abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 juli 2006 @ 01:10:33 #101
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_40340711
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:53 schreef Agrafes het volgende:
[
[quote]Inderdaad, de Nederlandse regering in ballingschap in de oorlogsjaren wens ik ook de ergste ziekte toe omdat het acties coordineerde om haar bevolking te beschermen
Als nederland idd zo laf was om expres op flat gebouwen te schieten waar alleen maar vluchtelingen zitten/zaten dan wens ik hun dat ook toe
quote:
Waarom al die foto's van slachtoffers trouwens opeens? Dacht dat er al topics geleden afgesproken was om niet tegen elkaar op te bieden met gruwelijke foto's, dan ken ik er ook nog wel een paar met slachtoffers van katojoeska raketten
Je mag foto's plaatsen van slachtoffers als je maar een waarschuwing erbij vermeld, of wil je alleen maar foto's zien van hoe mooi oorlog kan zijn
quote:
Respect voor de Rode Kruis medewerkers aldaar trouwens, helden zijn het die jammergenoeg dankzij Hezbollah misschien blijvende trauma's zullen oplopen
Ben je nou zo dom of lijkt het alleen maar zo? het is toch echt israëlische munititie
quote:
Hezbollah zal ook wel grotendeels verantwoordelijk zijn voor deze aanval, hoeveel filmpjes staan er nu wel niet op internet van terroristen die raketten afschieten en meteen daarna in normale woonhuizen dekking zoeken, tussen de burgers dus.
Zullen we dan ook de 2e wereld oorlog erbij halen, hoeveel internet filmpjes zijn er daar niet van met Duitsers als hoofdrolspelers die joden gebruiken om hun wapens skills te verbeteren

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterJ.Lo op 31-07-2006 01:15:42 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 31 juli 2006 @ 01:11:48 #102
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_40340745
Waarom peren em niet meer mensen uit zuid Libanon? Er werd om opgeroepen en als je ziet dat al half noord Israel in bunkers zit terwijl daar veel minder strijd gaande is.
pi_40340765
-opgelost-

[ Bericht 46% gewijzigd door manhattan op 31-07-2006 02:24:34 ]
pi_40340784
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Heren, ik kom hier morgen op terug...Ik ga slapen!
Babbels heb je inderdaad wel, maar geen enkele zinnige inhoud helaas. Een nachtje slapen zal daar wel weinig aan veranderen.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_40340836
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:12 schreef manhattan het volgende:
Zou moderator Drugshond van mijn openingspost willen afblijven ? Er zijn plaatjes verwijderd en andere (pro-Libanon) plaatjes toegevoegd. Ik vind dit écht niet kunnen hoor!
Serieus?
Belachelijk!
  maandag 31 juli 2006 @ 01:18:21 #106
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_40340888
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:11 schreef NightH4wk het volgende:
Waarom peren em niet meer mensen uit zuid Libanon?
Omdat ze veelal niet kunnen misschien ? De brandstof is op, de wegen zijn een gatenkaas, sommigen zijn te oud of willen gewoon niet weg van hun eigendom ? Je zit er niet voor je plezier lijkt me.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_40340912
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:18 schreef elcastel het volgende:

[..]

Omdat ze veelal niet kunnen misschien ? De brandstof is op, de wegen zijn een gatenkaas, sommigen zijn te oud of willen gewoon niet weg van hun eigendom ? Je zit er niet voor je plezier lijkt me.
Of omdat papa raketjes moet lanceren.
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2006 @ 01:21:30 #108
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40340957
quote:
Zou moderator Drugshond van mijn openingspost willen afblijven ? Er zijn plaatjes verwijderd en andere (pro-Libanon) plaatjes toegevoegd. Ik vind dit écht niet kunnen hoor!
lol

Ik heb de OP niet gezien maar ik kan me voorstellen hoe die er eerst uit heeft gezien.

manhattan
Staat 100% achter Israel.
  maandag 31 juli 2006 @ 01:22:51 #109
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_40340980
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:19 schreef Radegast het volgende:
Die lopen er ook tussen ja, maar het ging over de mensen in Zuid-Libanon.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_40340985
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:19 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hmm, er zijn genoeg mensen die echt niet wegkomen en die niets met hezbollah
te maken hebben. Lijkt mij.
  maandag 31 juli 2006 @ 01:23:26 #111
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40340995
quote:
Zie reaktie NWS-FB , daar hebben we al een rel over gehad (20 delen terug of zo).
  maandag 31 juli 2006 @ 01:26:42 #112
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_40341048
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:05 schreef Boomstam het volgende:

[..]

Qana villagers refute IDF claims building fell hours after strike

op haraatz nieuws
ik reageer wel op mezelf

probeer ff duidelijk te krijgen wat er gebeurt is

• IDF schiet rond 1 uur snachts bom op of rond een raket centrale van hezbollah
  • Naast die centrale staat een 3 verdieping hoge flat met schuilkelder. door een "misser" kan het
    gebouw geraakt zijn.
  • 6 uur later beschiet het IDF 500 meter verderop andere gebouwen. hierbij waren geen missers
  • 7 uur later dan de 1ste aanval wordt er melding gemaakt van slachtoffers
  • Het gebouw is ingestort uren na de eerste bom
  • pi_40341078
    waar zijn de berichten die voor 00:00 zijn gepost? Wordt het automatisch verschoond? Dat is fucking K*T dan!
      maandag 31 juli 2006 @ 01:28:55 #114
    126836 Super7fighter
    Obedience brings victory.
    pi_40341080
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 01:21 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

lol

Ik heb de OP niet gezien maar ik kan me voorstellen hoe die er eerst uit heeft gezien.

manhattan
    Staat 100% achter Israel.
    We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
      maandag 31 juli 2006 @ 01:29:09 #115
    89730 Drugshond
    pi_40341084
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 01:23 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Hmm, er zijn genoeg mensen die echt niet wegkomen en die niets met hezbollah
    te maken hebben. Lijkt mij.
    Daar wringt de schoen ook een beetje. Enerzijds geeft Israel aan dat ze vooraf de bevolking hebben gewaarschuwd. Anderzijds ligt de infrastruktuur aan puin waardoor mensen niet weg kunnen.
    Dat er dan onnodig burgerslachtoffers gaan vallen lijkt me evident.
    Het is ook een beetje een vuile oorlog als je er scheef tegen aan kijkt.

Die bom op dat flatgebouw mag wel onderzocht worden... Van wie haalde nu de trekker over.
    Libanon heeft de politieke betrekkingen/discussie met onmiddelijke ingang afgebroken met de VS. En mijn inziens konden ze ook niet anders.

Overigens als Libanon gaat vervallen tot een burgeroorlog dan zullen het aantal burgerslachtoffers flink toenemen. En die kans zit er dik in. En wat heeft Israel dan gewonnen met deze oorlog ?
    Het is nu al een oorlog met alleen verliezers aan de tafel.
      maandag 31 juli 2006 @ 01:30:08 #116
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_40341106
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 01:29 schreef Drugshond het volgende:

Het is nu al een oorlog met alleen verliezers aan de tafel.
    das toch altijd zo?
      maandag 31 juli 2006 @ 01:30:28 #117
    89730 Drugshond
    pi_40341110
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 01:28 schreef FaTaaL het volgende:
    waar zijn de berichten die voor 00:00 zijn gepost? Wordt het automatisch verschoond? Dat is fucking K*T dan!
    Wat bedoel je ?.......
    pi_40341122
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 01:26 schreef Boomstam het volgende:

[..]

ik reageer wel op mezelf

probeer ff duidelijk te krijgen wat er gebeurt is

• IDF schiet rond 1 uur snachts bom op of rond een raket centrale van hezbollah
  • Naast die centrale staat een 3 verdieping hoge flat met schuilkelder. door een "misser" kan het
    gebouw geraakt zijn.
  • 6 uur later beschiet het IDF 500 meter verderop andere gebouwen. hierbij waren geen missers
  • 7 uur later dan de 1ste aanval wordt er melding gemaakt van slachtoffers
  • Het gebouw is ingestort uren na de eerste bom
  • Hoewel ik het graag wil geloven is het uiterst speculatief en er schuilt een gevaar
    in dat het hele gebeuren van vandaag gebagatelliseerd wordt omdat Israel misschien
    toch niet schuldig is of zou zijn.
    pi_40341168
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 01:30 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Wat bedoel je ?.......
    ik had vandaag nog berichten gepost over dit onderwerp. Ik kan ze niet meer terugvinden?
      maandag 31 juli 2006 @ 01:34:50 #120
    89808 Boomstam
    Bart de Tiggelen
    pi_40341201
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 01:31 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Hoewel ik het graag wil geloven is het uiterst speculatief en er schuilt een gevaar
    in dat het hele gebeuren van vandaag gebagatelliseerd wordt omdat Israel misschien
    toch niet schuldig is of zou zijn.
    de vraag gaat niet om schuldig of niet.
    In oorlogen vallen slachtoffers helaas. Maar als je met opzet burgers en kinderen naar een andere wereld schiet is het een oorlogsmisdaad.
    De schuld van de slachtoffers bij deze aanval ligt zowel bij israel & co als hezbollah & co
    pi_40341223
    mensen, er wordt een oorlog gevoerd, waarbij één partij opereert vanuit de burgerbevolking:
    Are Americans ready for Hezbollah's style of warfare?.
    En dan gaan er slachtoffers vallen, burgerslachtoffers, veel burgerslachtoffers. Wat valt er anders te verwachten?
    Verder kun je het geweeklaag over al die kinderen rustig negeren, dat "verdriet" en "verontwaardiging" is geveinst. Dergelijke slachtingen zijn in Irak en Darfoer dagelijkse praktijk, en die poseurs die nu miepen over de burgerslachtoffers in Libanon liggen daar echt géén moment van wakker.

om mezelf te quoten:
    quote:
    .....
    Het valt alleen een beetje op, het valt een beetje erg op, dat altijd op dat moment dat Joden ergens bij betrokken zijn, Europeanen hun moreel oordeelsvermogen herontdekken. Een vermogen dat zo vaak, bijvoorbeeld in het geval van Dafur, een sluimerend bestaan leidt. Om over het moreel oordeelsvermogen van moslims nog maar te zwijgen. Wat te denken van Egyptenaren die nu moord en brand gillen, terwijl de volkerenmoord even ten zuiden van hun landsgrens volstrekt genegeerd wordt. Maar jaaaa, daar zijn geen Joden of Amerikanen bij betrokken, maar moslims, en dan mág het.
    .
    en als Israel nazi-praktijken zouden hanteren had het Midden Oosten nu z'n eigen Guernica.
    Feit is, Israel heeft zich bijna 6 jaar geleden terug getrokken uit Libanon, en daarmee was de kous af wbt het conflict tussen Israel en Libanon. In ieder geval voor de meerderheid van de Libanezen die vollop de kans grepen iets van hun leven te maken.
    Hezbollah daarentegen heeft nooit vrede gewild, en ging onmiddellijk de confrontatie aan met Israel, en twee weken geleden is het Hezbollah dan eindelijk na 6 jaar terreur gelukt om een oorlog uit te lokken. Alle slachtoffers zijn volledig de verantwoordelijkheid van Hezbollah. Zonder Hezbollah was er helemaal niets aan de hand geweest.
      maandag 31 juli 2006 @ 01:36:51 #122
    45457 NightH4wk
    Semper Fi!
    pi_40341255
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 01:18 schreef elcastel het volgende:

[..]

Trap dan iig die Hezbollah hazen uit de buurt weg, scheelt aardig wat gezeik.
      maandag 31 juli 2006 @ 01:37:05 #123
    89730 Drugshond
    pi_40341259
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 01:33 schreef FaTaaL het volgende:
    ik had vandaag nog berichten gepost over dit onderwerp. Ik kan ze niet meer terugvinden?
    Behalve de OP van zojuist heb ik geen postings zoek gemaakt.
    Stonden ze in #42 of #43 ?
    ff achter de schermen vragen.
      maandag 31 juli 2006 @ 01:38:27 #124
    45457 NightH4wk
    Semper Fi!
    pi_40341285
    Legers moeten gewoon meer uitgerust worden op guerilla shit, beetje luchtaanvallen werkt niet echt, maar je kan weinig als je altijd geanticipeerd hebt op het vechten tegen andere legers. Iig, langzaamaan zal het wel veranderen.
    pi_40341319
    quote:
    Op maandag 31 juli 2006 01:37 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Behalve de OP van zojuist heb ik geen postings zoek gemaakt.
    Stonden ze in #42 of #43 ?
    ff achter de schermen vragen.
    Ik zie dat er alleen berichten na 00:00 bij dit topic te zien zijn. Ik denk dus dat alles is verwijderd?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')