Dankje, is al door naar de devverquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:38 schreef Intelligence het volgende:
Crew check mail, heb nogal grote bug gevonden
kun je even mailen? liefst met een korte uitleg, dan kunnen we wellicht dingen verbetern voor de toekomst. het mailadres in je profiel vind ik ook niet terug in de lijst van deelnemers, dus ik kan ook niet nagaan wie je bent.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:00 schreef pekel het volgende:
Ik schrijf me hierbij uit, zie er maar wat je er mee doet, ik doe iig niet meer mee.
Groeten.
Heb je mijn kills weer op 0 gezet? Edit: Ja dusquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
Dankje, is al door naar de devverhopelijk morgen verholpen.
quote:Hallo deelnemer van de FOK! WaterWars 2006 (XXXX XXXXXXX) Je hebt òf zelf opgegeven of de organisatie heeft besloten jou uit te sluiten van deelname. Hierbij krijg je een bevestiging dat jij niet langer in het spel zit.
Wellicht tot een volgende WaterWars en tot ziens op FOK!
Met vriendelijke groeten,
De crew van FOK! WaterWars 2006
dat dacht ik al jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:22 schreef Rabrynil het volgende:
Let niet op het onderwerp van de mail die aangeeft dat je nu in de manager nog meer info kunt bekijken over je targetFoutje, bedankt.
Hij heeft aangegeven 2 weken het land uit te zijn, dat is de reden waarom hij uit het spel gehaald is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:13 schreef Intelligence het volgende:
Heb t doorgegeven, gaat om Dave uit Enschede, misschien kan jij daaraan wel wat zien
Mailtje naar de organisatie sturen. Had ik ook gedaan toen bleek dat mijn TG met vakantie was.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:20 schreef WeirdMicky het volgende:
Die kuttarget van mij is op vakantie hoorde ik van haar huisgenoot. Ben ik voor niets daarheen gegaan. Wat nu?
Als er TG's beschikbaar zijn zullen deze worden toegewezen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:18 schreef theannelies het volgende:
worden er binnen kort nog nieuwe targets uitgedeeld?
Wordt er daarna meteen weer een nieuwe gestart of moet men wachten tot volgend jaar?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:43 schreef petre86 het volgende:
1 sept.
yepquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:59 schreef Hayfork het volgende:
tot 1 september maar? Dus ik heb nog maar 8 dagen om mijn kills te maken?
er is (ws op een andere pc/ ip) nog niet uitgelogd denk ik..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik probeerde net in te loggen op de manager en kreeg deze melding:
Poging tot sessiehijacking
Je hebt een poging gedaan tot het kapen van een sessie. Deze actie is gelogd onder IP ......
Waarschijnlijk heeft het met cookies en automatisch inloggen te maken, dat ik als dode deelnemer niet meer kan inloggen en toch probeer. Ik wilde echter eigenlijk inloggen voor mijn vriendin die nog wel in het spel zit (of eigenlijk mijn vriendin op mijn pc).
Vaag ge doe
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:10 schreef petre86 het volgende:
Mensen die na 7 dagen een nieuw TG willen,die kunnen trouwens het beste even mailen:)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |