quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:43 schreef nokwanda het volgende:[..]
Hey, DV, hoor es... waarom ben je nou opeens op zo'n ruziezoekerige toon bezig? Doe eens niet.
De halve dag vraag je of je geen mensen wegjaagt met je geschrijf. het antwoord is telkens nee.
Nu is het "ja".
welterusten
Tis niet ruzie, jij ziet het als ruzie.
Ik stoor me gewoon aan mensen die niet eens de moeite doen om wat te verzinnen. Alsof het met opzet gebeurt.
Maar goed, kan aan mij liggen natuurlijk.
Wie weet verlang ik wel teveel van mensen. Maar als je niet eens een fatsoendelijke titel kan verzinnen voor een topic dan spoor je niet helemaal.
En ruzie, maakt helemaal niet uit dat jij het als ruzie ziet. Het is en blijft een spel. En nogmaals vind ik het spel belangrijk.
Boeit me ook vrij weinig wat mensen ervan vinden, het was altijd een spel om te overleven. Mijn hele leven al. Dat ik nu eens de regels een beetje wil bepalen is mijn goed recht.
Zat buiten even te denken of ik goed bezig ben en ik ben dus goed bezig.
Ik neem het spel serieus dus. Zo nemen veel mensen het spel serieus. Besef je niet wat het spel inhoudt dan moet je niet praten over het spel.
Hoe het spel in elkaar zit zal ik haarfijn gaan uitleggen nog.
In ieder geval biedt het spel geen ruimte voor hersenloze mensen.
Maar goed, ik ga even weg zometeen hoewel ik niet meer ga vluchten.
Het spel dus. En jij bepaald mijn regels niet hoe ik in het spel moet functioneren. Jij voelt je nu op je tenen getrapt dus.
En nu stop ik
![]()
Het spel is soms gewoon serieus en dan ben ik dus ook serieus. Als jij mijn posts eens beter gelezen had dan zou je dat vanzelf begrijpen allemaal. Maar daar ben je blind voor. Zoals velen blind zijn daarvoor.
Ik stop nu.
666 kan ik toevoegen.
Sympathy for the devil.
Show some taste dus.