Gedraag je..quote:Op maandag 31 juli 2006 20:48 schreef Camplo het volgende:
RELLUH!!!!!!!
Moet jij zeggen.quote:
Eventjes dan.quote:
Goed lijf? Ze heeft dikke tieten, maar voor de rest is alles aan haar (edit: best wel) dik...en zo knap vind ik haar nou ook weer niet...quote:Op maandag 31 juli 2006 21:35 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Och, ze is blond, knap en heeft een goed lijf, logisch toch?
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat is er nu weer triest aan dat meisje?
Dat ze zoveel foto's in haar fotoboek heeft staan? Jij hebt er meer hoor...
We hebben een nieuw soort posters in dit topic, die van het jaloerse type...
Ok, je hebt helemaal gelijk, haar foto's zouden niet misstaan op een willekeurig Sugababes-profiel.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
De foto's an sich vind ik triest. En waar zou ik jaloers op moeten wezen?![]()
Zoals al eerder gezegd is in dit topic... het breezergehalte hier op Fok! wordt steeds erger, en Fok! verpaupert al te snel, dus ik eis een stop op dat soort tiepjes!
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ok, je hebt helemaal gelijk, haar foto's zouden niet misstaan op een willekeurig Sugababes-profiel.
Oef, touché.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ok, je hebt helemaal gelijk, haar foto's zouden niet misstaan op een willekeurig Sugababes-profiel.
euhm.. misschien zijn die fotos van een kant, omdat mn webcam aan die kant staat?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij heeft ze een gezwel aan de rechterkant van haar gezicht, aangezien ze alleen webcamshots maakt van haar linkerzijde.Arm ding.
Toe ga er hard tegen in !quote:Op maandag 31 juli 2006 23:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
euhm.. misschien zijn die fotos van een kant, omdat mn webcam aan die kant staat?
en btw, voor iemand die vind dat ik te veel aandacht krijg, geef je me toch behoorlijk aandacht
but ach, i dont mind
Jezus, alsof ze een paar geglosste lippen chirurgisch op een babyzeehond hebben gezet, en het resultaat vervolgens een hele harde klap met een plankje hebben gegeven om het laatste beetje intellect en zelfwaarde eruit te krijgen.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
Best wel dik?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
Goed lijf? Ze heeft dikke tieten, maar voor de rest is alles aan haar (edit: best wel) dik...en zo knap vind ik haar nou ook weer niet...
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jezus, alsof ze een paar geglosste lippen chirurgisch op een babyzeehond hebben gezet, en het resultaat vervolgens een hele harde klap met een plankje hebben gegeven om het laatste beetje intellect en zelfwaarde eruit te krijgen.
Helder licht...die ene post gaat over mijquote:Op maandag 31 juli 2006 23:57 schreef arneaux het volgende:
Wijvennijd! Mooiste wat er is.
Een algehele breezerban tot nader order?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
De foto's an sich vind ik triest. En waar zou ik jaloers op moeten wezen?![]()
Zoals al eerder gezegd is in dit topic... het breezergehalte hier op Fok! wordt steeds erger, en Fok! verpaupert al te snel, dus ik eis een stop op dat soort tiepjes!
Ja die zelfwaarde zit er inderdaad nog, maar of het terecht is over dat intellect begin ik bij elk van je replies steeds meer te twijfelen. Je blijft maar clichés aanvoeren waar je zelf net zo hard aan voldoet.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:54 schreef Shirley het volgende:
[..]!
Wat een geweldige omschrijvingHelaas geen harde klappen genoeg gehad, want het intellect en zelfwaarde zit er nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |