Leugens !!! dat zeg ik jequote:Op maandag 31 juli 2006 19:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhm ja maar als ik haar nou in het echt gezien heb![]()
Jennifuuuur!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Met fotoshop kan alles !!!
Ik weet niet of het zeker is maar volgens "wannabe vertrouwelijke" bronnen is ze hier te zien zonder fotoshop foto !!!
[afbeelding]
En... 1994 heeft gebeld, het wil z'n wafeltang terugquote:Op maandag 31 juli 2006 17:46 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
Beetje gras in de bek en het is net een koe...
uhm nou eigelijk zijn het geen leugens maar dat maakt niet uiquote:Op maandag 31 juli 2006 19:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Leugens !!! dat zeg ik je( plz ga hier nou niet serieus op in dude )
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En... 1994 heeft gebeld, het wil z'n wafeltang terug.
Wat is er nu weer triest aan dat meisje?quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat is er nu weer triest aan dat meisje?
Dat ze zoveel foto's in haar fotoboek heeft staan? Jij hebt er meer hoor...
We hebben een nieuw soort posters in dit topic, die van het jaloerse type...
Idd.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Danielluh -> emmykuhhhhehhehhh -> (Brechtje) -> Jett -> (Brechtje) -> liiszlequote:Op maandag 31 juli 2006 19:55 schreef Brunette het volgende:
Ach eerst hadden we die hele hype rondom Jett en nu is er weer een ander blondje aan de beurt...
Een beetje afwisseling is niet erg, dus niet zo zeuren.
Kan ookquote:Op maandag 31 juli 2006 20:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Danielluh -> emmykuhhhhehhehhh -> (Brechtje) -> Jett -> (Brechtje) -> liiszleBreezerhypes
wei zegt dat jij geen braazah bentquote:Op maandag 31 juli 2006 20:20 schreef Brunette het volgende:
[..]
Kan ook
Weet ik veel hoeveel er voorbij zijn gekomen
Ik vind sommige Fokkers wel erg hypocriet bezig
Eerst gaan ze alle Breezahs afzeiken en uitlachen in PUB en daarna gaan ze Breezah users adoreren op Fok!![]()
Doe eens wat aan je Nederlands, snotaap.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
wei zegt dat jij geen braazah bentjij hebt noggeens een foto boek dus dat is lekker makkelijk iets over iemand anders zeggen als je zelf noggeneens fotos post
![]()
Een Breezah van bijna 20 zeker?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
wei zegt dat jij geen braazah bentjij hebt noggeens een foto boek dus dat is lekker makkelijk iets over iemand anders zeggen als je zelf noggeneens fotos post
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:24 schreef kollie het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je Nederlands, snotaap.
quote:
Gedraag je..quote:Op maandag 31 juli 2006 20:48 schreef Camplo het volgende:
RELLUH!!!!!!!
Moet jij zeggen.quote:
Eventjes dan.quote:
Goed lijf? Ze heeft dikke tieten, maar voor de rest is alles aan haar (edit: best wel) dik...en zo knap vind ik haar nou ook weer niet...quote:Op maandag 31 juli 2006 21:35 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Och, ze is blond, knap en heeft een goed lijf, logisch toch?
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ok, je hebt helemaal gelijk, haar foto's zouden niet misstaan op een willekeurig Sugababes-profiel.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
De foto's an sich vind ik triest. En waar zou ik jaloers op moeten wezen?![]()
Zoals al eerder gezegd is in dit topic... het breezergehalte hier op Fok! wordt steeds erger, en Fok! verpaupert al te snel, dus ik eis een stop op dat soort tiepjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |