlijk.
quote:Op maandag 31 juli 2006 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat briefje naar de telegraaf, briljant![]()
Ik zal dat laatste opvatten als een compliment.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, het is leuk voor een keertje maar dan is het ook wel weer grappig geweest. En daarbij komt nog het feit dat (zonder afbreuk te willen doen aan je eerzaamheid) ik niet het vermoeden heb dat je het maagdenvliesje nog hebt.
Mooi, zit je niet bij een zwartekouzen gemeenschap.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zal dat laatste opvatten als een compliment.
Dat zou je wel verwachten, voor iemand uit een dorp als dit, hè?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Mooi, zit je niet bij een zwartekouzen gemeenschap.
Vooroordeelbevestigendquote:Op maandag 31 juli 2006 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Poepoe, zo'n eerste werkdag van anderhalf uur gaat je niet in de koude hoofddoek zitten.
Was het kousen dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:31 schreef Chowi het volgende:
Je zei trouwens "kouzen".
Wist je dat niet?quote:
Toen ik het correct neerzette dacht ik wel bij mezelf van 'hey! dat ziet er wel beter uit, eigenlijk!'quote:
Ja leuk, overwerkenquote:
Nee, "kniekouzen".quote:Op maandag 31 juli 2006 15:36 schreef Pheno het volgende:
Kniekousen
Het leek mij ook een wat absurde vraag. Dag.quote:
"Friemel"quote:Op maandag 31 juli 2006 15:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Friemelseks.
Hoi David,quote:Op maandag 31 juli 2006 15:47 schreef mcDavid het volgende:
weet iemand nog een leuke activiteit om deze vrijdagmiddag te doden?
zei ik vrijdag?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoi David,
Het is maandag.
groetjes, veldmuis
je typte het welquote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 15:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Man, je hebt de humor van iemand die net van school is getrapt.
Hoe laat moet je op?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, wie wil er morgen mijn persoonlijke wekker zijn, zodat ik op m'n 2e werkdag wél op tijd ben?
Dan ben ik al 4 uur in het land der levenden, lui krengquote:
Min of meer?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan ben ik al 4 uur in het land der levenden, lui kreng.
Rare combinatie.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:12 schreef Chowi het volgende:
Stom. Voeten. Chocola. Bah.
Ben je met je blote poten in chocola gaan staanquote:Op maandag 31 juli 2006 16:12 schreef Chowi het volgende:
Zo gaat dat in het leven.quote:
idemquote:Op maandag 31 juli 2006 16:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar! Mijn slaapritme is stom! En! De muggen haten me en houden me wakker! En eh. Ik was vanochtend om 8 uur al wakker, maar ben weer in slaap gevallen en daarna de wekker niet gehoord. Of nou ja, blijkbaar wel gehoord, zelfs uitgezet, maar ik kan het me niet meer herinneren.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, mijn voeten doen pijn en ik heb zin in chocola.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Ben je met je blote poten in chocola gaan staan.
Nadeel is het slaaptekort maar voordeel is dan weer vroeg weg en slapend de helft van je straf we:rkdag doorbrengen.quote:
Ik ging zojuist boodschappen doen terwijl ik honger en al dagen enorme trek in chocola had. Dat heb ik gewetenquote:Op maandag 31 juli 2006 16:12 schreef Chowi het volgende:
Koop een klamboe.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar! Mijn slaapritme is stom! En! De muggen haten me en houden me wakker! En eh. Ik was vanochtend om 8 uur al wakker, maar ben weer in slaap gevallen en daarna de wekker niet gehoord. Of nou ja, blijkbaar wel gehoord, zelfs uitgezet, maar ik kan het me niet meer herinneren.
Bayer anti-vliegende-insecten. Werkt prima!quote:Op maandag 31 juli 2006 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar! Mijn slaapritme is stom! En! De muggen haten me en houden me wakker! En eh. Ik was vanochtend om 8 uur al wakker, maar ben weer in slaap gevallen en daarna de wekker niet gehoord. Of nou ja, blijkbaar wel gehoord, zelfs uitgezet, maar ik kan het me niet meer herinneren.
Oei, vertel, wat heb je allemaal ingeslagen?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ging zojuist boodschappen doen terwijl ik honger en al dagen enorme trek in chocola had. Dat heb ik geweten.
Gossie zeg. zet je wekker verder van je bed vandaan zodat je moetquote:Op maandag 31 juli 2006 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Seks is tijddodend. Vooruit dan maar.quote:
Ahhh, ok. vond het al raar dat er chocola op de grond lag bij je. Niet héél raar trouwens want ik ben ook wel een keertje in iets gestapt met mijn voetjes dat ook niet op de grond thuis hoorde.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, mijn voeten doen pijn en ik heb zin in chocola.
