Ofyles2 | maandag 31 juli 2006 @ 00:27 |
Reis ermee, maar doe het met sterke mate.![]() Bijwerkingen bussen op de lange termijn: Dat de bussen als rijdende wrakken rijden, is ook te danken aan de directie, die ook bezuinigt op veiligheid. Kortom: directie en bussen opruimen. ![]() | |
Cynix ® | maandag 31 juli 2006 @ 00:27 |
Koop een auto en laat de bussen voor wat ze zijn. | |
Sjakie01 | maandag 31 juli 2006 @ 00:28 |
Busrijden is zoooo 1997. ![]() | |
Klonk | maandag 31 juli 2006 @ 00:29 |
vind je het gek dat ze kapot gaan, die bus moet helemaal naar Borneo ![]() | |
El_Rolando | maandag 31 juli 2006 @ 00:30 |
TS heeft ervaring met noodluiken? | |
Kluupkluup | maandag 31 juli 2006 @ 00:34 |
![]() Dít zijn nog eens bussen.. Deze DAF die inmiddels in Cuba rijdt.. wil nog steeds, per boot, naar Holwerd ![]() | |
dr.dunno | maandag 31 juli 2006 @ 00:47 |
quote:toch blijf ik zeggen dat het gewoon aan die kut-Amsterdammers zelf ligt. | |
Snakey | maandag 31 juli 2006 @ 00:50 |
quote: ![]() | |
Lucille | maandag 31 juli 2006 @ 00:53 |
Mogen noodluiken wel electrisch zijn eigenlijk? Kan me voorstellen dat in geval van nood electrische dingen niet goed werken. | |
Lucille | maandag 31 juli 2006 @ 00:53 |
quote:Dat is zo te zien een bus van den Oudsten. | |
Lucille | maandag 31 juli 2006 @ 00:55 |
Hoeveel echte heuvels heb je eigenlijk in Amsterdam? | |
Snakey | maandag 31 juli 2006 @ 00:55 |
quote:In zulke bussen werd ik altijd van school naar het zwembad gebracht. ![]() | |
Lucille | maandag 31 juli 2006 @ 00:56 |
quote:Ik moest gewoon de fiets nemen. ![]() | |
Snakey | maandag 31 juli 2006 @ 00:59 |
quote:Ik moest auto's wassen om zelf een fiets te kopen. ![]() | |
Lucille | maandag 31 juli 2006 @ 00:59 |
Anyway, we hadden het dus over de Jonckheer B7LA bus van Berkhof.![]() | |
Lucille | maandag 31 juli 2006 @ 01:00 |
quote:Ik kon met autowassen niet eens een fiets kopen. ![]() | |
PsyCha | maandag 31 juli 2006 @ 01:00 |
quote:komt ie uit de Prehistorie? | |
Lucille | maandag 31 juli 2006 @ 01:01 |
quote:Dat waren de bussen van het streekvervoer tot een jaar of 10 geleden. | |
Cynix ® | maandag 31 juli 2006 @ 01:01 |
![]() Hiero rijdt deze. Best een geil ding. ![]() | |
Deadl0ck | maandag 31 juli 2006 @ 01:02 |
quote:Ja gek he? dat een bus nat word als hij in de regen rijd? wat moeten ze eraan doen dan? paraplu erop bouwen?? | |
Cynix ® | maandag 31 juli 2006 @ 01:02 |
quote:Hij bedoelt misschien nat van bínnen? ![]() | |
PsyCha | maandag 31 juli 2006 @ 01:03 |
quote:Ziet er netjes uit. Die wil ik hier ook. | |
Snakey | maandag 31 juli 2006 @ 01:03 |
quote:Zo heb ik geld bij elkaar verdiend (een tientje, NLG) om mijn eerste LP te kopen, van Dolly Parton. ![]() ![]() | |
zjosken | maandag 31 juli 2006 @ 01:03 |
Wel opletten, 't is een Berkhof Heerenveen (da's wat vroegâh Hainje was), gemaakt in Friesland. Nou wil ik nie veel zeggen, maar..... | |
Deadl0ck | maandag 31 juli 2006 @ 01:05 |
quote:Ja uh... maar dah staat er nie! Buiten dat, ben ik een beetje in een rel bui ![]() | |
Lucille | maandag 31 juli 2006 @ 01:05 |
quote:Ze zouden hem in een tunnel kunnen zetten en dan gelijk de banden vervangen door metalen wielen. En die dan op een rails zetten. En de slechte motor en versnellingsbak vervangen door een goede electromotor die dan van stroom wordt voorzien via een 3e rail of zo. Maar volgens mijn noem je het dan geen bus meer. | |
zjosken | maandag 31 juli 2006 @ 01:05 |
quote:Die wil je dus echt niet hebben. Tenzij je graag met onbetrouwbaar vervoer reist (is ook een vorm van OV zie ik nu ![]() | |
Cynix ® | maandag 31 juli 2006 @ 01:08 |
quote:IK zit gewoon elke dag lekker in mijn eigen autootje. Ik ben geen scholier, geen vrouw en niet bejaard. Waarom zou ik dan in godsnaam in een bus gaan zitten? ![]() | |
arneaux | maandag 31 juli 2006 @ 01:08 |
quote:Coole bus. Ik zit geregeld in een bus die bus van het jaar 2003 was. Waarom is me nog steeds een raadjes. Onlogische zitplaatsen, altijd kenkerwarm in die bussen en soms gaan deuren niet helemaal open. | |
Lucille | maandag 31 juli 2006 @ 01:09 |
Ik vind deze wel cool | |
Napalm | maandag 31 juli 2006 @ 01:10 |
quote:Heuvels in de stad? quote:Raakt de bus in het water. Kortsluiting. Kunnen de noodluiken niet open ivm gebrek aan stroom... ![]() | |
Herr_Munk | maandag 31 juli 2006 @ 01:11 |
quote:Als er maar twee bus fabrieken zijn en die komen om en om de jaren met één bus dan heb je die prijs zo verdiend lijkt me... | |
Lucille | maandag 31 juli 2006 @ 01:11 |
Met deze bus rij ik wel eens op Zandvoort ![]() ![]() | |
arneaux | maandag 31 juli 2006 @ 01:14 |
quote:Is t zo dramatisch ja? Om eerlijk te zijn let ik daar allemaal niet zo heel veel op. | |
Herr_Munk | maandag 31 juli 2006 @ 01:42 |
quote:Tja helemaal zeker weten doe ik ook niet, maar goed laten we zeggen dat streekvervoerbussen 10 jaar meegaan. Het lijkt mij van de zotten dat er 15 bedrijven zijn die ieder jaar een nieuwe bus uit brengen is het niet? Overigens de enige busfabriek die ik ken heet van Hool geloof ik. ( dan heb ik het over streekvervoerbussen en niet over touringcars.) Daarbij staat er wel heel mooi op bus, bus of he year, maar er staat ook nergens wie dat bepaald heeft. Dus ik krijg de indruk dat die fabriekant dat er zelf opgezet heeft zonder een echte prijs te hebben gewonnen en zeer zeker niet gebaseerd is op de mening van een onafhankelijke commissie bijvoorbeeld. Om mijn verhaal kracht bij te zetten, hier in Tilburg was het kermis en er waren zeker drie attrackties die zich de attractie van het jaar vonden voordat de kermis begonnen was. | |
eBay | maandag 31 juli 2006 @ 02:11 |
Ofyles2 | maandag 31 juli 2006 @ 18:03 |
quote:Nee, maar Amsterdam is behoorlijk reliëfrijk wat betreft het wegennet. Vooral de steile Schellingwouderbrug is een kwelling (vooral met de gelede bussen van dit type). | |
freddygonzales | maandag 31 juli 2006 @ 18:10 |
In Utrecht rijden ze met nieuwe van Hool's ![]() | |
Ofyles2 | maandag 31 juli 2006 @ 18:22 |
quote:Ik bedoel dat de bussen noodluiken hebben die door de chauffeur bediend kunnen worden in geval van ventilatie. Maar de directie van het GVB is te huiverig om dit hebbedingetje te gebruiken, terwijl andere OV-bedrijven een busvloot is die voor (bijna) 100% is uitgerust met elektrische noodluiken. En Lucille, verder nog over de Volvo B7LA/Berkhof Jonckheere: Daar heb ik gemengde gevoelens over. De eerste serie (556-585) reed soepel, maar de Voith-4versnellingsbak maakte de bussen tot slowstarters. Daarnaast raken de versnellingsbakken te snel versleten. De tweede serie (445-469) trekken wel sneller op, maar de bussen rukken wel snel op bij het accelereren en de ZF-5versnellingsbak leent zich vooral voor overtoeren. Verder rijden de buschauffeurs van het GVB als F1-piloten. In combinatie met de foute bouwconstructie van de gelede bussen zorgt dit voor warme motoren. quote:Ja dat ook. Eigenlijk had een dissident van de toenmalige GVB-directie in 1997 de bestelling had moeten annuleren. Dan zat ik in een Duitser (Mercedes Citaro) of een Belg (Van Hool A(G)300). Beide bussen zijn degelijk opgebouwd en trekken ook veel sneller op dan het erfenis wat dhr. Testa het GVB had achtergelaten. Verder blijkt het GVB ook slecht te zijn in het onderhouden van randzaken. Sommige flipdotschermen van de Berkhofs en de LCD-displays vallen ook geregeld uit (vooral de geledes). | |
Herr_Munk | maandag 31 juli 2006 @ 18:32 |
quote:Des te meer redenen om aan "bus of the year" te twijfelen. | |
freddygonzales | maandag 31 juli 2006 @ 19:13 |
quote:Daar ben ik het wel mee eens. Ik vraag me ook af wie dat bepaald. | |
Transvaal | maandag 31 juli 2006 @ 19:46 |
Wat is een podest? Daar heb ik nog nooit van gehoord. | |
Martijn_77 | maandag 31 juli 2006 @ 20:09 |
quote:Whaaa, die dingen rijden echt als een dweil ![]() | |
Tha_T | maandag 31 juli 2006 @ 21:09 |
![]() Dat is toch geweldig ![]() | |
Willy84 | maandag 31 juli 2006 @ 21:17 |
Je hebt bij het GVB 2 typen lagevloerbussen Geleed 55 stuks 446-269 en 556-585 Volvo chassie en Berkhof opbouw Standaard 167 stuks 101-267 Daf chassie en Berkhof opbouw Het is allemaal goedkope meuk ![]() Goedkoop model, geen airco (de 90 nieuwe citaro's voor r'dam krijgen dat wel) weinig motor vermogen (langzaam optrekken bij haltes). Altijd gepiep en gekraak van die bussen. Als je achterin bij de motor zit dan ruik je die oog en soms komt letterlijk wat rook uit de afscheiding. Kan je herkennen aan de zwarte plafons aldaar. Slechte geluids isolatie. (rij maar eens mee met een Citaro of Scania van Arriva, dan merk je gelijk het verschil. Zelf heb ik ook nog eens de eer ![]() Verder doet ook nog het verhaal de ronde dat de toemalige gvb directeur is omgekocht door berkhof. Had berkhof die order misgelopen dan hadden ze niet meer bestaan. Zo is het verhaal althans wat ik van enkele buschauffeurs heb gehoord. Al met al fijne karretjes ![]() Verder heeft het GVB nog de beschikking over 38 gelede hoge bussen. Deze zouden eigenlijk niet meer gebruikt worden per 28 mei (nieuwe dienstregeling) maar zelfs nu (hoogzomer dienstregeling, minst aantal bussen benodigt) zijn ze vaak te bewonderen. Per 1 jan mogen deze bussen niet meer ingezet worden van de opdrachtgever ROA. Dus voor die tijd moeten er extra bussen bijkomen, momenteel heeft GVB ongeveer 10 bussen van Connexxion gehuurd. | |
Geqxon | maandag 31 juli 2006 @ 22:31 |
quote:Welkom in 2006. | |
Ofyles2 | maandag 31 juli 2006 @ 23:48 |
@ Willy84: De oudste bussen komen al uit 1998 en zijn 8 jaar oud. | |
Cityfm | dinsdag 1 augustus 2006 @ 02:39 |
quote:Ons volledige buspark (35 stuks) bestaat op 3 mercedes conecto's ![]() Van A120 over A600, New A360 tot New Ag300. Van Hool en airco gaat niet samen. Zelfs met splinternieuwe bussen is het miserie. Van de 20 bussen met airco zijn er ALTIJD minstens 5 stuk. Het bedrijf dat de airco's bij ons hersteld bevestigd dat ook. 85% van de problemen zijn met Van Hool voertuigen (bus als touringcar). Met de meest gekke fouten en mankementen..... | |
DamzkoO | dinsdag 1 augustus 2006 @ 09:24 |
quote:Wat grappig, dit is de bus die ik altijd neem. Ze zitten overigens wel lekker in tegenstelling tot die nieuwe trams ![]() | |
OFfSprngr | dinsdag 1 augustus 2006 @ 09:27 |
quote:Holwerd is cool. ![]() | |
Willy84 | dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:47 |
quote:sommige "zitplaatsen" kun je niet eens zo noemen, zo klein zijn de plaatsjes. En ook zo een onlogische indeling (natuurlijk omdat het lagevloertrams zijn, en de onderdelen ervan moeten worden weggewerkt). Die oudste metro's zijn helemaal bagger. Dan ze daar uberhoupt strippen voor durven vragen. Ik stempel dus uit principe niet. | |
Gluckskafer | dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:17 |
wtf waar gaat dit over | |
Sjibble | dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:29 |
wat dacht je van een 2dehandse scooter/brommer? ![]() ![]() Dude, klaag niet over je dagelijkse acties, met de bus gaan is een optie ![]() | |
Frezer | dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:50 |
quote:, maar dat is nu ook niet bepaald het toonbeeld van betrouwbaarheid. ![]() | |
MouseOver | dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:55 |
quote:"die dingen" reden volgens mij wel veel langer rond dan de huidige bussen, aangezien ze aan het uiterlijk te zien minimaal 25 jaar oud zijn en ik er in 1998 nog in heb gezeten (als lijndienst dus) | |
Cynix ® | dinsdag 1 augustus 2006 @ 21:11 |
quote:Nope. Ik hoorde dat ze uit zichzelf gingen rijden, en dat ze daarom bijna een jaar uit de roulatie gehaald zijn. ![]() | |
fabiang | maandag 22 oktober 2007 @ 18:26 |
berkhof is helemaal niets voor in een stad als amsterdam,met zijn miljoenen gaten in het wegdek. probeer het stukje van het prins hendrik plantsoen naar het singel maar eens,valt spontaan je haar van uit zo erg is het. aangezien ik er zelf werk kan ik nog wat gebreken opnoemen. spontaan in brand vliegen,een heerlijke combinatie van olie en koelwater lucht in de bus(bij km stand 400.000) Regenwater dat je broekspijp in rolt tijdens een motregentje. je kan wel maanden doorgaan,gelukkig eindelijk verstandig,volgende maand 40 nieuwe gelede merecedessen. Hopelijk worden onze jonkheertjes tzt ook vervangen door standaard citaro's | |
Frezer | maandag 22 oktober 2007 @ 20:14 |
Om maar wat oude koeien uit de sloot te halen, na die rotschop. ![]() quote:Dat doen bussen in Eindhoven wel vaker; een Interliner heeft enkele jaren geleden het stationsgebouw van binnen willen bekijken, en een gewone stadsbus hobbelde eens een hellinkje af door een hek het drukste fietspad van de stad op. | |
freddygonzales | maandag 22 oktober 2007 @ 20:25 |
Ga dan ook in Utrecht met de bus. Rijden (vooralsnog) fatsoenlijke van Hool's. | |
deepart | maandag 22 oktober 2007 @ 21:27 |
quote:Me pik word hard man! | |
LegerNeger | maandag 22 oktober 2007 @ 21:40 |
Hier rijden deze Berkhofs, best goede dingen vergeleken de Engelse oostblok producten als een Wright of Dennis.![]() Maar het best is natuurlijk de M-B O408 als streekbus, of een Den Oudsten Alliance. Lagevloerbussen zijn kut. | |
classpc | maandag 22 oktober 2007 @ 22:45 |
Berkhof ![]() Den Oudsten ![]() ![]() Deze bussen reden hier vroeger rond. Erg comfortabel, net als de Mercedes bussen die als opvolgers kwamen. Alleen zijn ze er eigenlijk tegelijk met de Mercedes bussen uit gegaan in plaats van ervoor omdat het gewoon goede bussen waren ![]() Tegenwoordig lijkt het wel of de stoelen in bussen van plastic met een lapje stof gemaakt zijn. ![]() | |
classpc | maandag 22 oktober 2007 @ 22:46 |
Wat ik me hier ook nog aan herinner zijn de oranje remlichten in plaats van rood wat gebruikelijk is. | |
Zuen | maandag 22 oktober 2007 @ 23:20 |
Die bussen zijn toch automaten | |
Mopst3r | maandag 22 oktober 2007 @ 23:39 |
WTF zijn de podesten van zittingen ![]() | |
CG | dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:19 |
Bij ons rijden de Twents-bussen![]() Leuke bussen op zich wel, maar op de een of andere manier is het scherm met reisinformatie (welke halte je bent) voorin de bus áltijd kapot. Maak die dingen toch eens schokbestendig. Altijd strepen op het scherm of soms zelfs gewoon een Windows-error of een Blue Screen of Death ![]() | |
kikoooooo | dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:39 |
Busrukkertopic Waarom hebben bussen in godsnaam Fanboys zoals die ofylus2, met zn schijtbustopics. "Podesten van zittingen" ![]() TS is zo'n kwijldebiel die voorin bij de chauffeur gaat zitten om met hem te praten over het mooie vak van buschauffeur en om te kankeren over bustypes ![]() Wie vertelt mij nou eens het volgende: Wat is er leuk/mooi aan een bus? | |
MouseOver | dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:48 |
quote:Nou, hij is groot ![]() | |
kikoooooo | dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:55 |
quote:Wow | |
Cassius | dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:06 |
quote:Vervelend he, die mensen die andere interesses hebben dan jij. | |
LegerNeger | dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:26 |
quote:Berkhof Ambassador 200 zoals ze hier rijden hebben electrische noodluiken. Die Engelse troep niet.. | |
kikoooooo | dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:26 |
quote:Geef me nou eens antwoord: WAT is er interessant aan een bus? En WAT is er interessant aan om te dicussieren over het feit dat de podesten ( ![]() ![]() | |
Cassius | dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:42 |
quote:Waarom kun je je daar geen voorstelling van maken? 't Is ook gewoon een voertuig-categorie waar mensen in geïnteresseerd kunnen zijn; in de techniek, in de bedrijven, of, desnoods, in de kwaliteit van de zittingen ![]() | |
Ofyles2 | dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:44 |
quote:Dus je weet mijn naam niet meer. ![]() Maar goed, het gaat om het trekvermogen, de acceleratie en het comfort. Citaro's zijn op dit moment mijn favo, ook (dubbel)gelede bussen komen ook in mijn lijst voor. Verder snap ik niet waarom iedereen iets vindt aan dubbeldeksbussen. Die passen echt met zeer veel moeite in enkele steden, je moet rekening houden met lage tunnels of laaghangende bovenleidingen van trams. En PS: ik ben geen busrukker, maar bezeten door het OV. Dus ook de trein. | |
kikoooooo | dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:45 |
Ovrukker dan ![]() | |
Koenz0r | dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:54 |
![]() + ![]() = Valleilijn tussen Wageningen - Ede - Amersfoort. En die is tof. | |
Koenz0r | dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:56 |
quote:Heb je ook de fantasie dat je je pielemuisje in de uitlaat van een bus doet? Het liefst een bus die snel optrekt ![]() | |
Ofyles2 | dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:29 |
quote: ![]() ![]() | |
j0rrit | dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:41 |
Deze bussen neem ik regelmatig, best fijn opzich. ![]() | |
vbmot | dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:48 |
quote:Dat ding ken ik van de rit Eindhoven CS naar Eindhoven Airport. Ik sprak een tijdje geleden zo'n chauffeur en die hoorde ik alleen maar klagen dat die dingen constant kapot gaan. ![]() ![]() | |
LegerNeger | dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:52 |
quote:Die Mercedes Citaro's maken teveel lawaai. ![]() Dit zijn de beste bussen: Mercedes O408 ![]() ![]() | |
Kluupkluup | dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:20 |
Prima busjes van Van Hool ![]() ![]() | |
Isdatzo | dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:55 |
gelukkig heb ik een auto. en een fiets ![]() dood aan de bussen (en chauffeurs die niet kunnen rijden.. gekken ![]() | |
classpc | dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:26 |
quote:O ze rijden nog wel? Ik zie ze hier vrijwel nooit meer rijden/ Alleen nog van die engelse bussen. En soms een Volvo als verlengde. Maar deze (O408) vind ik verreweg het meest comfortabel om mee te rijden. Alleen jammer dat er geen armsteunen in zitten. Dan val je soms bijna uit je stoel bij een scherpe bocht. | |
gebrokenglas | dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:35 |
Vroeger had je die gele bussen inderdaad, met 4cylinder diesels en 4traps semi-automaat. Men, wat een troep. ![]() Motorisch dan, zaten wel lekker. | |
kip_zonder-kop | dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:01 |
![]() ![]() Mijn favoriete bussen (het geluid was echt geil ![]() | |
LegerNeger | dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:45 |
quote:Ze rijden nog wel, alleen ze worden gewoon vernield en nauwelijks meer gerepareerd enzo. Heel veel donorstoelen, die niet kloppen met de rest van het interieur. Automaten die niet worden gerepareerd ![]() Binnenkort zal het allemaal Berkhof en Wright ![]() ![]() Er zijn nog 3 O408's ofzo.. | |
gebrokenglas | dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:47 |
quote:Ja heel herkenbaar geluid. En altijd stinken naar Diesel. En zo'n vette blauwe walm altijd.... | |
Diemietuhriej | dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:16 |
Hier rijdt altijd zo'n berkhof ambassador.. Weetniet wat er mis mee is hoor, vind ze prima zitten. ![]() Alleen zouden ze misschien zich wel wat meer aan de dienstregeling mogen houden. | |
James1988 | dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:32 |
"Bus of the year" is belachelijk ja. De NS (of hun voertuigbouwer) plakt op hun VIRMmetjes toch ook niet "Train of the year" ? ![]() | |
Kleffe_Dop | dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:36 |
![]() Hier regent het gewoon naar binnen. ![]() Werd me in één klap weer duidelijk waarom ik liever zelf de auto/fiets pak. edit: ook al Berkhof? ![]() | |
Sirolf | dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:36 |
Op de Zuidtangent-lijn hier (Amsterdam-Hoofddorp-Haarlem) rijden sinds de start (5 jaar geleden) Van Hool NewAG300-bussen. Die zijn alleen nu al compleet afgeragd, waardoor er regelmatig bussen uitvallen om dat de motor gewoon niks meer doet. ![]() Ook de beeldschermen met reisinformatie doen het vaker niet dan wel. ![]() Zeer binnenkort daardoor nieuwe busen (Mercedes-Benz Citaro) op die lijn. ![]() De Berkhofs die in Leiden rijden zijn inderdaad zwaar kud... ![]() Onhandig ingedeeld en te weinig beenruimte. | |
classpc | woensdag 24 oktober 2007 @ 00:17 |
quote:Die onderste rijden voor zover ik weet in Groningen nog steeds in de stad toch? | |
LegerNeger | woensdag 24 oktober 2007 @ 01:06 |
quote:Nooit gezien. In de stad rijden alleen Citaro's.. verder soms een Scania Omnilink, of een van de streekbussen.. | |
Rene | woensdag 24 oktober 2007 @ 01:25 |
Als die bussen uberhaupt rijden. | |
Turquaz52 | woensdag 24 oktober 2007 @ 17:49 |
Paps heeft @ VDL Kusters gewerkt.. en nu @ VDL BOVA, VDL Berkhof is een paar "deuren" Verderop BOVA @ Valkenswaard ![]() De Metrobus die in turkije rijdt bijv. komt ook vanuit BOVA ![]() ![]() | |
kip_zonder-kop | woensdag 24 oktober 2007 @ 17:59 |
quote:Volgens mij was Rotterdam de laatste stad die met dit ype bussen reed, jammer genoeg zijn ze daar ook niet meer te bewonderen. | |
icecreamfarmer_NL | woensdag 24 oktober 2007 @ 18:54 |
Hier in tilburg nieuwe volvo`s. Die oude t bussen hadden ook last van lekken en waren van hools | |
classpc | woensdag 24 oktober 2007 @ 19:12 |
quote:Ik ben er dan ook al een tijdje niet meer geweest. Maar ik kan me herinneren dat ik ze er waren toen ik daar voor het laatst was. | |
RealZeus | donderdag 25 oktober 2007 @ 03:00 |
quote:Ja, uit de tijd dat er nog echte bussen gemaakt werden.Niet van die lelijke lagevloerslijken die omde haverklap met pech staan of in de brand vliegen, maar degelijke bussen die zonder problemen meer dan een miljoen kilometer reden. ![]() ![]() | |
Drifter__ | donderdag 25 oktober 2007 @ 03:28 |
Echt inderdaad! Tering kut herrie bus ![]() Vooral achterin moet je NIET gaan zitten, je stapt zeker uit met dikke koppijn ![]() |