Als nederland idd zo laf was om expres op flat gebouwen te schieten waar alleen maar vluchtelingen zitten/zaten dan wens ik hun dat ook toequote:Op maandag 31 juli 2006 00:53 schreef Agrafes het volgende:
[
[quote]Inderdaad, de Nederlandse regering in ballingschap in de oorlogsjaren wens ik ook de ergste ziekte toe omdat het acties coordineerde om haar bevolking te beschermen![]()
Je mag foto's plaatsen van slachtoffers als je maar een waarschuwing erbij vermeld, of wil je alleen maar foto's zien van hoe mooi oorlog kan zijnquote:Waarom al die foto's van slachtoffers trouwens opeens? Dacht dat er al topics geleden afgesproken was om niet tegen elkaar op te bieden met gruwelijke foto's, dan ken ik er ook nog wel een paar met slachtoffers van katojoeska raketten![]()
Ben je nou zo dom of lijkt het alleen maar zo? het is toch echt israëlische munititiequote:Respect voor de Rode Kruis medewerkers aldaar trouwens, helden zijn het die jammergenoeg dankzij Hezbollah misschien blijvende trauma's zullen oplopen
Zullen we dan ook de 2e wereld oorlog erbij halen, hoeveel internet filmpjes zijn er daar niet van met Duitsers als hoofdrolspelers die joden gebruiken om hun wapens skills te verbeterenquote:Hezbollah zal ook wel grotendeels verantwoordelijk zijn voor deze aanval, hoeveel filmpjes staan er nu wel niet op internet van terroristen die raketten afschieten en meteen daarna in normale woonhuizen dekking zoeken, tussen de burgers dus.
Babbels heb je inderdaad wel, maar geen enkele zinnige inhoud helaas. Een nachtje slapen zal daar wel weinig aan veranderen.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Heren, ik kom hier morgen op terug...Ik ga slapen!
Serieus?quote:Op maandag 31 juli 2006 01:12 schreef manhattan het volgende:
Zou moderator Drugshond van mijn openingspost willen afblijven ? Er zijn plaatjes verwijderd en andere (pro-Libanon) plaatjes toegevoegd. Ik vind dit écht niet kunnen hoor!
Omdat ze veelal niet kunnen misschien ? De brandstof is op, de wegen zijn een gatenkaas, sommigen zijn te oud of willen gewoon niet weg van hun eigendom ? Je zit er niet voor je plezier lijkt me.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:11 schreef NightH4wk het volgende:
Waarom peren em niet meer mensen uit zuid Libanon?
Of omdat papa raketjes moet lanceren.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:18 schreef elcastel het volgende:
[..]
Omdat ze veelal niet kunnen misschien ? De brandstof is op, de wegen zijn een gatenkaas, sommigen zijn te oud of willen gewoon niet weg van hun eigendom ? Je zit er niet voor je plezier lijkt me.
lolquote:Op maandag 31 juli 2006 01:12 schreef manhattan het volgende:
Zou moderator Drugshond van mijn openingspost willen afblijven ? Er zijn plaatjes verwijderd en andere (pro-Libanon) plaatjes toegevoegd. Ik vind dit écht niet kunnen hoor!
Die lopen er ook tussen ja, maar het ging over de mensen in Zuid-Libanon.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:19 schreef Radegast het volgende:
Of omdat papa raketjes moet lanceren.
Hmm, er zijn genoeg mensen die echt niet wegkomen en die niets met hezbollahquote:Op maandag 31 juli 2006 01:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Of omdat papa raketjes moet lanceren.
Zie reaktie NWS-FBquote:Op maandag 31 juli 2006 01:12 schreef manhattan het volgende:
ik reageer wel op mezelfquote:Op maandag 31 juli 2006 01:05 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Qana villagers refute IDF claims building fell hours after strike
op haraatz nieuws
quote:Op maandag 31 juli 2006 01:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
lol
Ik heb de OP niet gezien maar ik kan me voorstellen hoe die er eerst uit heeft gezien.
manhattan
Staat 100% achter Israel.
Daar wringt de schoen ook een beetje. Enerzijds geeft Israel aan dat ze vooraf de bevolking hebben gewaarschuwd. Anderzijds ligt de infrastruktuur aan puin waardoor mensen niet weg kunnen.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:23 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Hmm, er zijn genoeg mensen die echt niet wegkomen en die niets met hezbollah
te maken hebben. Lijkt mij.
das toch altijd zo?quote:Op maandag 31 juli 2006 01:29 schreef Drugshond het volgende:
Het is nu al een oorlog met alleen verliezers aan de tafel.
Wat bedoel je ?.......quote:Op maandag 31 juli 2006 01:28 schreef FaTaaL het volgende:
waar zijn de berichten die voor 00:00 zijn gepost? Wordt het automatisch verschoond? Dat is fucking K*T dan!
Hoewel ik het graag wil geloven is het uiterst speculatief en er schuilt een gevaarquote:Op maandag 31 juli 2006 01:26 schreef Boomstam het volgende:
[..]
ik reageer wel op mezelf![]()
probeer ff duidelijk te krijgen wat er gebeurt isIDF schiet rond 1 uur snachts bom op of rond een raket centrale van hezbollah Naast die centrale staat een 3 verdieping hoge flat met schuilkelder. door een "misser" kan het
gebouw geraakt zijn.6 uur later beschiet het IDF 500 meter verderop andere gebouwen. hierbij waren geen missers 7 uur later dan de 1ste aanval wordt er melding gemaakt van slachtoffers Het gebouw is ingestort uren na de eerste bom
de vraag gaat niet om schuldig of niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:31 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Hoewel ik het graag wil geloven is het uiterst speculatief en er schuilt een gevaar
in dat het hele gebeuren van vandaag gebagatelliseerd wordt omdat Israel misschien
toch niet schuldig is of zou zijn.![]()
en als Israel nazi-praktijken zouden hanteren had het Midden Oosten nu z'n eigen Guernica.quote:.....
Het valt alleen een beetje op, het valt een beetje erg op, dat altijd op dat moment dat Joden ergens bij betrokken zijn, Europeanen hun moreel oordeelsvermogen herontdekken. Een vermogen dat zo vaak, bijvoorbeeld in het geval van Dafur, een sluimerend bestaan leidt. Om over het moreel oordeelsvermogen van moslims nog maar te zwijgen. Wat te denken van Egyptenaren die nu moord en brand gillen, terwijl de volkerenmoord even ten zuiden van hun landsgrens volstrekt genegeerd wordt. Maar jaaaa, daar zijn geen Joden of Amerikanen bij betrokken, maar moslims, en dan mág het.
.
Trap dan iig die Hezbollah hazen uit de buurt weg, scheelt aardig wat gezeik.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:18 schreef elcastel het volgende:
[..]
Omdat ze veelal niet kunnen misschien ? De brandstof is op, de wegen zijn een gatenkaas, sommigen zijn te oud of willen gewoon niet weg van hun eigendom ? Je zit er niet voor je plezier lijkt me.
Behalve de OP van zojuist heb ik geen postings zoek gemaakt.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:33 schreef FaTaaL het volgende:
ik had vandaag nog berichten gepost over dit onderwerp. Ik kan ze niet meer terugvinden?
Ik zie dat er alleen berichten na 00:00 bij dit topic te zien zijn. Ik denk dus dat alles is verwijderd?quote:Op maandag 31 juli 2006 01:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Behalve de OP van zojuist heb ik geen postings zoek gemaakt.
Stonden ze in #42 of #43 ?
ff achter de schermen vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |