Ja, ik weet ook wel dat jij mijn TG bentquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:39 schreef theannelies het volgende:
Ja en ondertussen was ik ( je target ) lekker aan het golfen in Harkstede![]()
![]()
![]()
![]()
Dit herken ikquote:Ik heb trouwens het hele spel nog geen hitman gezien.....![]()
Ehquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:35 schreef Bjoernie het volgende:
[..]
Dit herken ikAlhoewel het in de fase waarin je je niet meer kan verdedigen geen ramp is
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mjah, hij valt idd op 2 manieren te bekijken. Misschien kan petre even wat duidelijkheid scheppen?
Overigens woont mijn TG buiten mijn van te voren bepaald aantal km..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:43 schreef petre86 het volgende:
Omdat we de laatste periode naderen van FOK! Waterwars 2006, Komt de Regel over het verdedigen van het TG tegen zijn HM ( een uur uitschakelen), per Vannacht woensdag 23 augustus 23:59u Te vervallen!
Zo kun je ook je eigen Hitman krijgen als TG. Dàn gaat het er om dat je de eerste bent die de ander killed.
Ik weet wat petre heeft geschreven, dat heb ik zelf ook gelezen. Maar betekend dat verdediging niet meer werkt en je HM dus niet meer dood kan, tenzij je HM ook je TG is. Of betekend het dat je je HM ook dood kan schieten als je hem raakt ter verdediging?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:36 schreef 2Mini het volgende:
[..]
[..]
Overigens woont mijn TG buiten mijn van te voren bepaald aantal km..
Dus mocht ik zijn TG zijn, mag hij gerust hier komen.. en kill ik hem hier![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |