abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41226667
Je bij een volkomen, onschuldige, niet aan WaterWars meedoend persoon:
a: Iemand laat aanbellen om een schroevendraaier
b: Je verschanst zit naast haar voordeur
c: Je, als ze er aankomt met de schrovenedraaier, als een duveltje uit een doosje opduikt
d: Haar perongeluk in haar kruis spuit
e: Je ziet dat het niet je target is

echt genant Studentenflat en mijn target was niet thuis. Haar huisgenoot had gelukkig wel iets meegekregen over water, maar snapte er niet veel van.
Ze schrok behoorlijk geloof ik

Aangezien mijn TG dus niet thuis was (voor de tweede keer) heeft mijn TG mazzel gehad, ik krijg vanavond een nieuwe als het goed is

Ik heb trouwens het hele spel nog geen hitman gezien.....
pi_41228952
Ja en ondertussen was ik ( je target ) lekker aan het golfen in Harkstede
pi_41231178
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:39 schreef theannelies het volgende:
Ja en ondertussen was ik ( je target ) lekker aan het golfen in Harkstede
Ja, ik weet ook wel dat jij mijn TG bent Maar je bent aldoor niet thuis
Ik geef het op bij jou
Vanavond krijg ik een ander TG wegens de tijdslimiet, maar zeg niet dat ik het niet geprobeerd heb.

Wat zei je huisgenoot er van?
pi_41232194
quote:
Ik heb trouwens het hele spel nog geen hitman gezien.....
Dit herken ik Alhoewel het in de fase waarin je je niet meer kan verdedigen geen ramp is
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 augustus 2006 @ 19:46:08 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_41232581
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:35 schreef Bjoernie het volgende:

[..]

Dit herken ik Alhoewel het in de fase waarin je je niet meer kan verdedigen geen ramp is
Eh
Je kan je nu toch juist beter verdedigen nu een hitman dood is als je hem raakt, in plaats van uitgeschakeld voor een uur?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_41240050
Zoals ik het begrepen heb geld de regel van het verdedigen niet meer en kan je enkel je Hitman doden als hij ook je Target is........
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 augustus 2006 @ 23:23:37 #7
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_41240703
Mjah, hij valt idd op 2 manieren te bekijken. Misschien kan petre even wat duidelijkheid scheppen?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:36:54 #8
30560 2Mini
Official Logo
pi_41241293
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mjah, hij valt idd op 2 manieren te bekijken. Misschien kan petre even wat duidelijkheid scheppen?
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:43 schreef petre86 het volgende:
Omdat we de laatste periode naderen van FOK! Waterwars 2006, Komt de Regel over het verdedigen van het TG tegen zijn HM ( een uur uitschakelen), per Vannacht woensdag 23 augustus 23:59u Te vervallen!
Zo kun je ook je eigen Hitman krijgen als TG. Dàn gaat het er om dat je de eerste bent die de ander killed.
Overigens woont mijn TG buiten mijn van te voren bepaald aantal km..
Dus mocht ik zijn TG zijn, mag hij gerust hier komen.. en kill ik hem hier
Camera 1... 1!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 augustus 2006 @ 23:49:45 #9
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_41241832
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:36 schreef 2Mini het volgende:

[..]

[..]

Overigens woont mijn TG buiten mijn van te voren bepaald aantal km..
Dus mocht ik zijn TG zijn, mag hij gerust hier komen.. en kill ik hem hier
Ik weet wat petre heeft geschreven, dat heb ik zelf ook gelezen. Maar betekend dat verdediging niet meer werkt en je HM dus niet meer dood kan, tenzij je HM ook je TG is. Of betekend het dat je je HM ook dood kan schieten als je hem raakt ter verdediging?
Dat wordt namelijk niet helemaal duidelijk in zijn verwoording.
pi_41242811
Er staat enkel dat je zo ook je Hitman als target kan krijgen, niets over dat je zo ook je hitman kan vermoorden. Maar laten we wachten totdat petre online komt en hier uitsluitsel over geeft...
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:09:10 #11
30560 2Mini
Official Logo
pi_41250418
hey... ik begin ook een beetje in de war te raken..
Camera 1... 1!
pi_41266039
Zoals ik het zie vervalt de regel van het verdedigen. Er komt geen nieuwe regel voor in de plaats. Dus als je hitmen er is moet je heel hard wegrennen want je kan jezelf niet met water beschermen. Maar nu komt het, als je hitmen tegelijkertijd jouw target is kan je hem dood schieten.
pi_41338198
Ja die regel vervalt inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')