Was dit een witte, kleverige substantie?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ahhh, ok. vond het al raar dat er chocola op de grond lag bij je. Niet héél raar trouwens want ik ben ook wel een keertje in iets gestapt met mijn voetjes dat ook niet op de grond thuis hoorde.
tandpastaquote:Op maandag 31 juli 2006 16:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Was dit een witte, kleverige substantie?
[vuige knipoog].
Had ik, is kapot gegaan, moet inderdaad een nieuwe halen.quote:
Bij alle freaking winkels waar ik naar binnen ben gestapt voor muggenspul was het uitverkochquote:Op maandag 31 juli 2006 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bayer anti-vliegende-insecten. Werkt prima!
Chocolate chip cookies, een reep chocola met hazelnoten, Paturain, afbakstokbrood (quote:Op maandag 31 juli 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oei, vertel, wat heb je allemaal ingeslagen?
Dat had ik! Blijkbaar heb ik hem dus gepakt, uitgezet en naast m'n bed gelegdquote:Op maandag 31 juli 2006 16:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Gossie zeg. zet je wekker verder van je bed vandaan zodat je moetopstaan
om het uit te zetten.
Wat moet ik nou met nivea handcreme bij mijn bed?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Was dit een witte, kleverige substantie?
[vuige knipoog].
Dat is best een ervaring hoor, tandpasta op je geslachtsdeel. Een tip die ik je kan aanbevelen is tandpasta op je duitse helm smeren en daarna het voorvelletje weer terug eroverheen schuiven. Ik weet zeker dat je de ervaring niet snel meer vergeet.quote:
OMG, toiletpapier.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Chocolate chip cookies, een reep chocola met hazelnoten, Paturain, afbakstokbrood (), toiletpapier, Golden Power (
), brood en kipfilet voor op het brood.
Jouw fantasieën zijn echt ziek.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is best een ervaring hoor, tandpasta op je geslachtsdeel. Een tip die ik je kan aanbevelen is tandpasta op je duitse helm smeren en daarna het voorvelletje weer terug eroverheen schuiven. Ik weet zeker dat je de ervaring niet snel meer vergeet.
Tell me about it, ik zie het ook altijd voor me als ik eraan denk en zo. Best vervelend op sommige momenten.quote:
Jij hebt het verhaal over z'n toompje nog niet gehoord! En dat was niet eens een fantasie. Denk ik.quote:
Zodat diegene meteen de week erna naar jou toe gaat zeker?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:27 schreef cerror het volgende:
Wie gaan er nou weer een afspraak maken om te palen?
Helaasquote:Op maandag 31 juli 2006 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
En dat was niet eens een fantasie. Denk ik.
Hey, ik heb een gave.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Zodat diegene meteen de week erna naar jou toe gaat zeker?.
Kan me voorstellen mên! En al die rare blikken die je toegeworpen krijgt, maken het alleen maar leuker.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja.
Ik stond in de winkel al te soppen.
De volgende keer als je zo'n fantasie hebt, moet je het uittekenen op een vel papier. Ik denk dat je er rijk mee kan worden.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Tell me about it, ik zie het ook altijd voor me als ik eraan denk en zo. Best vervelend op sommige momenten.
Praat me bij.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt het verhaal over z'n toompje nog niet gehoord! En dat was niet eens een fantasie. Denk ik.
Ieuw!quote:Op maandag 31 juli 2006 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwhehe, nee, ik doe andere dingen met eetpapier.
Tintelend. En je hebt geen last van tandsteen daarquote:Op maandag 31 juli 2006 16:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is best een ervaring hoor, tandpasta op je geslachtsdeel. Een tip die ik je kan aanbevelen is tandpasta op je duitse helm smeren en daarna het voorvelletje weer terug eroverheen schuiven. Ik weet zeker dat je de ervaring niet snel meer vergeet.
Alleen heb ik het tekentalent van een driejarige. Al hoeft dat geen probleem te zijn als ik sommige kunstwerken zo bekijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
De volgende keer als je zo'n fantasie hebt, moet je het uittekenen op een vel papier. Ik denk dat je er rijk mee kan worden.
Wat wil je van me, hm? Hm?!quote:Op maandag 31 juli 2006 16:32 schreef Litso het volgende:
Hoi.
Als we nou zeg maar, jouw fantasieën en mijn tekentalent gebruiken, misschien is het dan wat?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen heb ik het tekentalent van een driejarige. Al hoeft dat geen probleem te zijn als ik sommige kunstwerken zo bekijk.
Dat klinkt te realistisch om een fantasie te zijn, inderdaad.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"Dieper, dieper". Droog. *scheur*. Au.
Of mocht ik dat niet vertellen?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"Dieper, dieper". Droog. *scheur*. Au.
Dus dan stuur ik je een uitgebreide omschrijving van mijn hersenspinsel en een situatieschets waarna jij het goed uitwerkt en dan verkopen we het onder een pseudoniem? Briljant!quote:Op maandag 31 juli 2006 16:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als we nou zeg maar, jouw fantasieën en mijn tekentalent gebruiken, misschien is het dan wat?
Chogy.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus dan stuur ik je een uitgebreide omschrijving van mijn hersenspinsel en een situatieschets waarna jij het goed uitwerkt en dan verkopen we het onder een pseudoniem? Briljant!
Staat hier ook wel ergens bij neukblunders in SEX volgens mij.quote:
Dat droge gedeelte? Heb jij ervaring met Jogy?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat klinkt te realistisch om een fantasie te zijn, inderdaad.
Nee, zég. Ik ben geen hoer ofzo.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat droge gedeelte? Heb jij ervaring met Jogy?
Ik zie dollartekens.quote:
Oy, ze was wel nat, helaas was dat enkel de eerste 10-12 centimeter, de rest op dat moment nog niet echt maar nadat ik ermee klaar was wel. Aangezien ze 3 weken ongesteld was na dat incident.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat droge gedeelte? Heb jij ervaring met Jogy?
Alsof ik ooit naar de hoeren zou gaan.quote:
Je zou zwijgen, verdulle!quote:Op maandag 31 juli 2006 16:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Oy, ze was wel nat, helaas was dat enkel de eerste 10-12 centimeter, de rest op dat moment nog niet echt maar nadat ik ermee klaar was wel. Aangezien ze 3 weken ongesteld was na dat incident.
Zelfs ik voelde pijn toen hij het ontzettend levendig vertelde, en ik heb niet eens een toompje.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:42 schreef Litso het volgende:
Dat klinkt best pijnlijk joog.
Was dat haar eigen bloed?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Oy, ze was wel nat, helaas was dat enkel de eerste 10-12 centimeter, de rest op dat moment nog niet echt maar nadat ik ermee klaar was wel. Aangezien ze 3 weken ongesteld was na dat incident.
quote:Op maandag 31 juli 2006 16:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik mag het hopen voor jequote:Op maandag 31 juli 2006 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor zover ik weet dan.
quote:Op maandag 31 juli 2006 16:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gna-gna!
Ach nou ja, beter dat ze drie weken ongesteld was dan negen maanden niet, hm.
True. Heb ik óók een leuk verhaaltje over, maar dat terzijdequote:Op maandag 31 juli 2006 16:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gna-gna!
Ach nou ja, beter dat ze drie weken ongesteld was dan negen maanden niet, hm.
WChZ.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:48 schreef Chowi het volgende:
Nou, doei hè.
Do tell.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:54 schreef jogy het volgende:
[..]
True. Heb ik óók een leuk verhaaltje over, maar dat terzijde.
Ik heb de tijd hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Jullie dachten dat ze zwanger was?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je je geroepen voelt, moet je het vooral niet nalaten. Maar hij is er denk al vandeu, dus of het zin heeft. Ik ben er bijvoorbeeld nog wel, dan weet je zeker dat er van genoten wordt.quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:00 schreef jogy het volgende:
Ik had dus sex met mijn toenmalige vriendin, gewoon helemaal veilig met rubber enzo. Daarna was het uit gegaan en 5 maanden later kwam ik een andere vriendin tegen die me wist te vertellen dat mijn ex 2 maanden heeft gedacht dat ze zwanger was en dat uiteindelijk aan iedereen had verteld ( ouders, school, familie en wat al niet meer). En toen kwam het verlossende telefoontje dat ze niet zwanger was ( had een test laten doen bij de dokter
) en was ze in tranen uitgebarsten in de klas.
Ik kon toen echt mijn grijns niet onderdrukken moet ik zeggen.
Vrouwen.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:00 schreef jogy het volgende:
Ik had dus sex met mijn toenmalige vriendin, gewoon helemaal veilig met rubber enzo. Daarna was het uit gegaan en 5 maanden later kwam ik een andere vriendin tegen die me wist te vertellen dat mijn ex 2 maanden heeft gedacht dat ze zwanger was en dat uiteindelijk aan iedereen had verteld ( ouders, school, familie en wat al niet meer). En toen kwam het verlossende telefoontje dat ze niet zwanger was ( had een test laten doen bij de dokter
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:00 schreef jogy het volgende:
-verhaal-
Jij bent al bezet en ik moet geen boze vriendinnen achter me aan.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je je geroepen voelt, moet je het vooral niet nalaten. Maar hij is er denk al vandeu, dus of het zin heeft. Ik ben er bijvoorbeeld nog wel, dan weet je zeker dat er van genoten wordt.
Whehe, en jou had ze nooit wat verteld? Vaag wijfquote:Op maandag 31 juli 2006 17:00 schreef jogy het volgende:
Ik zou niet verrast zijn geweest als ze dat wel had gedaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Had ze ook al een brief aan de fancy geschreven?
Topic is allang vol dan joh!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent al bezet en ik moet geen boze vriendinnen achter me aan.
Dat vond ik dan weer niet zo erg, eerlijk gezegdquote:Op maandag 31 juli 2006 17:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, en jou had ze nooit wat verteld? Vaag wijf
Daar kan ik me nou echt druk om maken hè. Van die meiden die dan mongolisch aan het doen zijn met de pil, en dan elke maand lopen te miepen omdat ze misschien wel zwanger zijn en huuu, ze hadden nog wel zo goed opgelet en huuu, ze is ze maar 14 keer vergeten in te nemen, dat maakt het toch niet onveilig?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat vond ik dan weer niet zo erg, eerlijk gezegd.
Maar het bleek dus dat ze net aan de pil was gegaan ofzo en dan raakt je hormoonhuishouding even van slag af. Dat wis ík zelfs.
Frans voer.quote:
Nougat is zooooo lekker.quote:
Ik hoef je niet als mijn beste vriend!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]als ik een stukje mag ben ik je béste vriend!
Jij moet in de regering.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zeg: eierstokken doorknippen.
Nou dan mag je ook niet meer op mijn feestje komen!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hoef je niet als mijn beste vriend!
Ik wou dat ik eierstokken had.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet van Ch hoor. Want nougat is op z'n tijd best lekker.
Op jouw feestje komen toch geen paaldanseressen.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nou dan mag je ook niet meer op mijn feestje komen!
Dat zou wel tof zijn. Een moslima in het kabinet die vrouwenbesnijdenis weer herinvoert!quote:
Ach, je hebt er niets aan. Het zorgt alleen maar voor een hoop bloed, stemmingswisselingen, gewichtsschommelingen (of nou ja, het is een goede smoes, dat wel) en gezeik.quote:
Hoer.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:09 schreef jogy het volgende:
Topic opgeschoond, we hebben niet voor niets bookmarkfunctionaliteit.
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:09 schreef jogy het volgende:
Da's niet lief, mên!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:09 schreef jogy het volgende:
TVP.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:09 schreef jogy het volgende:
Waarom ik niet?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn. Een moslima in het kabinet die vrouwenbesnijdenis weer herinvoert!
niet dat c_c dat per se moet of zou doen, maer toch.
wie?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]je hoopt alleen maar dat Tal nog langskomt vóór 'ie dicht zit!
Ik beoefen karate met mijn eierstokken.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach, je hebt er niets aan. Het zorgt alleen maar voor een hoop bloed, stemmingswisselingen, gewichtsschommelingen (of nou ja, het is een goede smoes, dat wel) en gezeik.
Is er een direct verband met jouw afwezigheid?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Op jouw feestje komen toch geen paaldanseressen.
Schattepetatje! Honnepon! Modquote:Op maandag 31 juli 2006 17:11 schreef Stofje het volgende:
Chowiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zeg dan ook gewoon Biz!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Biznitch! Je hebt d'r nog aan de telefoon gehad, remember?
Hm-hm.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is er een direct verband met jouw afwezigheid?
Dat is een leuk mentaal beeld. Dat ze er zo ineens uitschieten ("go go Gadget-eierstokken!") en in de rondte zwaaien.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik beoefen karate met mijn eierstokken.
Ik wilde het niet zeggen, naja, ik wilde het wel maar op één of andere manier hield mijn onderbewustzijn me tegen.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is er een direct verband met jouw afwezigheid?
Zo ben ik.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hihihi, wat komt dat toch lief uit jouw 10 vingertjes!
Dat beeld had ik ook, maar dan meer in Pokémon-stijl.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is een leuk mentaal beeld. Dat ze er zo ineens uitschieten ("go go Gadget-eierstokken!") en in de rondte zwaaien.
"Vreemd"quote:Op maandag 31 juli 2006 17:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, naja, ik wilde het wel maar op één of andere manier hield mijn onderbewustzijn me tegen.
Best wel eigenlijk, maar ik ben er al weer overheen en heb die onderbewuste gevoelens weer geketend en afgevoerd naar de duistere krochten van mijn grijze massa.quote:
Linkertietkwab!quote:
Je onderbewustzijn?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk, maar ik ben er al weer overheen en heb die onderbewuste gevoelens weer geketend en afgevoerd naar de duistere krochten van mijn grijze massa.
Het kan ook zijn dat ik ooit een engels woord heb gelezen en die heb vernederlandst.quote:re·ces (het ~, ~sen)
1 vakantie van een bestuurs- of rechtscollege
2 verslag van een vergadering, vooral bestemd voor de lastgevers van de aanwezigen, met het oog op de voorbereiding van een nieuwe bijeenkomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |