quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:33 schreef razzberry het volgende:
Na het vorige topic gelezen te hebben, dit topic glezen te hebben, flauwe opmerkingen heb geplaast, het zelfs voor haar heb opgenomen kan ik maar een ding denken:
Dank God dat jullie niet mijn echte naam kennen want dit is echt genadeloos.
ik gok een DDquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:30 schreef MikeyMo het volgende:
jammer dat dat grote plaatje nergens te vinden is... es kijken hoe groot die boobds nou zijn
mjah, hoge bomen en zo...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:33 schreef razzberry het volgende:
Na het vorige topic gelezen te hebben, dit topic glezen te hebben, flauwe opmerkingen heb geplaast, het zelfs voor haar heb opgenomen kan ik maar een ding denken:
mjah, ik weet niet waar de hetze tegen deze persoon in ene vandaan kom en ik zoek ook enkel sensatie en geile foto's offcourse, maar dat terzijde. Ik vraag me ook af wat ze nou eigenlijk precies heeft gedaan om Fok over zich heen te krijgen. Wat ik me daarentegen wel weer afvraag is waarom zij zich zo neerzet op het internet. Als ik alles zie wat langskomt gaat het hier om een meisje met een roemrucht verleden. Volgens mij is ze ook niet helemaal jofel in haar hoofd. Het vreemde is dat ze op fok overkomt als een hysterisch breezerkipje, maar in werkelijk een vage meid blijkt te zijn die zich manifesteert in zowel extreem rechtse als linkse kringen, zichzelf prostitueert en daarbij herkenbaar op het internet gaat staan. Het komt op mij allemaal vaag over en als al deze dingen daadwerkelijk op die persoon betrekking hebben dan kan haar levensverhaal nog best wel eens verfilmwaardig zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:33 schreef razzberry het volgende:
je hoeft niet veel te doen om fok over je heen te krijgen. En rot op te zeuren,want dit is mijn vermaak op een saaie dinsdag middagquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mjah, ik weet niet waar de hetze tegen deze persoon in ene vandaan kom en ik zoek ook enkel sensatie en geile foto's offcourse, maar dat terzijde. Ik vraag me ook af wat ze nou eigenlijk precies heeft gedaan om Fok over zich heen te krijgen. Wat ik me daarentegen wel weer afvraag is waarom zij zich zo neerzet op het internet. Als ik alles zie wat langskomt gaat het hier om een meisje met een roemrucht verleden. Volgens mij is ze ook niet helemaal jofel in haar hoofd. Het vreemde is dat ze op fok overkomt als een hysterisch breezerkipje, maar in werkelijk een vage meid blijkt te zijn die zich manifesteert in zowel extreem rechtse als linkse kringen, zichzelf prostitueert en daarbij herkenbaar op het internet gaat staan. Het komt op mij allemaal vaag over en als al deze dingen daadwerkelijk op die persoon betrekking hebben dan kan haar levensverhaal nog best wel eens verfilmwaardig zijn
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:59 schreef Zwaffel het volgende:
http://www.ellegirl.nl/forum/showthread.php?t=111528
ook leuk
http://www.ellegirl.nl/forum/showthread.php?t=111542
ze bedoeld fokquote:Hier schiet ik nix mee op, heb al een leuk ander forum gevonden... waar alle meisjes elkaar gewoon respecteren en waar bovendien geen wereldvreemde meisjes komen die nix gewend zijn...
maar het is me al vanaf kind af aan gezegd: je bent een mooi meisje dus krijgt met veel jaloezie te maken...
en dus nu verkas ik naar een forum waar de meisjes ALLEMAAL mooi zijn
quote:Ik kan hier ook gaan zitten oordelen over jullie zielige topics en zielige kutleventjes en rijbewijsjes die jullie niet kunnen betalen, A-cupjes, VMBO opleidingen etc. etc. etc.
Maar dat doe ik toch ook niet?
En kom nou niet zeggen: HE WAT IS ER MIS MET EEN VMBO? OF EEN A-CUP?
Want dan zeg ik: HE, WAT IS ER MIS MET COLLAGEEN IN JE LIPPEN? OF MET 50 MANNEN NAAR BED GAAN?
Dat zal best, maar niet hier.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:21 schreef MikeyMo het volgende:
mjah, dat spul is toch echt overal online te vinden
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:59 schreef Zwaffel het volgende:
http://www.ellegirl.nl/forum/showthread.php?t=111528
ook leuk
http://www.ellegirl.nl/forum/showthread.php?t=111542
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |