Hey, DV, hoor es... waarom ben je nou opeens op zo'n ruziezoekerige toon bezig? Doe eens niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Draculletje ook al. Met haar vorige topic.
" Waar draculettje niets spannends weet".
Wat voor OP is dat in Godsnaam
Ga wat vinden anders open je gewoon niets.
Dan kun je nog beter de EO opzetten op tv.
Tja ik ben het hier wel mee eensquote:Op zondag 30 juli 2006 22:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey, DV, hoor es... waarom ben je nou opeens op zo'n ruziezoekerige toon bezig? Doe eens niet.
De halve dag vraag je of je geen mensen wegjaagt met je geschrijf. het antwoord is telkens nee.
Nu is het "ja".
welterusten
Tis niet ruzie, jij ziet het als ruzie.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey, DV, hoor es... waarom ben je nou opeens op zo'n ruziezoekerige toon bezig? Doe eens niet.
De halve dag vraag je of je geen mensen wegjaagt met je geschrijf. het antwoord is telkens nee.
Nu is het "ja".
welterusten
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:15 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Draculettetje die niets verzonnen krijgt...
het is al heel wat dat ze een topic geopend krijgt met dr suffe kop momenteel!
Ik hoop dat ze snel opknapt.quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:37 schreef vamperotica het volgende:
Ik ook!!
Maar weet niet of t veel verschil gaat maken....Met of zonder medicijnen!![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:37 schreef vamperotica het volgende:
Ik ook!!
Maar weet niet of t veel verschil gaat maken....Met of zonder medicijnen!![]()
Ach niet te veel van aantrekken. Het gaat om de inhoud, en die maken we zelf. De OP is niet zo belangrijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:09 schreef draculettetje het volgende:
en omdat ik het toch gewoon even kwijt moet....
ik dacht dat diegene die het topic dicht gooide een nieuwe aanmaakte....
als je dat niet doet is het ik deed het even voor je ofzo, maakt mij verder niks uit hoor
ik ouwehoer toch wel
Ik gooide die andere dicht en dus maakte ik ook een neiuwe op aan.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:09 schreef draculettetje het volgende:
en omdat ik het toch gewoon even kwijt moet....
ik dacht dat diegene die het topic dicht gooide een nieuwe aanmaakte....
als je dat niet doet is het ik deed het even voor je ofzo, maakt mij verder niks uit hoor
ik ouwehoer toch wel
Goedemorgen Allemaal!quote:Op maandag 31 juli 2006 08:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik gooide die andere dicht en dus maakte ik ook een neiuwe op aan.
Goeiemorgen allemaal![]()
Ik zat me gisteravond nog te bedenken dat ik jou al even niet had gezien.quote:
Ja, mijquote:
Ik word gemistquote:Op maandag 31 juli 2006 08:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zat me gisteravond nog te bedenken dat ik jou al even niet had gezien.
Alles goed?
Oh dat is mooi, heb je een lange opzegtermijn?quote:Op maandag 31 juli 2006 08:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik word gemist
In het weekend zit ik niet zoveel op FOK.. dan ben ik bezig met mn gezin, mn dochter
Druk weekend achter de rug iig.. het is net alsof een weekend 2x sneller gaat dan een doordeweekse dag he?
Afgelopen Donderdag overigs mn tweede gesprek gehad voor de solli... en was wederom een heel leuk gesprek (als je anekdote's lachend aan elkaar gaat vertellen kan het niet meer fout gaan) en ze gaan me een aanbod doen!
Dus.. de langste dagen zijn geteld hier bij mn werkgever, ze weten het nog niet, komt wel.. maar heb er helemaal geen zin meer in hierGeen zin meer om de kar te trekken, en het begint nu in de soep te lopen. That's right collega's.. ga nu zelf maar eens aan het werk
![]()
Maand opzegtermijn die ingaat op de eerste van de maand... nou ja 1 oktober ergens anders beginnen danquote:Op maandag 31 juli 2006 08:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh dat is mooi, heb je een lange opzegtermijn?
Twee of drie maanden meestal, toch?
Weekend gaat inderdaad altijd erg snel, komt ook omdat je vaak dingen inplant in het weekend omdat het doordeweeks niet gaat.
Ja... jij wordt gemist jaquote:Op maandag 31 juli 2006 08:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik word gemist
In het weekend zit ik niet zoveel op FOK.. dan ben ik bezig met mn gezin, mn dochter
Druk weekend achter de rug iig.. het is net alsof een weekend 2x sneller gaat dan een doordeweekse dag he?
Afgelopen Donderdag overigs mn tweede gesprek gehad voor de solli... en was wederom een heel leuk gesprek (als je anekdote's lachend aan elkaar gaat vertellen kan het niet meer fout gaan) en ze gaan me een aanbod doen!
Dus.. de langste dagen zijn geteld hier bij mn werkgever, ze weten het nog niet, komt wel.. maar heb er helemaal geen zin meer in hierGeen zin meer om de kar te trekken, en het begint nu in de soep te lopen. That's right collega's.. ga nu zelf maar eens aan het werk
![]()
Ja hebben wij ook wel eens hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:43 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maand opzegtermijn die ingaat op de eerste van de maand... nou ja 1 oktober ergens anders beginnen dan
Ja het weekend zet je vol met dingen inderdaad, maar ik heb ook vaak dat ik denk.. "laat maar"
Ik hoop hetquote:Op maandag 31 juli 2006 08:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja... jij wordt gemist ja![]()
Hey.... fijn voor je. Je zit nou al zo lang tegen deze baan aan te hikken.
Ik wens je even veel lol in je nieuwe baan als ik in de mijne.
Ah soort van Helpdeskwerk.. klanten helpen bij problemen in hun bepaalde software. Maar ook dingen testen en consultant werk, dus naar de klant toe gaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja hebben wij ook wel eens hoor.
Het gebeurd niet zo vaak maar soms wil je ook gewoon eens een weekend helemaal niets, in ieder geval geen verplichtingen.
Wat voor werk ga je doen?
Als je dat hier wilt vertellen tenminste.
Nee, vakantietijd, weinig echt leuke discussies.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:38 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jij bent vlgs mij overal en nergens op het forum![]()
Heb je wel vaste topics?
Vast een stuk rustiger en volwassener dan hierquote:Op maandag 31 juli 2006 08:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, vakantietijd, weinig echt leuke discussies.
Zit dan maar veel op m'n eigen forum
De rust valt mee, het loopt enorm goed, maar wel volwassener jaquote:Op maandag 31 juli 2006 08:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Vast een stuk rustiger en volwassener dan hier
Je eigen forum, heb ik iets gemist dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 08:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, vakantietijd, weinig echt leuke discussies.
Zit dan maar veel op m'n eigen forum
Staat bij m'n huisjequote:Op maandag 31 juli 2006 08:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Je eigen forum, heb ik iets gemist dan?
Forum over WO1 dacht ik he?quote:Op maandag 31 juli 2006 08:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
De rust valt mee, het loopt enorm goed, maar wel volwassener ja
Jep, en loopt echt bizar goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |