Hoe was 't ook alweer...? Iets met een echte schipper ofzo...quote:Op maandag 31 juli 2006 12:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Een backup kan altijd handig zijn. Gedurende vlaggetjesweek bijvoorbeeld. Of je moet ervan houden om de rode zee te bevaren.
Ik heb zaterdag met Roxy gepraatquote:Op maandag 31 juli 2006 12:42 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ze haalt het idd bij lange na niet bij ROXY![]()
Wat zei je...heeey, iedere gast op Fok! kent jou, ondertussen zo onopvallend mogelijk proberend je linkerhand in je broek te krijgen?quote:
lolquote:Op maandag 31 juli 2006 10:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee: hieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehiehiehi
Niet klagen, genietenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:55 schreef liiszle het volgende:
krijg hier alleen maar meer aandacht door
Daar gaat het je toch om, hé?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:55 schreef liiszle het volgende:
Als ik heel erg eerlijk ben he, SKV, dan denk ik dat jij dat meisje maar wat graag een beurt wil geven, maar baalt dat dat niet kan. Ja ja, ik weet nu wel dat je heel gepikeerd gaat reageren dat je dat helemaal niet wil, maar ik denk stiekem van welquote:
Speak for yourself..quote:Op maandag 31 juli 2006 14:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als ik heel erg eerlijk ben he, SKV, dan denk ik dat jij dat meisje maar wat graag een beurt wil geven, maar baalt dat dat niet kan. Ja ja, ik weet nu wel dat je heel gepikeerd gaat reageren dat je dat helemaal niet wil, maar ik denk stiekem van wel![]()
Oh vriend, als ik zo eens naar die foto's kijk, dan zal ik direct zeggen dat ik d'r zou n**ken midden in een winkelcentrum, en dan mocht jij daar bij komen staan kijken met een zak chips, dat zou me niets verrekken....ALS ze nou even 2 jaar ouder was geweest.quote:
Je bent niet grappig.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh vriend, als ik zo eens naar die foto's kijk, dan zal ik direct zeggen dat ik d'r zou n**ken midden in een winkelcentrum, en dan mocht jij daar bij komen staan kijken met een zak chips, dat zou me niets verrekken....ALS ze nou even 2 jaar ouder was geweest.
Zie, ik heb er nl geen moeite mee om dat toe te geven, ik doe dat op de simpele manier, ipv een verkapt-ik-vind-bla-bla topic te openen![]()
Met zo'n uiterlijk, DUHquote:Op maandag 31 juli 2006 13:55 schreef liiszle het volgende:
Ga er even serieus op in inderdaadquote:Op maandag 31 juli 2006 14:42 schreef seto het volgende:
[..]
Je bent niet grappig.
En je valt op dikke wijven.
Gast, waar wil je nou naartoe.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh vriend, als ik zo eens naar die foto's kijk, dan zal ik direct zeggen dat ik d'r zou n**ken midden in een winkelcentrum, en dan mocht jij daar bij komen staan kijken met een zak chips, dat zou me niets verrekken....ALS ze nou even 2 jaar ouder was geweest.
Zie, ik heb er nl geen moeite mee om dat toe te geven, ik doe dat op de simpele manier, ipv een verkapt-ik-vind-bla-bla topic te openen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |