Nee.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:33 schreef mcDavid het volgende:
Heet je pa "Jan Willem", ch?
"Predictable" is my middle name.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:33 schreef Chowi het volgende:
Ik wist gewoon dat "Wezep" in de TT zou komen..
Is mijn leesvoer al onderweg, Stof?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:36 schreef Stofje het volgende:
Niets lekkerder dan koffie drinken uit een mok van de Bloedbank.
Ik ben rond 3 of 4 uur in Utrecht. Ik zal je vanaf daar even mijn rekeningnummer geven. Ik zal denk ik €7,50 vragen of zo, is dat oké? Ik stuur het boekje vandaag of morgen dan op.quote:
Daar durf ik de gok wel voor te nemen.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:42 schreef Stofje het volgende:
Ik ben rond 3 of 4 uur in Utrecht. Ik zal je vanaf daar even mijn rekeningnummer geven. Ik zal denk ik €7,50 vragen of zo, is dat oké? Ik stuur het boekje vandaag of morgen dan op.
Het is dan uiteraard wel jouw taak om positieve reclame te maken op BeF, opdat meerdere BeFfers het boekje kopen.quote:
Maar voor mij is het uiteraard goedkoper hè?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is dan uiteraard wel jouw taak om positieve reclame te maken op BeF, opdat meerdere BeFfers het boekje kopen.
Nee, ik denk dat lager dan €7,50 niet echt mogelijk isquote:Op maandag 31 juli 2006 11:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar voor mij is het uiteraard goedkoper hè?.
7,50 is natuurlijk een prima bedrag, ik dolde maar wat.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat lager dan €7,50 niet echt mogelijk is. Ach, het boekje is het zéker waard, dat durf ik best te beweren.
.
Ze komen hem niet eens brengen?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:10 schreef mcDavid het volgende:
há, de brief dat ik van me opleiding geschopt ben ligt op het postkantoor!
In gedachten wel.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:16 schreef Q. het volgende:
Zijn we al in Wezep?
Ik ben er nu niet, hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:16 schreef Q. het volgende:
Zijn we al in Wezep?
Neen, in Hilversumquote:Op maandag 31 juli 2006 12:16 schreef Q. het volgende:
Zijn we al in Wezep?
100% mee eensquote:Op maandag 31 juli 2006 12:37 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Hilversum maar stom!
Ja, jij bent intimiderend.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:39 schreef Chowi het volgende:
Omdat ik er woon, zeker, joog?
Tof.quote:
Dan moet je wel naar hilversumquote:
Nou ja, dat valt toch wel mee!quote:
Nee! Jij naar Wezep. Mja, dan heb je nog niets, want ik ben daar niet.quote:
Nou, misschien in het echt wel maar hier kom je over als een harde tante.quote:
In werkelijkheid ben ik een zachte en kwetsbare dame.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, misschien in het echt wel maar hier kom je over als een harde tante.
Zucht, problemenquote:Op maandag 31 juli 2006 12:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee! Jij naar Wezep. Mja, dan heb je nog niets, want ik ben daar niet.
Oh, dan is het goed. Is daar nog misbruik van te nemen of zit er nu een muur van emotioneel staal om de zachte en kwetsbare gedeeltes?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
In werkelijkheid ben ik een zachte en kwetsbare dame.
Waar ben je dán? In de winkel van je ouders?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:42 schreef Chowi het volgende:
Nee! Jij naar Wezep. Mja, dan heb je nog niets, want ik ben daar niet.
Ik niet. Ik heb er goede herinneringen aan.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:38 schreef jogy het volgende:
Ik vind Wezep een beetje eng.
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:37 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Amersfoort maar stom!
Over een paar maanden werk ik in Amersfoortquote:
Waar in Amersfoort?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over een paar maanden werk ik in Amersfoort
Industrieterrein aan de A1quote:
Dat zijn er genoeg. Nog een kloteplek ook. Ik zit tenminste nog lekker middenin de stad.quote:
Ach, het scheelt met wegvluchten, ik zit meteen op de goede snelwegquote:Op maandag 31 juli 2006 13:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn er genoeg. Nog een kloteplek ook. Ik zit tenminste nog lekker middenin de stad.
Dat zou kunnen gebeuren en weet je, we zouden het niet eens weten!quote:
In de file.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het scheelt met wegvluchten, ik zit meteen op de goede snelweg
Vlakbij de nieuwe IKEAquote:Op maandag 31 juli 2006 13:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn er genoeg. Nog een kloteplek ook. Ik zit tenminste nog lekker middenin de stad.
De goede kant op, ik heb er haast nooit filequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |