Dat mag dus nietquote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Laat ik daar nou net niets mee hebbenquote:
Met Teije gaat het lekker?quote:
Met Teije gaat het lekker?quote:
Wat probeer je nu te bereiken?quote:
Hoe kom jij aan een foto van mijn oma?quote:
Keep up the good workquote:Op maandag 31 juli 2006 02:50 schreef Teije het volgende:
[..]
De verveling te stoppen, maar nog geen succes!![]()
Dan wil ik graag je moeder ontmoeten.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoe kom jij aan een foto van mijn oma?![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 02:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Tinypic 2 the rescue.
[afbeelding]
Kan wel een triootje regelen?quote:Op maandag 31 juli 2006 02:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dan wil ik graag je moeder ontmoeten.![]()
Hoezo, jij heb hem helemaal zelf gemaakt?quote:Op maandag 31 juli 2006 03:02 schreef seto het volgende:
......................................................
dief
Toevallig wel ja??????quote:Op maandag 31 juli 2006 03:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hoezo, jij heb hem helemaal zelf gemaakt?![]()
Tof, wist ik niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 03:03 schreef seto het volgende:
Er bestaat ook nog zoiets als een converter van plaatjes naar ascii.
Mja, je hebt soms van die mensen die denken dat ik die dingen net helemaal in kladblok ofzo heb zitten makenquote:
Ja, of dat het gewoon van iemand anders gejat is.quote:Op maandag 31 juli 2006 03:06 schreef seto het volgende:
[..]
Mja, je hebt soms van die mensen die denken dat ik die dingen net helemaal in kladblok ofzo heb zitten maken
Hier blijven jij! jij gaat helegaar niet wegquote:
Nee hij zuigt nogsteeds.quote:Op maandag 31 juli 2006 03:10 schreef seto het volgende:
je hebt hem gefixed!
* Odysseuzzz rookt stoer nog 1 sigaretquote:Op maandag 31 juli 2006 03:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nahjah jongens nog even lekker baggeren ik ga in de slaapstand![]()
Probeer je me te versieren?quote:Op maandag 31 juli 2006 03:17 schreef Sebasser het volgende:
Stoer hoor, jij doet het zeker binnen ?
Ik doe het lekker op het dak, waar ik lekker naar de sterren kan kijken.
en fantaseren hoe het zou zijn om seks te hebben ergens daar heen hoog, terwijl je neerkijkt op de wereld.
Oke, ik dacht even dat je het over seks had.quote:Op maandag 31 juli 2006 03:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik had het over seks, niet over moord.
Oh, kusje.quote:Op maandag 31 juli 2006 03:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke, ik dacht even dat je het over seks had.
Stoer hoor!quote:Op maandag 31 juli 2006 03:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
kusje
* Odysseuzzz gaat heel stoer naar bed zonder er iets over te zeggen.
Mja.quote:Op maandag 31 juli 2006 04:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Duty calls man.
Goede avond jongens welkom allemaalquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:08 schreef NJ het volgende:
'n Avond, allen.
Jaa, hijs ietsjes te laat zelfs 8 minuten maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:09 schreef PeZu het volgende:
zo nu alweer bagger tijd?
hoiquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:12 schreef Pony-Lover het volgende:
hallo
nee, wil je hem straffen dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:13 schreef NJ het volgende:
Heeft Remlof 'm al gevonden?
NJ is bijna tofferderder dan Sneekie!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:13 schreef NJ het volgende:
Heeft Remlof 'm al gevonden?
Te laatquote:
Jahquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:18 schreef Pony-Lover het volgende:
Kunnen we nu beginnen met baggeren?
Klopt... te laat geboren enzoquote:
Ik ga vast even m'n lul uit de broek pakkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Jah
Tieten, bier en dronkemansfantasien!
Dan mag ik m'n bikinilijn wel eens waxxen!quote:
Jaar of 20..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt... te laat geboren enzo![]()
Alleen al eraan denken doet pijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan mag ik m'n bikinilijn wel eens waxxen!.
Bob Ross fan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan mag ik m'n bikinilijn wel eens waxxen!.
zal ik m'n anus/tabasco-plaatje nog maar eens posten?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:19 schreef Biogarde het volgende:
Zeau, kom maar op met die warez, tubgirls, NJ in bikini en een wervelende sjow van de heren "Lemon Party"![]()
Heb je nog een broek aan dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:21 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik ga vast even m'n lul uit de broek pakken![]()
Mwoahquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:22 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
zal ik m'n anus/tabasco-plaatje nog maar eens posten?![]()
Joh iemand moet beginnen met baggerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:22 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
zal ik m'n anus/tabasco-plaatje nog maar eens posten?![]()
Ja, ze was ff in de pits voor een "beurt"quote:
Noem eens namen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef NJ het volgende:
Weten al die kutbaggeraars niet dat ze hier moeten zijn?.
Ik zit toch al binnen, dat zijn voor jou al weer minstens 20 topics minder om te sluitenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef NJ het volgende:
Bagger percentage is idd hoog in ONZ vanavondquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef NJ het volgende:
Nicequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, ze was ff in de pits voor een "beurt"![]()
Paultjuhhh is keihard op vakantie heurquote:
Behoorlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bagger percentage is idd hoog in ONZ vanavond![]()
Da's snelquote:
Geneukt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:27 schreef Qunix het volgende:
Ik had vandaag iets anders gedaan dan Fok.
Best crazy shit man.
De machtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:28 schreef NJ het volgende:
Oh, fietsboy, je post zat ertussen.
Die is 'even weg'.
Sorry..
Ik zag hetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:28 schreef NJ het volgende:
Oh, fietsboy, je post zat ertussen.
Die is 'even weg'.
Sorry..
Immersquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zag hetIk dacht al ben ik nu al zo fout bezig dat zelfs in NB mijn posts niet welkom zijn
![]()
The horrorquote:
Jahwel dat magquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:43 schreef Pony-Lover het volgende:
mag ik hier even iemand bijten?
ga je al die topics nog openen vannacht?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
* Odysseuzzz] heeft het gehad[/me]
[me=Odysseuzzz] vond het wel oke[/me]
[me=Odysseuzzz] dacht dat het anders kon[/me]
[me=Odysseuzzz] heeft zich vergist[/me]
[me=Odysseuzzz] gooit de koffie in de hoeken van de kamer[/me]
[me=Odysseuzzz] schreeuwt:'zo nare mieren.'[/me]
[me=Odysseuzzz gaat weer naar het beeldscherm en gaat door met staren.
het drinken van je eigen pis is niet goed voor je manquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:54 schreef PeZu het volgende:
ik zag net een slak door de straat fietsen, hij had gewoon 2 lekke banden en een tractor op zijn hoofd
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:55 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
het drinken van je eigen pis is niet goed voor je man![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:55 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
het drinken van je eigen pis is niet goed voor je man![]()
![]()
Vinger in de poepert nasty?quote:
Nhe mijn topics vallen als bakstenen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
ga je al die topics nog openen vannacht?![]()
ja leuk hehquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:59 schreef Biogarde het volgende:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama
die is heul nie paarsquote:
Had ik lekker al gepost in een ander topicquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:59 schreef Biogarde het volgende:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama
ik had toen wel gekeken, maar ik gun bio de creditsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Had ik lekker al gepost in een ander topicDaar geen reacties op gekregen... ben ik dan toch zo onpopulair?
![]()
Ik heb um hier al bijna een jaar als "homepage" staanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Had ik lekker al gepost in een ander topicDaar geen reacties op gekregen... ben ik dan toch zo onpopulair?
![]()
Ghehequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb um hier al bijna een jaar als "homepage" staan![]()
Deze doet het best goed andersquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nhe mijn topics vallen als bakstenen.![]()
En kwammie terug?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb net lekker superman returns gezien
het boeit jullie waarschijnlijk helemaal geen fuckquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb net lekker superman returns gezien
Ehm neuj?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
het boeit jullie waarschijnlijk helemaal geen fuck
niks want slakken kunnen heul nie proaten!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:05 schreef PeZu het volgende:
komt die slak weer langs gefietst, ik roep hee slak is dat normaal ofzo!?!!
weet je wat die slak zegt???
komt vanzelf...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, dat is wel raar. Misschien omdat mijn ava niet in de OP staat?
damn, kon je dat niet even in een spoiler tag zetten ofzo, nu hoef ik die fillm ook niet meer te gaan kijkenquote:
sollyquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
damn, kon je dat niet even in een spoiler tag zetten ofzo, nu hoef ik die fillm ook niet meer te gaan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dan heb je wel kans dat hier mensen komen baggeren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
komt vanzelf...
mijn gepimpte muis staat er btw ook nog niet in
neejoh doet niemand hierquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je wel kans dat hier mensen komen baggeren.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
sollyen bedankt heh, ik dacht dat je het reeds onthulde geheim onder de spoiler had gezet is het weer heul iets nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
Dan zet je hem er toch in?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
komt vanzelf...
mijn gepimpte muis staat er btw ook nog niet in
*dit is supergeheim. niet lezen. absoluut niet lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
en bedankt heh, ik dacht dat je het reeds onthulde geheim onder de spoiler had gezet is het weer heul iets nieuws![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe komt het toch dat al die lama's recht in de lens "kijken" als er een foto gemaakt word ?quote:
Weet ik nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat al die lama's recht in de lens "kijken" als er een foto gemaakt word ?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
*dit is supergeheim. niet lezen. absoluut niet lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*ja en dat staat zeker zoiets flauws als superman kan vliegen, dat weet toch iedereen manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
slappe hap hoor
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
dit zou ik echt niet lezen als ik jullie wasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en dat staat zeker zoiets flauws als superman kan vliegen, dat weet toch iedereen man![]()
slappe hap hoor![]()
ik heb alleen een cavia die voor mijn scherm zitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
Een nachtvlinder op mijn beeldscherm.![]()
Maak eens een print screenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb alleen een cavia die voor mijn scherm zit
Doei hequote:
zal ff vragenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maak eens een print screen![]()
ik heb een hele geile naakte vrouw op mijn scherm zittenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
Een nachtvlinder op mijn beeldscherm.![]()
Wat doet ze op je scherm dan ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik heb een hele geile naakte vrouw op mijn scherm zitten
ik heb een beetje axe op mijn scherm gemorst toen ik mijn oksels bespootquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat doet ze op je scherm dan ?
doorheenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:17 schreef LudoSanders het volgende:
Wat past er achter door?
Wel lekker vrouwke, voor verdere info, zie sbs6
Deze kwam gister ook voorbijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wist u dat...
Mieren hun stappen tellen?
echt nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Deze kwam gister ook voorbij
Warmte..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:21 schreef Qunix het volgende:
Wist u dat...
Muggen niet op licht af komen?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wist u dat...
vrouwen slimmer worden door een zwangerschap?
wist ik ook niet
neuh das de slechtvalkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
Wist u dat...
De Gierzwaluw de snelste vogel is?
ook in vluchtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja in het vallen maar in de vlucht?
Misschien is die opgegraven en weer tot leven gewekt? het zou kunnen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die lijkt op mijn cavia die al jaar of 5 overleden is.
Ik vind je eng wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien is die opgegraven en weer tot leven gewekt? het zou kunnen natuurlijk![]()
Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien is die opgegraven en weer tot leven gewekt? het zou kunnen natuurlijk![]()
Omquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die lijkt op mijn cavia die al jaar of 5 overleden is.
hij is een enge fietsquote:
Tjah het kan.. het hoeft nietquote:
Tot de volgende keer hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zo het is weer mooi geweest. ik ga naar bed. truste
trustequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zo het is weer mooi geweest. ik ga naar bed. truste
eentje gemaakt van cavia's jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
Is dat nu een boa daar in je nek?
Ik zou zeggen dat iemand daar even naar kijkt.quote:Omdat ze een grotendeels vliegend leven leiden zijn deze toch algemeen voorkomende vogels omringd met grote en kleine mysteries. Ook bestaan er tussen onderzoekers en “deskundigen” grote verschillen van inzicht over het gedrag. Overnachten alle niet broedende vogels op enkele kilometers hoogte in de lucht, of overnachten ook niet broedende vogels in nestholten? Paren de vogels in de lucht, of uitsluitend op het nest? Heeft het ophangen van nestkasten en het verschaffen van kunstmatige nestholten zin als het gaat om de bescherming van de soort? Kortom: een algemene vogel waarover al veel gepubliceerd is, maar waarover toch nog heel veel raadsels bestaan.
Neequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Om
printscreens hoeven we jou dus niet te vragen![]()
ja hier ook maar dan helemaalquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik moest net bijna kotsen om het feit dat ik het gevoel kreeg dat ik bijna moest kotsen.
nehquote:
Does nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Om
printscreens hoeven we jou dus niet te vragen![]()
En nu?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
PS moet opeens opdagen of ik ga naar de koelkast.
Als je er mosterd bij hebt wil ik best een paar bitterballetjes van je nuttigen !quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Iemand bitterballen? (ik moet hier ook nog wel ergens een biotoetje hebben liggen)
En googolplex dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
Wist u dat..
er nog geen namen zijn voor hele hoge en lage getallen?
Hmmm daar heb je een punt! wie weet het antwoord?quote:
42quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hmmm daar heb je een punt! wie weet het antwoord?
tuurlijk... zelfs verschillende soortenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je er mosterd bij hebt wil ik best een paar bitterballetjes van je nuttigen !![]()
Ik schuif aanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tuurlijk... zelfs verschillende soorten![]()
wat voor mosterd dan? dijon, groninger of limburgse mosterd?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik schuif aanYummie yummie ik smul
![]()
Ik heb bier.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:55 schreef SeaOfLove het volgende:
waar blijven de bier en tieten btw...![]()
Groningerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat voor mosterd dan? dijon, groninger of limburgse mosterd?
Koelkast was dus niets?quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
omfg wij gaan zondag zo erg niet afspreken![]()
Dat laatste, en ik moests ook nog even wat zaanse mayo en ham terug zetten/leggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Koelkast was dus niets?
Of juist wel... bier en koelkasten gaan namelijk heel goed samen
Heerlijkquote:
Zaanse mayoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat laatste, en ik moests ook nog even wat zaanse mayo en ham terug zetten/leggen.![]()
Ach het houd je van de straatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
The time it would take to write such a number also renders the task implausible: if a person can write two digits per second, it would take around 1.1x1082 times the age of the universe to write down a googolplex.
Maar dan is het op...
Met 8 dorpen en een stad biedt de Zaanstreek een gebied van contrasten dat een bezoek meer ... Een bijzondere karakteristiek van de Zaanstreek is de Zaanse Mayo die overal als mascotte de vensters siert.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zaanse mayo
Ik ben best streekgebonden soms
Straks dus de mayo in de ramen smerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Met 8 dorpen en een stad biedt de Zaanstreek een gebied van contrasten dat een bezoek meer ... Een bijzondere karakteristiek van de Zaanstreek is de Zaanse Mayo die overal als mascotte de vensters siert.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Straks dus de mayo in de ramen smeren
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:13 schreef Qunix het volgende:
http://www.badmutsen.nl/archives/2006/07/awaawa_maf_japa.php#more![]()
Ja hee!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:13 schreef Qunix het volgende:
http://www.badmutsen.nl/archives/2006/07/awaawa_maf_japa.php#more![]()
nog 11 postsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja hee!Met al die filmpjes halen we deel 56 nooit!
![]()
Afteltopic?quote:
Jij welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:19 schreef Pony-Lover het volgende:
mag ik naar bed?
Ga maar!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:19 schreef Pony-Lover het volgende:
mag ik naar bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |