Dagboek verslagje van een tijd geleden
Vrijdag 11 maart 2005
Lang niet schrijven zie ik als positief. Het is nu 1 maand geleden dat ik heb geschreven. In die maand is weinig tot niets veranderd. Het gaat wel beter. Maar heb nog vaak het gevoel dat ik er nog lang niet ben. Ik verafschuw het idee dat ik terug moet kijken op een ongelukkige Susan de afgelopen jaren/ tijd. Ik ving laatst nog het clichézinnetje op: mijn jeugd was echt mijn leukste tijd.
Dan krijg ik wel een brok in mijn keel. Want als dat echt waar is, bevorderd dat niet echt mijn toekomstbeeld, die al weinig positiefs uitstraalt. Ik weet verdomme ook wel dat ik er zelf wat van moet maken. Als ik dan nadenk en bedenk dat ik zoveel kan als ik me ervoor in zet. Er zijn zoveel dingen die ik zo graag zou willen doen, maar die ik gewoon niet durf te ondernemen. Want hoe graag ik wel niet op zangles zou willen, om vervolgens in een bandje te zingen. Dit hoeft zeker geen groot bandje te zijn, maar ergens waar ik kan zingen! Ik denk dat als ik me ervoor in zet, ik dan wel zou kunnen. Ik merk ook echt dat de mensen om mij heen absoluut niet bij mij passen. Ik ben zo veranderd het afgelopen jaar, ik kan het zelf nauwelijks bevatten. Maar aan de andere kant heb ik mijn negatieve eigenschappen nog steeds, en handel ik vaak nog op dezelfde klote manier. Maar ik heb het gevoel dat ik zo snel ‘volwassen’ ben geworden! Als ik dan zie dan vriendinnen het hebben over ontzettend andere dingen en mij absoluut niet begrijpen! Dat is zo jammer. Ik heb dat denk ik altijd al wel een beetje gehad. Het ‘los’ gaan, heb ik nooit echt gehad. En dat moet echt! Want dat is wat deze tijd zo leuk zou moeten maken. Niet teveel nadenken, dat komt later wel. Maar door acties, waar ik niet bij nadenk, krijg ik juist emotionele aanvallen van. Ik wou zoooo graag dat ik me over alles heen kon zetten en rustig mijn leven verder kon leiden. Net was echt een perfect voorbeeld. Mijn humeur was top! Ik was actief bezig, en zelf tegenvallers op school beïnvloedden mij niet. Totdat Ats belde en zei dat hij iets te doen had vanavond. We hadden ook helemaal niks afgesproken, maar die teleurstelling deed het ‘m weer. En dan te bedenken dat ik hem 2 weken niet kan zien. En dat hij leuk lol heeft en weg is. Ik word daar gewoon echt pissig om. Maar op hem? Waarom? Dat slaat gewoon helemaal nergens op. En met Loes loopt het ook niet helemaal voor 100 %. Ik doe echt mijn best, maar ze toont echt 0 % interesse. En dan is het verhaal alweer afgelopen. Want verder is er niemand. En alles is allemaal zo druk de laatste tijd. Heb echt geen tijd meer voor mezelf. Zelf niet genoeg tijd voor school. Werk verwacht ook veelte veel van me. Maar dat is wat ik er voor op heb gegeven. Ik ga zondag wel naar de kerk. Daar kan ik me wel op verheugen.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!