De percentages hangen met name samen welke ingang je neemt.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:51 schreef ViezeFreddy het volgende:
Welk standje is het meest aan te raden als je iemand zwanger wil neuken?
quote:Op maandag 31 juli 2006 01:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
De percentages hangen met name samen welke ingang je neemt.
quote:
Dat lijkt me niet erg effectief.quote:
quote:
kijk das nog eensch een goede tip!quote:Op maandag 31 juli 2006 02:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Met een kapmes een gat in de buik snijden en direct je sperma in de baarmoeder spuiten.
Lijkt me een vrij omslachtige methode, maar dat ligt vast aan mij.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:59 schreef Poohead het volgende:
Kom eerst klaar in je condoom, duw daarna die condoom met je hand in de kut van je vrouw, ff heen en weer en klaar is kees![]()
Nee?!quote:Op maandag 31 juli 2006 13:10 schreef Lucille het volgende:
Het schijnt dat oraal en anaal minder grote kans op bevruchting geeft.
You're the man!quote:Op maandag 31 juli 2006 13:34 schreef Mr-Coffee het volgende:
Plaats je wijf achterstevoren op bed, jij ramt em er achterlangs in (let op, niet anaal, dat schiet niet op).
Je gaat als een beest tekeer, ramt haar op d,r hoofd met een voor hamer, en snijd haar baarmoeder eruit.
De baarmoeder kook je vervolgens 5 minuten in hete kots, en dan plaats je het geheel in de koelkast.
Het lijk van je inmiddels schreeuwend en krijsend gestorven vriendin vries je in, en je plaatst de baarmoeder en kots combo in haar rectum.
Het geheel prop je in de vriezer, pleurt er een staaf dynamiet bij, laat ,t geheel ploffen en als ,t goed is is ze zwanger.
![]()
ja ja, ik verveel me en heb een zieke geest, moet toch maar weer es in regressie therapie ofzo.
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:34 schreef Mr-Coffee het volgende:
Plaats je wijf achterstevoren op bed, jij ramt em er achterlangs in (let op, niet anaal, dat schiet niet op).
Je gaat als een beest tekeer, ramt haar op d,r hoofd met een voor hamer, en snijd haar baarmoeder eruit.
De baarmoeder kook je vervolgens 5 minuten in hete kots, en dan plaats je het geheel in de koelkast.
Het lijk van je inmiddels schreeuwend en krijsend gestorven vriendin vries je in, en je plaatst de baarmoeder en kots combo in haar rectum.
Het geheel prop je in de vriezer, pleurt er een staaf dynamiet bij, laat ,t geheel ploffen en als ,t goed is is ze zwanger.
![]()
ja ja, ik verveel me en heb een zieke geest, moet toch maar weer es in regressie therapie ofzo.
Als je vrouw zwanger is, en je wil haar niet belasten met die lange weg tot de bevalling, kan je natuurlijk ook de startkabels op de foetus zetten.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De zieker de beter. Vooral doorgaan mijn jong.![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:34 schreef Mr-Coffee het volgende:
![]()
Jij hebt inderdaad duidelijk VMBO gedaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:57 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Als je vrouw zwanger is, en je wil haar niet belasten met die lange weg tot de bevalling, kan je natuurlijk ook de startkabels op de foetus zetten.
Plaats moeders de vrouw met de benen wijd op de bank, deze zet u voor de al draaiende auto, en u vingert haar eerst nat, dan zet u de kabes erop, en gaat u in de auto zitten(dit om u te beschermen tegen rondvliegende lichaamssappen)
U start de auto, en als het goed is is uw baby, al dan niet in enkele stukken ter wereld gekomen.
Heb je ook nog es een leuke puzzel, een baby in elkaar zetten.
Mocht u bij het in elkaar plakken van den baby onderdelen te kort komen, dan kan u die natuurlijk vervangen met die van uw gemutileerde edoch half levende vrouw vervangen.
Have fun!!!.![]()
Nee, ingekrompen boslul, MAVO.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt inderdaad duidelijk VMBO gedaan.
En dan nog, wtf heeft dat er mee te maken, sukkelquote:Op maandag 31 juli 2006 14:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt inderdaad duidelijk VMBO gedaan.
I sure will. Het lijkt me niet alleen praktisch, maar ook gezellig voor het hele gezin om mee te maken. Dagjes uit plannen naar open dagen van vrouwen die op deze wijze bevallen. Kijkplezier voor jong en oud.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:57 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Als je vrouw zwanger is, en je wil haar niet belasten met die lange weg tot de bevalling, kan je natuurlijk ook de startkabels op de foetus zetten.
Plaats moeders de vrouw met de benen wijd op de bank, deze zet u voor de al draaiende auto, en u vingert haar eerst nat, dan zet u de kabes erop, en gaat u in de auto zitten(dit om u te beschermen tegen rondvliegende lichaamssappen)
U start de auto, en als het goed is is uw baby, al dan niet in enkele stukken ter wereld gekomen.
Heb je ook nog es een leuke puzzel, een baby in elkaar zetten.
Mocht u bij het in elkaar plakken van den baby onderdelen te kort komen, dan kan u die natuurlijk vervangen met die van uw gemutileerde edoch half levende vrouw vervangen.
Have fun!!!.![]()
We zitten nog altijd in ONZ he.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En dan nog, wtf heeft dat er mee te maken, sukkel
Het is blijkbaar jaloers op mijn sick ass, genialiteit.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En dan nog, wtf heeft dat er mee te maken, sukkel
kap dan es ff , en ga es lief wezen voor ik je in je reet kom palen, homo.quote:
Dat haal ik uit zijn profiel.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:18 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Daarom, jij gelijk met je VMBO conclusies, kneus
Ik BEN een terminale soa.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:18 schreef opgebaarde het volgende:
pas op voor terminale soa's
Goed dat je het zelf toegeeftquote:Op maandag 31 juli 2006 14:19 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat haal ik uit zijn profiel.![]()
Edit: Ik leer lezen. Er staat vbo, geen vmbo. Fuck, ben inderdaad een kneus.
* Het_hupt dacht meer aan een primaatquote:
Dat lijkt maar zo, ik ben een terminale soa die onderkoffer gaat.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
* Het_hupt dacht meer aan een primaat![]()
In een van de gaten van je niet zwangere buurvrouw.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:51 schreef ViezeFreddy het volgende:
Welk standje is het meest aan te raden als je iemand zwanger wil neuken?
gatverquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:08 schreef kinky_queen het volgende:
Films kijken met Kim Holland werkt iig niet
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |