quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:33 schreef razzberry het volgende:
Na het vorige topic gelezen te hebben, dit topic glezen te hebben, flauwe opmerkingen heb geplaast, het zelfs voor haar heb opgenomen kan ik maar een ding denken:
Dank God dat jullie niet mijn echte naam kennen want dit is echt genadeloos.
ik gok een DDquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:30 schreef MikeyMo het volgende:
jammer dat dat grote plaatje nergens te vinden is... es kijken hoe groot die boobds nou zijn
mjah, hoge bomen en zo...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:33 schreef razzberry het volgende:
Na het vorige topic gelezen te hebben, dit topic glezen te hebben, flauwe opmerkingen heb geplaast, het zelfs voor haar heb opgenomen kan ik maar een ding denken:
mjah, ik weet niet waar de hetze tegen deze persoon in ene vandaan kom en ik zoek ook enkel sensatie en geile foto's offcourse, maar dat terzijde. Ik vraag me ook af wat ze nou eigenlijk precies heeft gedaan om Fok over zich heen te krijgen. Wat ik me daarentegen wel weer afvraag is waarom zij zich zo neerzet op het internet. Als ik alles zie wat langskomt gaat het hier om een meisje met een roemrucht verleden. Volgens mij is ze ook niet helemaal jofel in haar hoofd. Het vreemde is dat ze op fok overkomt als een hysterisch breezerkipje, maar in werkelijk een vage meid blijkt te zijn die zich manifesteert in zowel extreem rechtse als linkse kringen, zichzelf prostitueert en daarbij herkenbaar op het internet gaat staan. Het komt op mij allemaal vaag over en als al deze dingen daadwerkelijk op die persoon betrekking hebben dan kan haar levensverhaal nog best wel eens verfilmwaardig zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:33 schreef razzberry het volgende:
je hoeft niet veel te doen om fok over je heen te krijgen. En rot op te zeuren,want dit is mijn vermaak op een saaie dinsdag middagquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mjah, ik weet niet waar de hetze tegen deze persoon in ene vandaan kom en ik zoek ook enkel sensatie en geile foto's offcourse, maar dat terzijde. Ik vraag me ook af wat ze nou eigenlijk precies heeft gedaan om Fok over zich heen te krijgen. Wat ik me daarentegen wel weer afvraag is waarom zij zich zo neerzet op het internet. Als ik alles zie wat langskomt gaat het hier om een meisje met een roemrucht verleden. Volgens mij is ze ook niet helemaal jofel in haar hoofd. Het vreemde is dat ze op fok overkomt als een hysterisch breezerkipje, maar in werkelijk een vage meid blijkt te zijn die zich manifesteert in zowel extreem rechtse als linkse kringen, zichzelf prostitueert en daarbij herkenbaar op het internet gaat staan. Het komt op mij allemaal vaag over en als al deze dingen daadwerkelijk op die persoon betrekking hebben dan kan haar levensverhaal nog best wel eens verfilmwaardig zijn
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:59 schreef Zwaffel het volgende:
http://www.ellegirl.nl/forum/showthread.php?t=111528
ook leuk
http://www.ellegirl.nl/forum/showthread.php?t=111542
ze bedoeld fokquote:Hier schiet ik nix mee op, heb al een leuk ander forum gevonden... waar alle meisjes elkaar gewoon respecteren en waar bovendien geen wereldvreemde meisjes komen die nix gewend zijn...
maar het is me al vanaf kind af aan gezegd: je bent een mooi meisje dus krijgt met veel jaloezie te maken...
en dus nu verkas ik naar een forum waar de meisjes ALLEMAAL mooi zijn
quote:Ik kan hier ook gaan zitten oordelen over jullie zielige topics en zielige kutleventjes en rijbewijsjes die jullie niet kunnen betalen, A-cupjes, VMBO opleidingen etc. etc. etc.
Maar dat doe ik toch ook niet?
En kom nou niet zeggen: HE WAT IS ER MIS MET EEN VMBO? OF EEN A-CUP?
Want dan zeg ik: HE, WAT IS ER MIS MET COLLAGEEN IN JE LIPPEN? OF MET 50 MANNEN NAAR BED GAAN?
Dat zal best, maar niet hier.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:21 schreef MikeyMo het volgende:
mjah, dat spul is toch echt overal online te vinden
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:59 schreef Zwaffel het volgende:
http://www.ellegirl.nl/forum/showthread.php?t=111528
ook leuk
http://www.ellegirl.nl/forum/showthread.php?t=111542
Of dat nu echt veel zin heeft, zodra haar ban weer is opgeheven opent ze toch weer een nieuw topic waar weer dezelfde 'artikelen' worden gepost. Dit is nl. weer precies hetzelfde als een aantal maanden geleden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:20 schreef jogy het volgende:
En weer open, dit is het laatste topic hierover trouwens. Zwaffel. Laat de persoonlijke gegevens achterwege AUB. bedankt.
Er is een redelijke kans dat dit topic ook voortijdig gesloten wordt maar daar ga ik nog even overleg over plegen.
Beste Jogy, Moderaters, Fok-crewquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:20 schreef jogy het volgende:
En weer open, dit is het laatste topic hierover trouwens. Zwaffel. Laat de persoonlijke gegevens achterwege AUB. bedankt.
Er is een redelijke kans dat dit topic ook voortijdig gesloten wordt maar daar ga ik nog even overleg over plegen.
vertel eens hoe het begonnen is dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:31 schreef Pracissor het volgende:
Een paar maanden geleden trapte wat anderen en ik af, nu maken jullie het genadeloos af.
Hetgeen wat ze op het Elleforum heeft geplaatst is het ultieme bewijs van haar prostituee verleden.
Zit opzich wel wat in.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:30 schreef razzberry het volgende:
[..]
Best Jogy, Moderaters, Fok-crew
Ik ga hier toch maar even een oproepje doen. AUB sluit dit topic of laat het de laatste zijn. Iedereen heeft zijn pleziertje gehad (inclucief mij) maar dit is hard, heel hard. Heeft CSDG het aan zichzelf te danken: misschien wel maar om zo vernederd te worden en public (want Fok is een groot forum) is echt genadeloos. Neem haar in bescherming.
Zoals hier al is aangegeven heeft ze misschien wat problemen, moeten we mensen met problemen niet helpen inplaats van nog dieper de grond in te stampen. Er verschijnen foto's, hookers.nl recenties enz., alles wordt aan haar toegeschreven terwijl dat niet zeker is. Zelfs al is ze de meest arrogante, onvriendelijkste, onuitstaanbaarste hoer ze is ook een mens.
Gun haar tijd om alles te overdenken, alles wat gezegd is over haar is gezegd. Alles wat ik vraag is beetje genade voor een mede-Fokuser.
Alsjeblieft,
Razzberry
voordat je claimt naar eens lotje ben ik, en anderen heb ik gemerkt wel eens benieuwd naar hoe dit allemaal is begonnen. Want ik zie ook al Polls in oude topics waar e kunt kiezen tussen SHE en CSDG....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:30 schreef razzberry het volgende:
[..]
Ik ga hier toch maar even een oproepje doen. AUB sluit dit topic of laat het de laatste zijn. Iedereen heeft zijn pleziertje gehad (inclucief mij) maar dit is hard, heel hard. Heeft CSDG het aan zichzelf te danken: misschien wel maar om zo vernederd te worden en public (want Fok is een groot forum) is echt genadeloos. Neem haar in bescherming.
Zoals hier al is aangegeven heeft ze misschien wat problemen, moeten we mensen met problemen niet helpen inplaats van nog dieper de grond in te stampen. Er verschijnen foto's, hookers.nl recenties enz., alles wordt aan haar toegeschreven terwijl dat niet zeker is. Zelfs al is ze de meest arrogante, onvriendelijkste, onuitstaanbaarste hoer ze is ook een mens.
Gun haar tijd om alles te overdenken, alles wat gezegd is over haar is gezegd. Alles wat ik vraag is beetje genade voor een mede-Fokuser.
Alsjeblieft,
Razzberry
Maar hoe goed bedoelt ook van je, ze gaat straks vanzelf weer verder. Dat hebben de afgelopen dagen wel uitgewezen. Het beste zou zijn als ze een andere naam zou nemen en iets minder hoog van de toren blaast (wat me onmogelijk lijkt als ik aan zo'n beetje al haar postst terugdenk).quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:30 schreef razzberry het volgende:
[..]
Alsjeblieft,
Razzberry
wat is hier hard aan? topics over mij worden ook niet gesloten. Ik kan me nog ergens een topic van sun/nolius oid herinneren met prive gegevens,foto's en what so ever.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:30 schreef razzberry het volgende:
[..]
Beste Jogy, Moderaters, Fok-crew
Alsjeblieft,
Razzberry
Met het topic een paar maanden geleden, 'een vriendje met goede intenties'. Waarin ze arrogant haar verhaal deed, over haar ouders geld etc. De user VD googlde op haar email, vond wat shit. Ik ging er mee door, kwam toen op die Indymedia info, Jonge Fortuynisten shit en recensie van seksfilms.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
vertel eens hoe het begonnen is dan?
Als zij morgen onder een andere naam doorgaat weet ik binnen 5 posts of ze het is hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar hoe goed bedoelt ook van je, ze gaat straks vanzelf weer verder. Dat hebben de afgelopen dagen wel uitgewezen. Het beste zou zijn als ze een andere naam zou nemen en iets minder hoog van de toren blaast (wat me onmogelijk lijkt als ik aan zo'n beetje al haar postst terugdenk).
Ze heeft al genoeg kansen gehad, maar telkens blijft ze zich als een arrogant persoon hier op fok! profileren. Ze is echt hardleers....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:38 schreef razzberry het volgende:
Geef haar tenminste een kans.
hoepel op met je kans. Die kreeg ik na mn pizza affaire ook nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:38 schreef razzberry het volgende:
Geef haar tenminste een kans.
En dit is haar straf?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ze heeft al genoeg kansen gehad, maar telkens blijft ze zich als een arrogant persoon hier op fok! profileren. Ze is echt hardleers....
Ik ook met al die arrogantie die ze tentoonspreidtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:40 schreef Roellio het volgende:
[..]
Als zij morgen onder een andere naam doorgaat weet ik binnen 5 posts of ze het is hoor.
ipban? helpt niet,been there done thatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ook met al die arrogantie die ze tentoonspreidtEigenlijk zou ze gewoon een permban moeten krijgen om haar tegen haarzelf in bescherming te nemen. Maarja...dan duikt ze wel weer op, op een ander forum
![]()
ooohw diequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:40 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Met het topic een paar maanden geleden, 'een vriendje met goede intenties'. Waarin ze arrogant haar verhaal deed, over haar ouders geld etc. De user VD googlde op haar email, vond wat shit. Ik ging er mee door, kwam toen op die Indymedia info, Jonge Fortuynisten shit en recensie van seksfilms.![]()
Allemaal in de loop van de nacht, was geweldig.![]()
Nee het komt toch echt door haarzelf en haar arrogantie en neerbuigende kijk op andere mensen... lees anders haar posthistory eens door.quote:
Helemaal niet, ik heb genoeg gepost om haar te beledigen, zelfs een flauwe lemming geopend. Maar nu begint het heel grote vormen aan te nemen. En als een soort detective haar hele leven overhoop halen daar heb ik ook geen zin in. Het is leuk geweest naar mijn mening. Alles wordt nu aan haar toegeschreven, foto's verschijnen. Ik verplaats me naar haar positie, als alles over mij hier gepost zou worden, ik weet niet wat ik dan zou doen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:42 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja. Wat ben jij een moraalridder zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |